Ο κύκνος φημίζεται για την χάρη και την γοητεία που αποπνέει όταν είναι μέσα στο νερό.
Την ίδια χάρη σε συνδυασμό με την ταχύτητα έχουν και τα φινλανδικά
ιστιοπλοϊκά σκάφη «Swan» -κύκνος εις την αγγλική γλώσσα- που θεωρούνται εξαιρετικά σκαριά.
Κάτοχος ενός τέτοιου ιστιοπλοϊκού ήταν μέχρι πρότινος και ο κ. Φώτης Μπόμπολας, το οποίο όμως σύμφωνα με πληροφορίες πούλησε για να πληρώσει ληξιπρόθεσμες οφειλές προς δημόσια ταμεία.
Μάλιστα όπως ακούγεται στο παρασκήνιο, ο εκδότης «σκότωσε» το μήκους είκοσι πέντε μέτρων Swan του έναντι τιμήματος που δεν ξεπέρασε το 1.500.000 ευρώ.
Παρόλο που κάποιοι ισχυρίζονται ότι αν περίμενε θα μπορούσε να πιάσει μια πολύ καλύτερη τιμή, ο κ. Μπόμπολας επέλεξε να πουλήσει μάλλον βιαστικά.
Τις τελευταίες εβδομάδες άλλωστε, το θρίλερ που εξελίσσεται στον πάλαι ποτέ πανίσχυρο μηντιακό κολοσσό, έχει φέρει σε δύσκολη θέση τον κατά γενική ομολογία έξυπνο και ικανό γιο του Γιώργου Μπόμπολα, ο οποίος όμως άφησε το συγκρότημα στην τύχη του.
Λάτρης της ιστιοπλοΐας, απέκτησε το μήκους είκοσι πέντε μέτρων σκάφος του με το εκπληκτικό ξύλινο deck και τις ευρύχωρες καμπίνες εδώ και κάποια χρόνια, όταν στην ζωή του όλα κυλούσαν ιδανικά.
Με αυτό απολάμβανε καλοκαιρινές αποδράσεις στα ελληνικά νησιά μαζί με την σύζυγό του και ενίοτε κάποιους πολύ στενούς φίλους του.
Το τίμημα της πώλησης του «Swan» -σύμφωνα με πληροφορίες- δεν ξεπέρασε το 1,5 εκατ. ευρώ
Ο διάδοχος κατά πολλούς της αυτοκρατορίας που έστησε οι πατέρας του, δεν κατάφερε τελικά εμμένοντας στις απόψεις του για το πως έπρεπε να λειτουργεί ο «Πήγασος» να σώσει το καράβι, παρά τις όποιες κινήσεις του.
Η συμμαχία του με την κυβέρνηση αποδείχτηκε τελικά μια επιλογή που δεν απέφερε τίποτε στον εκδότη, παρά μόνο κάποιες αόριστες υποσχέσεις του αέρα.
Όταν αποδείχτηκαν μια φούσκα, ήταν πλέον πολύ αργά για τον κ. Φώτη Μπόμπολα να σώσει το καράβι, με αποτέλεσμα ο «Πήγασος» να κατεβάσει έστω και προσωρινά ρολά και πάνω από τετρακόσιοι εργαζόμενοι να βιώνουν πολύ δύσκολες στιγμές