Η πανευρωπαϊκή τάση ενάντια των παλιών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων , έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στους Γερμανούς εμπόρους, οι οποίοι αδυνατούν να διαθέσουν στην αγορά τους, σχεδόν 300.000 diesel μεταχειρισμένα.
Τα αδιάθετα αυτοκίνητα είναι EURO5 και πίσω (μοντέλα περίπου από τα μέσα του 2015 και πριν) και η ζημιά που κινδυνεύουν να υποστούν οι έμποροι υπολογίζεται πάνω από τα 4 δισεκατομμύρια ευρώ.
Πανικόβλητοι λοιπόν ήδη έχουν απευθυνθεί σε άλλους εμπόρους εκτός Γερμανίας, σε χώρες που δεν ισχύουν οι αυστηρές προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως την Αλβανία, την Σερβίας, την Ρωσία, χώρες της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής, αλλά και την Ελλάδα, μερίδα εμπόρων της οποία, έχουν βρει τους τρόπους να «ξεγελάνε» τους νόμους με την απόλυτη ανοχή των εμπλεκομένων υπουργείων και γενικότερα του Κράτους που δεν πραγματοποιεί κανέναν έλεγχο. Επίσης στην Ελλάδα επιτρέπεται η ταξινόμηση των μεταχειρισμένων EURO5 αυτοκινήτων.
Η Ελλάδα είναι ο σημαντικότερός τους πελάτης, αφού με ιδιαίτερα προθυμία απορροφά τα μεταχειρισμένα τους, τα οποία αφού τα γυαλίσουν, γυρίζουν τα χιλιόμετρα και τα πουλάνε ως «diesel ευκαιρίες» στους ανυποψίαστους τους πελάτες. Μάλιστα στην Ελλάδα έχουν χαμηλότερο κόστος στα μεταφορικά, ενώ όσο περισσότερα χιλιόμετρα υπάρχουν στο κοντέρ, τόσο καλύτερα, αφού οι εδώ έμποροι παίρνουν χαμηλότερες τιμές…
Ετσι παίρνουμε το αίμα μας πίσω. Αγοράζουμε Γερμανικά προιόντα τζάμπα
ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥΣ…
ΠΟΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ….
ΑΣ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΛΙΓΟΥΡΗΔΕΣ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ , ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΑΙΣΤΑΝΘΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΣΟΙ . Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΑΣ . ΟΥΤΕ 0,50 ΣΕΝΤ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ .
τοτε αγόρασε ΚΙΑ να φας τα μουτρα σου.
Υπαρχουν και τα γιαπωνεζικα…σαΐνι…!
Σωστος..και τα ιταλικα