Ο εμβληματικός τροχονόμος στη διασταύρωση της Λεωφόρου Κηφισίας και Εθνικής Αντιστάσεως, στο N. Ψυχικό. Ο κ. Νίκος Κωτσάκης ήταν τόσο κύριος που θα ”ανάγκαζε” και έναν κάγκουρα να αποκτήσει τρόπους.
Ευθυτενής, στητός και αποφασιστικός. Με το πηλίκιο να κατεβαίνει χαμηλά στο μέτωπο σαν σερίφης της άγριας δύσης. Ακούραστος. Οι κινήσεις των χεριών του, καθώς όριζε τη κυκλοφορία, ακριβείς, με τα χέρια σχεδόν σε διάταση. Τα λευκά του γάντια, σαν ξυραφένια σπαθιά ενός νίντζα έκοβαν τον αέρα. Με τις εκφράσεις του έδινε νόημα στους επόμενους για να είναι έτοιμοι. Το βλέμμα του ήταν έξυπνο, ήταν ο αυτοκράτορας της συμβολής.
Ακόμα κι αν είχε κίνηση φρόντιζε να τη διαχειρίζεται με μαεστρία καθώς είχε μια συνεχή αντίληψη της ροής. Ναι, τον χαζεύαμε απο μακριά. Ο κ. Νίκος Κωτσάκης δεν έμοιαζε με τους άλλους. Ποτέ βαριεστημένος.
Ατάραχος παρά τη ζέστη, το κρύο, τη βροχή και πάντα ευγενής. Ακόμα και εν μέσω αυστηρότητας. Αν δεν φορούσες ζώνη μπορεί να χτύπαγε τοκ-τοκ τη λαμαρίνα και να στην υπενθυμίσει, δεν φώναζε, δεν το ‘παιζε εξουσία, δεν μοίραζες κλίσεις, ήταν ο μαέστρος του νόμου
Ήθελε να τον προσέχεις και να μη βαριέσαι αν τύχαινε να ΄σαι πρώτος στο φανάρι. Έπρεπε να ξεκινάς γρήγορα και οι χαζογκόμενες που έστρωναν βλεφαρίδα εισέπρατταν μια αυστηρή σφυρίχτρα. Χαιρετούσε, έδινε προτεραιότητα με διάκριση, ήταν cult.
Λέγεται πως όταν μεγάλωσε του προτάθηκε να κουρνιάσει σε κανα γραφείο. Όμως, αυτός προτίμησε το υπαίθριο πόστο, εκεί, στην επαφή με τον κόσμο, τα χιλιάδες αυτοκίνητα και το θρόνο του δρόμου.
Εννοείται και δεν μπορούσες να τον χαρακτηρίσεις ”μπάτσο”. Μόνο αν είχες κατέβει πρόσφατα απ’ τα δέντρα. Κι αυτό γιατί εξέφραζε την πρακτική επιβεβαίωση πως η ευγενής και πειθαρχημένη πάστα μαζί με το προσωπικό χάρισμα αρκούν για να δεις διαφορετικά το Νόμο και τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Έχω την αίσθηση πως αν είχε πολιτευθεί θα είχε εξασφαλισμένη εκλογή, εδώ μπήκε ο Λεβέντης στη βουλή. Αλλά σιγά μην ψόφαγε για τέτοιου είδους εμπλοκή με παρασκήνια και διαπλοκές. Αν είσαι τόσο straight ως μενταλιτέ και συμπεριφορά η καλύτερη ανταμοιβή είναι η υστεροφημία. Κι αυτήν, ο άνθρωπος με το μουστάκι, την έχει κατακτήσει. Respect.
Πηγή: 4drivers.gr
εγω σαν ταριφας 25 ετων τον παραδεχομαι ηταν σωστος στην δουλεια του και μια μερα που με τρακαραν περιπου 10 μετρα πριν το φαναρι του προς κηφησια ηρθε να δει αν ειμαστε καλα απο το ατυχημα.βασι αυτου του τροχονομου ολοι οι αλοι ακολουθουσαν αυτος εδινε το συνθμα της ροης στην κινησι και ποσες φορες δεν ηταν εκει και ο διοικιτης της περιοχης με το στεισον της αστυνομιας.αν καποιος γνωριζει τι κανει και αν ειναι καλα ας μας ενημερωση
Μπουρτζοβλαχος
Ήταν ένας άξιος επαγγελματίας που τίμησε το σώμα που υπηρέτησε .Καλά να είναι όπου και να βρίσκεται.
Ευτυχως που εφυγε.Οχι αλλοι στοκοι σαν κι αυτόν.
Βρε παιδιά δεν ρύθμιζε πάντα την κίνηση αυτός όπως ήθελε.Όταν το έκανε ήταν άψογος.
Φαντάσου να κατέβαινε από Κηφησιά ο “καταστροφέας” Παπανδρέου να πιει καφέ στη Βουλή.Από τη στιγμή που ξεκινούσε έπαιρνε εντολή να είναι άδεια συνεχώς η Κηφησίας μέχρι να περάσει η μαύρη λιμουζίνα με τα πολλά συνοδευτικά και στη Εθνικής Αντιστάσεως όχι στην Ιατρόπολη αλλά και στην Παλαιολόγου να είχε φτάσει η ουρά σκασίλα τους.
Ακόμη και σήμερα σε τέτοιες περιπτώσεις πρόβατα μας θεωρούν.
Τι λέτε ρε παιδια ,μας είχε και περιμέναμε τρία και τέσσερα φανάρια στην Αγια Βαρβαρα ο κολοβλαχος ο τρελαμενος,ενας σαδιστης που ενώ η Κηφισιάς ήταν αδεια η ουρα στο συγκεκριμένο φαναρι ήταν μέχρι την Ιατροπολη και παραπάνω,ειχε συνταξιοδοτηθεί ο μπαστουνόβλαχος και όμως ερχόταν γιατί τον είχαν κάνει ανθυπαστυνομο και γουσταρζε να φορα την στολή,ουστ καιακομα παραπέρα μας εψηνε κάθε πρωί και αργουσαμε στην δουλεια μας.
Εξαιρετικός Άνθρωπος και τέλειος τροχονόμος. Πάντα τον θυμόμαστε με αγάπη. Από τότε που έφυγε, η διασταύρωση δεν είναι πιά η ίδια. Καλή του ώρα όπου και να είναι.
Σαφώς και δεν είναι ίδια κύριε.Σταματησε το μποτιλιάρισμα στην Αντιστάσεως που έφτανε δέκα λεπτά αναμονη.
Μην μου πείτε ότι είναι ο “ξανθούλης” ?