Εκτός από τον ΟΛΠ, η COSCO «γλυκοκοιτάζει» και τα ελληνικά τρένα!!

Κοινοποίηση:
ContainerCOSCO01

Κινεζική επαρχία θα γίνουμε..

Μετά την καταβολή της προσφοράς για το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας, φέρεται πως η κινεζική Cosco ενδιαφέρεται να υποβάλει προσφορά και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.

Στην περίπτωση που η κινεζική εταιρία αποκτήσει πρόσβαση και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τότε θα διασφαλίσει θαλάσσια διασύνδεση με τη διώρυγα του Σουέζ και σιδηροδρομική πρόσβαση στα Βαλκάνια και την ανατολική Ευρώπη.

Ο κινεζικός κολοσσός, μετά την συγχώνευσή του με την China Shipping Group, το ενδιαφέρον της COSCO σε ότι αφορά την Ελλάδα εστιάζεται στο να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά σε μια δύσκολη περίοδο για τη ναυτιλία λόγω της υπερπροσφοράς, ανέφεραν πηγές του κλάδου. Συμβαδίζει επίσης με την πολιτική της Κίνας «Μια ζώνη, ένας δρόμος» για τη δημιουργία ενός σύγχρονου «Δρόμου του Μεταξιού» με στόχο να ενισχυθεί το εμπόριο και να δημιουργηθεί μια διέξοδος για τις κινεζικές βιομηχανικές υπερδυνάμεις που έχουν εγκλωβιστεί στην παγκόσμια ύφεση και την επιβράδυνση της εγχώριας ανάπτυξης.

Δεν θα πρέπει ωστόσο να αγνοηθεί το γεγονός ότι η COSCO θα μπορούσε να αντιμετωπίσει ανταγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μεταξύ άλλων από την αμερικανική εταιρία Watco, δήλωσε μια από τις πηγές τις οποίες επικαλείται το Reuters.

«Η COSCO και η Watco ενδιαφέρονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ», δήλωσε η πηγή που θέλησε να μην κατονομαστεί. «Υπάρχει επίσης ένας ελληνικός όμιλος που ενδιαφέρεται και αναζητεί εταίρο», σύμφωνα με την πηγή του Reuters.

Ερωτηθείς σχετικά με το δημοσίευμα εκπρόσωπος της κινεζικής εταιρίας αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο σχετικά με ενδεχόμενες προσφορές για άλλα περιουσιακά στοιχεία του ελληνικού Δημοσίου. Δήλωσε πως η εταιρία πιστεύει ότι η επέκταση δραστηριοτήτων στο λιμάνι του Πειραιά θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα και την αποτελεσματικότητα του λιμανιού.

Ο Πειραιάς, πύλη εισόδου για την COSCO και άλλους ασιατικούς ομίλους, εξασφαλίζει, σε σχέση με τις εναλλακτικές βόρειο-ευρωπαϊκές διαδρομές, την ταχύτερη πρόσβαση των ασιατικών προϊόντων στην Ευρώπη , με την COSCO ήδη να προσελκύει πολυεθνικές όπως η Huawei και η Samsung Electronics για διανομή των προϊόντων τους στην ευρωπαϊκή, και όχι μόνο, αγορά.

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Ας ξεπουληθεί και ο ΟΣΕ.. Δε βαριέσαι.. Δεκάρα δε δίνουμε για την Ελλάδα. Το ξεπούλημα συνεχίζεται ακάθεκτα.. Όταν σε ένα χρόνο περίπου ολοκληρωθούν και τα υπόλοιπα έργα και η διαδρομή Θεσσαλονίκη Αθήνα θα διεξάγεται σε διάστημα 4 ωρών περίπου τότε ο περισσότερος κόσμος θα πηγαίνει με το τραίνο σε σχέση με το ΚΤΕΛ.Είμαι Έλληνας (φασίστας για κάποιους) και θέλω ο ΟΣΕ να παραμείνει ελληνικός…

Comments are closed.