Η διαφήμιση έχει ως στόχο να προκαλέσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών διότι αν αυτό το πετύχει τότε το προϊόν θα μείνει ανεξίτηλο στο υποσυνείδητο τους.
Πολλές φορές παραείναι προχωρημένες από ηθικής απόψεως και εν τέλει «κόβονται» από την τηλεόραση καθώς καταλήγουν να προσβάλουν το δημόσιο αίσθημα.
Κυρίως είναι προκλητικές και δεν μακροημέρευσαν αλλά οι λίγες φορές που κατάφεραν να προβληθούν στην τηλεόραση ήταν αρκετές για να αφήσουν το στίγμα τους.
Πάντως οι διαφημίσεις απεικονίζουν και το κλίμα της κάθε εποχής. Για να σκεφτεί ο διαφημιστής να προβάλλει με τέτοιο τρόπο ένα προϊόν, ή μια κατάσταση σημαίνει ότι του το επιτρέπει η περιρρέουσα ατμόσφαιρα.
Επειδή λοιπό η κατάρρευση των ηθών είναι μια συνεχόμενη διαδικασία που δεν δείχνει να έχει τέλος, διαφημίσεις που σήμερα κόβονται σε λίγα χρόνια θα παίζουν κανονικά.
Η κατάρρευση δεν σταματάει ποτέ παρά μόνο εάν επέλθει μια μεγάλη καταστροφή ως αποτέλεσμα αυτής.