Αίτημα υπαγωγής σε καθεστώς πτώχευσης υπέβαλε η τρίτη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Γερμανίας.
Η εξέλιξη αυτή υπήρξε, αφότου διέκοψε τη συνεργασία της με μία από τις μεγαλύτερες τράπεζες που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση, σε μία ένδειξη πως η παρατεταμένη ναυτιλιακή κρίση της Γερμανίας έχει φτάσει σε κρίσιμο σημείο.
Αναλυτικότερα, η Rickmers Holding ανακοίνωσε ότι η τράπεζα HSH Nordbank οπισθοχώρησε από μια συμφωνία για την αναδιάρθρωση του χρέους της εταιρείας, αναγκάζοντάς την να υποβάλει αίτημα για υπαγωγή σε καθεστώς πτώχευσης.
Η HSH Nordbank ανακοίνωσε ότι το συμβούλιο της εξέτασε προσεκτικά τα επιχειρηματικά σχέδια της Rickmers προτού αποφασίσει ότι δεν είναι βιώσιμα. Οι ομολογιούχοι της Rickmers λένε ότι αναμένουν από την ιδιοκτήτρια της εταιρείας, Bertram R.C. Rickmers, να διαφυλάξει τα πάγια της εταιρείας.
«Η Rickmers είναι γαλαζοαίματη της ναυτιλίας»
«Η Rickmers είναι γαλαζοαίματη της ναυτιλίας», λέει ο Βασίλης Καρατζάς, διευθύνων σύμβουλος της Karatzas Marine Advisors με έδρα τη Νέα Υόρκη. «Το να τους βλέπουμε να καταθέτουν αίτημα πτώχευσης είναι σαν να βλέπουμε έναν βασιλιά να χάνει το θρόνο του».
Να σημειωθεί προ ημερών, ότι ο Σόιμπλε εξαπέλυσε επίθεση στην Ελληνική ναυτιλία, για να πάρει αφοπλιστική απάντηση από τον κ. Βενιάμη, ο οποίος τόνισε χαρακτηριστικά: «δημιουργείται επίσης το ερώτημα μήπως η αποτυχία της γερμανικής ναυτιλιακής πολιτικής, που παρόλες τις ευνοϊκές ρυθμίσεις σε όλα τα επίπεδα (πλοιοκτησία, διαχείριση, φυσικό πρόσωπο), δεν κατάφερε να στηρίξει τη ναυτιλία της, είναι το κίνητρο που υποκινεί τον υπουργό στις δηλώσεις αυτές.
Δεν είναι η μόνη …. Flinter , Beluga … και έρχονται και άλλες