Η BMW M GmbH παρουσιάζει μία ακόμα αποκλειστική, ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής, με τη μορφή της νέας BMW M3 CS (κατανάλωση μικτού κύκλου: 8,3 l/100 km*, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 194 g/km*). Με έντονη σπορ παρουσία, η νέα M3 CS συνεχίζει την μακροχρόνια παράδοση των επιτυχημένων ειδικών εκδόσεων Μ, που ξεκίνησε το 1988 με την E30 BMW M3 Evolution. Ταυτόχρονα, το τετράθυρο sedan υψηλών επιδόσεων προσφέρει ένα τέλειο κοκτέιλ δυναμισμού και καθημερινής πρακτικότητας.
Ο ισχυρός 3-λιτρος κινητήρας ξεπερνά τις επιδόσεις της M3 με Competition Package κατά 10 ίππους, φτάνοντας τα 460 hp. Η προηγμένη τεχνολογία M TwinPower Turbo προσφέρει στην M3 CS επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα της νέας, ειδικής έκδοσης που προσφέρεται στάνταρ με το M Driver’s Package, περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 280 km/h. Με δύο υπερσυμπιεστές mono-scroll, εναλλάκτη αέρα, High Precision Injection, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VALVETRONIC και πλήρως μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων Double-VANOS, ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας στοχεύει μεν σε κορυφαίες επιδόσεις, αλλά έχει σχεδιαστεί επίσης με γνώμονα την πλούσια ροπή από χαμηλές στροφές και την εξαιρετική απόδοση (κατανάλωση μικτού κύκλου: 8,3 l/100 km*, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 194 g/km*). Πιέζοντας το νέο, κόκκινο μπουτόν start/stop ενεργοποιείται ο κινητήρας, συνοδεία ενός συναρπαστικού ήχου από τη νέα, ειδικά ρυθμισμένη σπορ εξάτμιση της νέας BMW M3 CS – με τέσσερις απολήξεις εξαγωγής.
Η νέα BMW M3 CS είναι στάνταρ εξοπλισμένη με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M Double Clutch Transmission (M DCT) με Drivelogic. Το προηγμένο κιβώτιο έχει ανεξάρτητο ψυγείο λαδιού και προσφέρει αυτόματες αλλαγές σχέσεων αλλά και μηχανικές από τα σχετικά χειριστήρια (paddles) στο τιμόνι. Οι σχέσεις αλλάζουν σε κλάσματα του δευτερολέπτου, χωρίς διακοπή στη ροή ισχύος, αλλά χρησιμοποιείται μία μακριά έβδομη σχέση για να κρατά τις στροφές χαμηλά και να ελαχιστοποιεί την κατανάλωση σε μεγάλα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο.
Η ανάρτηση της νέας BMW M3 CS θυμίζει αυτή της M3 με Competition Package. Οι σύνδεσμοι και τα ακραξόνια τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα κατασκευάζονται από σφυρήλατο αλουμίνιο, γι’ αυτό και είναι πανάλαφρα. Έτσι, οι μη αναρτώμενες μάζες είναι περιορισμένες, προς όφελος της δυναμικής συμπεριφοράς. Η M3 CS εφοδιάζεται στάνταρ με ανάρτηση Adaptive M, της οποίας η γεωμετρία έχει ρυθμιστεί για βελτιστοποιημένες επιδόσεις στο δρόμο και στην πίστα. Την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε όλες τις οδηγικές συνθήκες εξασφαλίζουν το σύστημα DSC (Dynamic Stability Control) – που περιλαμβάνει M Dynamic Mode – και το Active M Differential. Τα συστήματα ελέγχου για την ανάρτηση Adaptive M, το DSC και το Active M Differential (ενεργό διαφορικό Μ) έχουν τροποποιηθεί σύμφωνα με τις δυναμικές απαιτήσεις της BMW M3 CS, όπως και το σετάρισμα του ηλεκτρομηχανικού συστήματος διεύθυνσης. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις των συστημάτων διεύθυνσης και ανάρτησης στις προσωπικές του προτιμήσεις ή απαιτήσεις της εκάστοτε διαδρομής. Οι ζάντες ελαφρού κράματος αλουμινίου (μπροστά: 9 J x 19, πίσω: 10 J x 20) συμπεριφέρονται άριστα στην αγωνιστική πίστα, και εφοδιάζονται (στάνταρ) με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 (εμπρός: 265/35 R 19, πίσω: 285/30 R 20). Τα ημι-σλικ ελαστικά που έχουν έγκριση για χρήση στο δρόμο, προσφέρουν ασυναγώνιστη πρόσφυση και ανώτερη πλευρική ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες στην πίστα. Η M3 CS μπορεί επίσης να παραγγελθεί με ελαστικά δρόμου Michelin Sport.
Στο εσωτερικό της νέας BMW M3 CS, η δίχρωμη, δερμάτινη επένδυση των καθισμάτων σε Silverstone/Black και Alcantara δημιουργεί ένα ακαταμάχητο περιβάλλον που ξεχειλίζει από σπορ γοητεία και αναμφισβήτητη ποιότητα. Κανείς οδηγός μιας M3 CS δεν χρειάζεται να στερηθεί απολαύσεις της ζωής, όπως ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού, το σύστημα ήχου Harman Kardon surround και το Σύστημα Πλοήγησης Professional, που προσφέρονται στάνταρ. Στο εξωτερικό, οι σχεδιαστές της BMW M GmbH χάρισαν στη νέα M3 CS μία εμφάνιση που υποδηλώνει τις σπορ προθέσεις της. Το στοιχείο ταυτότητας του εμπρός τμήματος μαζί με τους προηγμένους, προηγμένους δίδυμους προβολείς LED είναι η εμπρός ποδιά με μεγάλους αεραγωγούς τριών τμημάτων. Η διακριτική αεροτομή Gurney πίσω έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη νέα M3 CS, και συνεργάζεται με το εμπρός splitter και τον πίσω διαχύτη για ελαχιστοποίηση της δυναμικής άνωσης. Τα εξαρτήματα αυτά κατασκευάζονται από ελαφρύ και εξαιρετικά άκαμπτο high-tech πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), όπως το καπό και η οροφή της νέας BMW M3 CS.
Οι παραγγελίες για τη νέα BMW M3 CS θα ξεκινήσουν από τον Ιανουάριο του 2018. Η κατασκευή της ειδικής έκδοσης θα περιοριστεί σε 1.200 αντίτυπα λόγω παραγόντων που έχουν σχέση με την παραγωγή, η οποία θα ξεκινήσει από το Μάρτιο του 2018.