Στόχος επικριτικών σχολίων και σφοδρών αντιδράσεων έχει γίνει τα τελευταία 24ωρα η διαφημιστική εκστρατεία μιας εταιρείας διοργάνωσης ταξιδίων, τα αμφιλεγόμενα βίντεο της οποίας κάνουν τον γύρο του διαδικτύου.
Αν ο στόχος της διαφήμισης ήταν να προκαλέσει… χαμό στα social media, τότε η αποστολή επετεύχθη για τους δημιουργούς της διαφημιστικής εκστρατείας.
Αν και έχει διάρκεια μόλις ελάχιστα δευτερόλεπτα, το πρώτο βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία για να προωθήσει την πλατφόρμα κράτησης πτήσεων του ταξιδιωτικού γραφείου εξαπλώθηκε σαν ιός στο Ίντερνετ. Μέχρι στιγμής έχει συγκεντρώσει πάνω από 70.000 κοινοποιήσεις στο Facebook και οι προβολές του στο YouTube αυξάνονται με κάθε λεπτό που περνά.
Το βίντεο ξεκινά με ένα κοντινό πλάνο των αεροσυνοδών, που φαίνονται μόνο από το λαιμό και πάνω. Στη συνέχεια, το πλάνο μακραίνει και αποκαλύπτεται ότι είναι ολογυμνες, με το επίμαχο σημείο να καλύπτεται μόνο από ένα καπελάκι.
Αρκετοί χρήστες, κυρίως από το Καζακστάν, πόσταραν άκρως επικριτικά σχόλια για το βίντεο, λέγοντας ότι «ξεφτιλίζει τις γυναίκες» και την χώρα, ότι είναι κακόγουστο και ότι επιπλέον αντανακλά την παρωχημένη αισθητική περασμένων δεκαετιών. Αρκετοί χρήστες μάλιστα το χαρακτήρισαν σεξιστικό, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία έσπευσε την επόμενη μέρα να δημοσιεύσει την έκδοση του κλιπ για τις γυναίκες, με πρωταγωνιστές γυμνούς άνδρες αεροσυνοδούς.
<