Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Stoiximan για το Παγκόσμιο Κύπελλο είναι ήδη στον αέρα και δεν χορταίνουμε να τη βλέπουμε
Όπως σε οποιαδήποτε άλλη θρησκεία, έτσι και στο ποδόσφαιρο, κάποιες «εορταστικοί περίοδοι» προσελκύουν το ενδιαφέρον των… πιστών, περισσότερο από κάποιες άλλες. Η μεγαλύτερη όμως, και πιο σημαντική, καθώς αφορά όλο τον πλανήτη, λαμβάνει χώρα κάθε 4 χρόνια. Συσπειρώνει όλους τους ποδοσφαιρόφιλους παγκοσμίως και φέρνει μπροστά στους τηλεοπτικούς δέκτες ολόκληρα έθνη και δημιουργεί συναισθήματα μοναδικά, αλλά και συνάμα, κοινά, για όλους.
Αυτό που δεν απολαμβάνει όμως ανάλογης προβολής, είναι το τι μεσολαβεί κάθε τετραετία για τους φίλους του “βασιλιά” των σπορ. Από τη στιγμή της απονομής του τροπαίου μέχρι τη σέντρα της πρεμιέρας του επόμενου Μουντιάλ. Όπως με όλες τις μεγάλες αγάπες, υπάρχει κι εδώ ένα συναισθηματικό ρόλερ-κόστερ.
Με το νέο της «Μουντιαλικό» τηλεοπτικό σποτ, “Το περίμενες 4 Χρόνια”, η Stoiximan θέλησε να ρίξει φως σε αυτήν την “κρυφή” πλευρά της ζωής των απανταχού φιλάθλων. Στο πλαίσιο της νέας της καμπάνιας “Το περίμενες 4 Χρόνια” για το Παγκόσμιο Κύπελλο, η κορυφαία ελληνική εταιρεία στοιχηματισμού στο διαδίκτυο, δημιούργησε ένα διαφημιστικό σποτ που ακολουθεί τον ήρωα σε στιγμές που μεσολαβούν στη διάρκεια αυτών των “επίπονων” τεσσάρων χρόνων. Με χιουμοριστική διάθεση παρακολουθούμε την απεγνωσμένη προσπάθεια εύρεσης διάφορων τρόπων για να επιταχυνθεί το πέρασμα του χρόνου. Από το πλέξιμο μέχρι και την παρουσία σε σεμινάρια σχετικά με το χωροχρονικό συνεχές.
Μια ωδή στον σύγχρονο ποδοσφαιρόφιλο, τον “έρωτα” με το άθλημα, τις συνήθειές του, το ταξίδι στις αναμνήσεις, την ανυπομονησία και την λαχτάρα που συνοδεύει αυτήν την παγκόσμια ποδοσφαιρική γιορτή.
Απολαύστε το spot εδώ: