Εν μέσω της νυκτός ξημερώματα 1ης Απριλίου, πάρθηκε η απόφαση – ταφόπλακα για την πολυπόθητη ηλεκτροκίνηση.
Το ανώτατο δικαιοδοτικό όργανο (της δικαστικής εξουσίας) στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αποφάσισε την προσωρινή παύση της παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στις μονάδες παραγωγής της Ε.Ε., μέχρι να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας που έχει ξεκινήσει, ώστε να καταγραφεί το περιβαντολογικό αποτύπωμα που αφήνει η παραγωγή τους.
Η απόφαση αυτή πάρθηκε μετά από προσφυγή των κολοσσών παραγωγής πετρελαίου, οι οποίοι με επιχειρήματα έπεισαν το δικαστήριο πως τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι και τόσο αθώα για το περιβάλλον, με την παραγωγή των μπαταριών τους αλλά και του ρεύματος που καταναλώνουν να επιβαρύνουν πολλαπλά, από τα ορυκτά καύσιμα που αντλούν και διοχετεύουν στην αγορά οι εταιρείες αυτές.
Η απόφαση παύσης της παραγωγής -μέχρι νεωτέρας- ουσιαστικά τελειώνει τα ηλεκτρικά οχήματα και τις εταιρείες που τα κατασκευάζουν -όπως οι Tesla- επαναλαμβάνοντας την ίδια ακριβώς ιστορία του 1996 με το General Motors EV1. Η Αμερικανική εταιρεία είχε κατασκευάσει 1.117 έως και το 1999 και τελικώς προχώρησε σε μαζική ανάκληση και διάλυση όλων των αυτοκινήτων στην πρέσα. Η ίδια η General Motors μάλιστα, έχει κατηγορηθεί ότι σκόπιμα αυτο-υπονόμευε τότε το EV1, λόγω των πιέσεων που είχε δεχτεί από τις μεγάλες πετρελαϊκές εταιρίες…
Η ιστορία -ευτυχώς- ΔΕΝ επαναλαμβάνεται. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες με γοργούς ρυθμούς επενδύει και εξελίσσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ολοι λοιπόν περιμένουμε τα πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως επιπλέον επιλογή του υποψήφιου αυτοκινήτου.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ