«Η άνοδος της άκρας Δεξιάς είναι φυσική, επειδή…»

Κοινοποίηση:
gavras

«Είναι περίεργο να βλέπεις τη Χρυσή Αυγή στην Ελλάδα, που υιοθετεί γερμανικές ιδεολογίες, ενώ η Γερμανία βιάζει και καταπατάει την Ελλάδα», δήλωσε ο σκηνοθέτης Ρομέν Γαβράς, που επισκέπτεται τη χώρα μας, η οποία αυτή την εποχή αποτελεί και μεγάλη πηγή έμπνευσης για τα θέματα που τον απασχολούν, στο πλαίσιο του κύκλου συζητήσεων «Ελεύθεροι σκοπευτές», στην κεντρική σκηνή της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών.

«Δεν έχω ψηφίσει ποτέ στη ζωή μου. Πιστεύω ότι η δημοκρατία είναι ένα ελληνικό ανέκδοτο. Ακόμη και στην αρχαία Ελλάδα υπήρχαν 10.000 Αθηναίοι και 50.000 δούλοι. Σήμερα αν έχεις χρήματα μπορείς να αγοράσεις ΜΜΕ που χειραγωγούν τους πολίτες. Δεν είναι αυτό δημοκρατία, είναι απάτη και εγώ δεν μπορώ να συμβιβαστώ με το λιγότερο κακό», είπε ο τολμηρός και ανατρεπτικός νέος σκηνοθέτης.

Ο Ρομέν Γαβράς δεν θέλει να εξηγεί γιατί χρησιμοποιεί τόση βία στις δουλειές του.

«Η βία είναι θέμα ορισμού και αντίληψης και βία είναι πολλές εικόνες της κοινωνίας στην οποία ζούμε», τόνισε στη συζήτηση που είχε με τον δημοσιογράφο Γιώργο Αρχιμανδρίτη.

Ο γιός του Κώστα Γαβρά, αποτυπώνει στα έργα του με απόλυτο ρεαλισμό, τη σύγχυση και τη βία που επικρατεί στα σύγχρονα αστικά κέντρα και τη σχέση του πολίτη με την εξουσία. Άρχισε σε νεαρή ηλικία να σκηνοθετεί ταινίες μικρού μήκους, ενώ αργότερα δημιούργησε την ομάδα κινηματογραφιστών, σκιαγραφώντας τη hip hop σκηνή του Παρισιού. Απέσπασε μια σειρά βραβείων στα UK MVA 2012, μεταξύ των οποίων αυτά του καλύτερου σκηνοθέτη, του βίντεο της χρονιάς και του καλύτερου ποπ βίντεο.

Το αμφιλεγόμενο βίντεό του, «Stress», για το κομμάτι των «Justice», σημείωσε ρεκόρ επισκεψιμότητας στο YouTube, ενώ το βίντεο κλιπ που δημιούργησε για το κομμάτι «Born Free» της M.I.A., προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερη διαμάχη, πυροδοτώντας το πρώτο πολιτικό ντιμπέιτ αυτού του είδους στο Διαδίκτυο. Δική του δημιουργία είναι και το βίντεο κλιπ για το «No Church In The Wild», στο οποίο καταγράφει την εξέγερση στα αστικά κέντρα, μέσα από τις συμμορίες του Παρισιού, την αστυνομική βία και την οργή των διαδηλωτών.

Στην πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του, «Notre Jour Viendra» (Θα έρθει η μέρα και για εμάς), με πρωταγωνιστή τον Βενσάν Κασέλ έβαλε στο στόχαστρό του τον σύγχρονο ρατσισμό.

«Η άνοδος της άκρας Δεξιάς είναι φυσική, επειδή οι κυβερνήσεις δεν κατόρθωσαν να έχουν την αρμόζουσα πολιτική και επειδή είτε στη Γαλλία, είτε στην Ελλάδα, ή την Αγγλία πρέπει να είναι κανείς ηλίθιος για να πει ότι οι κυβερνήσεις είναι καταπληκτικές. Έτσι οι άνθρωποι πάνε προς την άκρα Δεξιά και την άκρα Αριστερά. Το πρώτο πράγμα που είναι ορατό είναι ο αλλοδαπός, ο ξένος. Αν κάποιος ξένος μου κλέβει τη δουλειά μου, γίνεται στόχος. Είναι η πιο εύκολη συμπεριφορά. Ενώ οι μετανάστες είναι το αποτέλεσμα της δυτικής πολιτικής. Οι Αφγανοί μετανάστες έρχονται στην Ευρώπη, επειδή οι ΗΠΑ πήγαν να βιάσουν το Αφγανιστάν και αυτό δημιούργησε μεταναστευτικά ρεύματα. Οι άνθρωποι αυτοί δεν μένουν στις χώρες τους διότι, Ευρώπη και Αμερική βιάζουν και καταπατούν συνεχώς αυτές τις χώρες. Είναι απλοϊκή αυτή η εικόνα, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Πάντως είναι πολύ περίεργο να βλέπεις τη ΧΑ στην Ελλάδα, που υιοθετεί γερμανικές ιδεολογίες, ενώ η Γερμανία βιάζει και καταπατάει την Ελλάδα. Υπάρχει μεγάλη σύγχυση στα παιδιά, που την ακολουθούν», σημείωσε ο Ρομέν Γαβράς, σχολιάζοντας την άνοδο της άκρας Δεξιάς στην Ευρώπη.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

6 Σχόλια

  1. Αμορφωτε βλακα. Γυρνα καμια τσοντα με gay και κανε τον πρωταγωνστη.
    άιντε

  2. ΟΞΩ ΣΟΡΟΣΟΠΟΥΣΤΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  3. Άλλος ένας πλούσιος «αντιρατσιστής». Κάποιος να του δώσει να καταλάβει ότι το «Δημοκρατικό» τόξο είναι αυτό που συνεργάζεται με τους Γερμανούς κατακτητές σε συνεργασία με τα ΜΜΕ που κάνει ότι τον απωθούν ενώ ζητά απεγνωσμένα την στήριξή τους.
    Όσο για τους λάθρο μάλλον είναι βλάκας και κάνει ότι δεν καταλαβαίνει ότι οι «άνθρωποι» αυτοί στην συντριπτική πλειοψηφία τους δεν είναι ταλαίπωροι πρόσφυγες, αλλά τυχοδιώκτες που δεν διστάζουν να εγκληματήσουν αφού απολαμβάνουν της ασυλίας εκ μέρους της πολιτείας και των αριστερών και τζάμπα κρέας είναι για το σύστημα πολιτικό και επιχειρηματικό.

    Δυστυχώς ανίκανοι και ανήθικοι άνθρωποι που οφείλουν όλη την ύπαρξή τους στους λαθρομετανάστες έχουν την δυνατότητα να διαστρεβλώνουν την αλήθεια και να χειραγωγούν αδύναμες συνειδήσεις με την βοήθεια και ευθύνη των καθεστωτικών ΜΜΕ.

  4. Μπράβο ουρακοτάγκε! Εκανες τη δήλωση σου; Πήρες λίγη δημοσιότητα; Αντε τώρα κούνα τ’αυτάκια σου και δρόμο!

    1. Μόνο χρυσαυγήτης θα έλεγε για γνωστό και ανερχόμενο σκηνοθέτη «Μπράβο ουρακοτάγκε(LOL)! Έκανες τη δήλωση σου; Πήρες λίγη δημοσιότητα(Θεέ); Αντε τώρα κούνα τ’αυτάκια σου (Παρντόν;) και δρόμο!». Με εκπλήσσει η ροπή στις καλές τέχνες που έχουν οι οπαδοί τους. Πραγματικά ζω για να τους δω στην κυβέρνηση και να δούμε την άνθιση του ελληνικού κινηματογράφου.

Comments are closed.