Γιατί οι αστυνομικοί λένε ότι δεν ήταν σε θέση να οδηγεί το μοιραίο μεσημέρι; Τι πραγματικά συνέβη; Μηχανική βλάβη; Διαρροή λαδιών;;;; Διαρροή καυσίμων; Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγουν, κατά πληροφορίες, οι εμπειρογνώμονες – Εκεί αποδίδεται η διαρροή λαδιού και καυσίμων που προκάλεσε τη φωτιά 35 δευτερόλεπτα μετά την ακινητοποίησή του τζιπ στην Αττική Οδό
Στο συμπέρασμα ότι η φωτιά που προκάλεσε τον φρικτό θάνατο του Παναγιώτη Μαυρίκου μέσα στη φλεγόμενη Porsche προκλήθηκε από μηχανική βλάβη φαίνεται ότι καταλήγουν οι αξιωματικοί του Ανθρωποκτονιών με βάση τα στοιχεία που τους παρουσίασαν οι εμπειρογνώμονες.
Μετά τις δύο αυτοψίες που έγιναν στην Αττική Οδό οι εμπειρογνώμονες, οι οποίοι ολοκλήρωσαν τις έρευνες τους το βράδυ της Τρίτης, καταλήγουν, σύμφωνα με πληροφορίες ότι πρόκειται για ένα τραγικό δύστυχημα καθώς φαινεται να μην υπάρχουν τα στοιχεία εκείνα που να στοιχοιθετούν ότι υπήρξε εγκληματική ενέργεια, σύμφωνα με σχετικό άρθρο.
Όπως διαβάσαμε σε ρεπορτάζ ειδησιογραφικού πόρταλ, κατά πληροφορίες το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν είναι ότι η διαρροή λαδιού και καυσίμων προκλήθηκε από κάποιου είδους μηχανική βλάβη.
Για το λόγο αυτό, εξάλλου, αναμένεται να σταλούν στα κεντρικά της Porsche κάποια ανταλλακτικά και κάποια τμήματα του τζιπ στο οποίο επέβαινε ο εκδότης το μοιραίο εκείνο μεσημέρι.
Δεν θα έπρεπε να οδηγεί
Εκτός από την κατάσταση του αυτοκινήτου, άλλο ένα κομμάτι του παζλ για την υπόθεση Μαυρίκου αποτελεί η κατάσταση στην οποία βρισκόταν ο εκδότης το μεσημέρι της 9ης Ιουνίου.
Σύμφωνα με όσα διέρρευσαν, ο Παναγιώτης Μαυρίκος ενδεχομένως να μη βρισκόταν σε κατάσταση να αντιδράσει, ενώ δεν μπορεί να εξακριβωθεί αν φορούσε τη ζώνη ασφαλείας, ή αν την είχε περασμένη πίσω από την πλάτη του στην ειδική θήκη, προκειμένου να μην ενοχλείται από το καμπανάκι ειδοποίησης. Χαρακτηριστική είναι η φράση που χρησιμοποίησαν αστυνομικοί που μίλησαν στον Ελεύθερο Τύπο: Όποιος γιατρός και να τον εξέταζε, το πρώτο πράγμα που θα του επισήμαινε θα ήταν να μην οδηγήσει.
Οι αρχές, κατά πληροφορίες, υποστηρίζουν ότι ο οδηγός δεν ήταν σε κατάσταση να αντιδράσει, κάτι που θα πιστοποιηθεί και από τις ιστολογικές εξετάσεις, τα αποτελέσματα των οποίων θα βγουν σε 10-15 ημέρες. Όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε, «οποιοσδήποτε και να ήταν στη θέση του οδηγού, θα είχε την ίδια κατάληξη», εξαιτίας όσων παρουσίασε το αυτοκίνητο. Με αυτόν τον τρόπο εξηγεί η αστυνομία τα 30 δευτερόλεπτα που υπάρχει κενό, αλλά και τις πέντε φορές που προσέκρουε το αυτοκίνητο στο διαχωριστικό, στηθαίο.
Δεύτερο συμπέρασμα είναι ότι η ζώνη βρισκόταν κουμπωμένη στην ειδική θέση που προβλέπεται. Ωστόσο, δεν έχει εξακριβωθεί αν ο Παναγιώτης Μαυρίκος φορούσε τη ζώνη, ή απλώς την είχε περάσει πίσω από την πλάτη του, ώστε να μην χτυπά το καμπανάκι προειδοποίησης. Το στοιχείο αυτό δεν πρόκειται να εξακριβωθεί, καθώς το σημείο κάηκε και ως εκ τούτου, δεν υπάρχουν ενδείξεις που να οδηγούν σε κάποιο συμπέρασμα.
Ένα τρίτο στοιχείο που προέκυψε, αφορά ένα κομμάτι από το τζάμι της πόρτας του συνοδηγού. Στο κομμάτι αυτό δεν βρέθηκαν ίχνη καπνού, γεγονός που, για τους αστυνομικούς, σημαίνει ότι ο Παναγιώτης Μαυρίκος είχε στη διάθεσή του το χρόνο να απεγκλωβιστεί από το αυτοκίνητο, βγαίνοντας από τη θέση του συνοδηγού.