Συνεχίζεται το θρίλερ στο ΤΕΙ Μεσολογγίου για να βρεθούν τα αίτια που οδήγησαν στην αυτοχειρία τον 23χρονο Δημήτρη Καραγιάννη, σπουδαστή του τμήματος Λογιστικής.
Έχει περάσει μια εβδομάδα και ακόμα δεν έχουν δοθεί ξεκάθαρες απαντήσεις για το τι πραγματικά οδήγησε τον νεαρό στην απονενοημένη πράξη.
Στη σχολή ωστόσο δεν λείπουν οι ψίθυροι, με καθηγητές, εργαζόμενους και σπουδαστές να κάνουν λόγο για νέα περίπτωση «Γιακουμάκη». Κάποιοι μάλιστα έκαναν και σχετικές αναρτήσεις στο Facebook… Οι σχετικές αναφορές κάνουν λόγο για περιστατικά άσχημης συμπεριφοράς στον συγκεκριμένο μαθητή από μερίδα της σπουδαστικής κοινότητας.
Συγκεκριμένα αναφέρουν ότι ο 23χρονος ήταν ευαίσθητος χαρακτήρας, γεγονός που του δημιούργησε «βάρος» καθ’ όλη τη φοίτηση του στο ΤΕΙ καθώς σπουδαστές και καθηγητές τον ενοχλούσαν και τον απαξίωναν.
«Το παιδί αυτό ό,τι έκανε, το έκανε μέσα στο χώρο της σχολής και αυτό δηλώνει κάτι. Το παιδί αυτό πρέπει να είχε και κάποια προβλήματα ψυχολογικά ίσως, ήταν κλειστός χαρακτήρας, δεν είχε παρέες, δεν είχε προφίλ στο Facebook, είχε μια ευαισθησία παραπάνω. Επέλεξε να κάνει αυτό που έκανε μέσα στο χώρο του ΤΕΙ… ακούγεται και λέγεται ότι στο συγκεκριμένο παιδί ασκούνταν κάποια μορφή πίεσης, την οποία δεν άντεξε. Η πίεση αυτή προερχόταν από συμφοιτητές, καθώς σε αυτήν την ηλικία καταλαβαίνετε ότι εάν βρεις έναν ο οποίος είναι λίγο πιο χαλαρός, συνήθως γίνεται θύμα. Το χειρότερο όμως είναι ότι είχαν γίνει και περιστατικά με εκπαιδευτικούς! Όταν καθηγητές μιλούν απαξιωτικά και άσχημα στους μαθητές και εκείνοι είναι λίγο ευαίσθητοι, τότε το παίρνουν αλλιώς. Τον είχαν προσβάλει εκπαιδευτικοί. Τον είχε προσβάλλει ένας συγκεκριμένος άνθρωπος, που το έχει επαναλάβει και άλλες φορές και σε άλλους σπουδαστές, όμως ο 23χρονος αυτός ήταν περισσότερο ευαίσθητος», λέει χαρακτηριστικά άνθρωπος του ιδρύματος μιλώντας στο protothema.gr.
Επίσης άνθρωπος μέσα από την σπουδαστική κοινότητα υπογράμμισε ότι ο Δημήτρης ήταν ένα παιδί χαμηλών τόνων και μοναχικός χαρακτήρας, που χρωστούσε ακόμη 13 μαθήματα. Ο ίδιος, μαζί με ανθρώπους που γνώριζαν τον Δημήτρη, αναρωτιούνται πώς ένας σπουδαστής που χρώστα τόσα πολλά μαθήματα, δεν πάει να δώσει έστω ένα μάθημα και στην συνέχεια προτιμά να προχωρήσει σε μια τέτοια πράξη και όχι να μιλήσει με κάποιον δικό του άνθρωπο.
«Υπάρχει και μια νοοτροπία στους ωρομίσθιους καθηγητές των ιδρυμάτων που προκειμένου να πάρουν ώρες, «κόβουν» ολόκληρα αμφιθέατρα ώστε οι σπουδαστές αυτοί να ξαναδώσουν και εκείνος να ξαναπάρει τις ώρες του μαθήματος του. Το συγκεκριμένο τμήμα Λογιστικής λειτουργεί αποκλειστικά με εκτάκτους, έχει μόνο ένα μόνιμο καθηγητή. Τώρα, όταν ένας φοιτητής είναι ευαίσθητος, τον αντιμετωπίζουν άσχημα, τον κόβουν άδικα και δεν έχει και καλή σχέση με το σπίτι του, δεν θέλει και πολύ για να γίνει το κακό. Αυτός χρωστούσε 13 μαθήματα, την συγκεκριμένη εξεταστική δεν πήγε να δώσει κανένα από τα μαθήματα που χρωστούσε. Εάν τα βάλεις κάτω, αυτά που έχουν συμβεί στο συγκεκριμένο παιδί είναι πολύ περίεργα, δηλαδή δεν γίνεται να χρωστάει τόσα μαθήματα, και να μην πάει να δώσει ένα μάθημα» υπογράμμισε μεταξύ άλλων.
ΤΑ ΣΥΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ ΧΑΜΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΟΜΩΣ ΕΝ ΕΤΗ 2017 ΜΕ ΞΕΦΤΥΛΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΔΕΣ ΜΕ ΠΙΘΥΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΣΠ ΔΑΚΕ ΚΝΕ ΚΛΠ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΑΡΑΔΕΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΧΑΙΡΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΩΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ-ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΛΠ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΝΕΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΓΕΙΝΑΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΡΑΝΤΑΧΤΑ ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΡΕΚΛΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΜΠΛΕΞ ΕΙΧΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΝ ΕΤΗ 2017 ΑΝΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΞΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ- ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΘΝΟΣ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΤΣΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΤΣΙ ΕΠΕΙΔΗ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΔΑΞΩ ΚΑΙ 10 ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΕΤΣΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Π.Χ. ΒΓΑΖΕΙ ΚΟΜΠΛΕΞ Η ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΒΕΓΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΧΑΜΕΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΕΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΤΡΑΧΑΝΟΠΛΑΓΙΑΣ ΤΥΡΟΒΛΑΧΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΑ-ΜΑΓΝΗΣΙΑ-ΠΕΛΛΑ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΚΟΛΕΓΙΑΣ ΤΟΥ Η ΣΥΝΤΟΠΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΔΙΟΓΚΟΘΕΙ ΤΟ ΑΕΠ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΞΕΦΤΥΛΕΣ ΑΙΣΧΟΣ Η ΝΕΑ ΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΦΕΙΛΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΗ ΝΑ ΑΣΚΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΕ ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΥΤΟΧΕΙΡΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΕΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΟΡΩΝ