Η Ιταλία «ψηφίζει» Ελλάδα. Αγαπούν τα προϊόντα και τις θάλασσες μας

Κοινοποίηση:
ÓÔÉÃÌÉÏÔÕÐÁ ÁÐÏ ÔÉÓ ÐÁÑÁËÉÅÓ / ÐÁÑÁËÉÁ ËÏÕÔÓÁÓ
(ICON PRESS / ËÉÁÊÏÓ ÃÉÁÍÍÇÓ)

Η Ιταλία είναι, για έκτη συνεχή χρονιά, ο κυριότερος εξαγωγικός προορισμός των ελληνικών προϊόντων, μεταξύ 100 εξαγωγικών προορισμών, με απορρόφηση ελληνικών προϊόντων ύψους 3,123 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε ο πρόεδρος του Ελληνοϊταλικού Επιμελητηρίου της Αθήνας, Ιωάννης Τσαμίχας, στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την παράδοση της προεδρίας της Ένωσης Ελληνοευρωπαϊκών Επιμελητηρίων από το Ελληνογερμανικό στο Ελληνοϊταλικό Εμπορικό Επιμελητήριο της Αθήνας.

Συγκεκριμένα, στην Ιταλία κατευθύνεται το 9,46% των συνολικών ελληνικών εξαγωγών, με το εμπορικό έλλειμμα να διαμορφώνεται σε 2,473 δισ. ευρώ έναντι 2,871 δισ. ευρώ το 2010. Η αξία, δε, των εμπορικών ανταλλαγών Ελλάδας-Ιταλίας ανήλθε σε 7,721 δισ. ευρώ, έναντι 6,411 δισ. ευρώ το 2015.

Οι Ιταλοί προτιμούν την Ελλάδα για διακοπές

Η Ελλάδα αποτελεί επίσης βασικό τουριστικό προορισμό των Ιταλών και κατέχει τη δεύτερη θέση, μετά την Ισπανία, στις προτιμήσεις των Ιταλών που επιλέγουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό. Από το 2005 έως το 2011 επισκέπτονται την Ελλάδα, σε ετήσια βάση, κατά μέσο όρο, 1.640.000 Ιταλοί τουρίστες. Παράλληλα, η Ελλάδα διατηρεί διαχρονικά αναλλοίωτη τη θέση της ως βασικός εμπορικός εταίρος της Ιταλίας με απορρόφηση προϊόντων και υπηρεσιών αξίας 4,597 δισ. ευρώ.

Ο υφυπουργός Εξωτερικών, Δημήτρης Μάρδας, στην ομιλία του, αναφέρθηκε στην αυξημένη συνεργασία του υπουργείου Εξωτερικών, τόσο με τα Επιμελητήρια, όσο και με τα διμερή Επιμελητήρια. Επίσης, αναφέρθηκε στην επιτυχημένη διαδικτυακή πλατφόρμα ProGreece του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου που προωθεί την συνεργασία μεταξύ ελληνικών και γερμανικών εταιρειών και επεσήμανε την ανάγκη να δημιουργηθούν αντίστοιχες πλατφόρμες από τα υπόλοιπα διμερή Επιμελητήρια.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: