Κάθε ημέρα και ένα ακόμη κατάστημα Σκλαβενίτης ανεβάζει ταμπέλα και ανοίγει τις πόρτες του στην θέση εκεί που μέχρι και πριν από λίγους μήνες λειτουργούσε ένα κατάστημα της Carrefour ή της Μαρινόπουλος.
Μετά από ένα μικρο διάστημα που η διοίκηση της Σκλαβενίτης επέλεξε να κρατήσει στο σκοτάδι, μην παρέχοντας στοιχεία στις εταιρείες μετρήσεων, την κίνηση που πραγματοποιούνταν στο πρώην δίκτυο της Μαρινόπουλος επανήλθε και τα στοιχεία είναι αρκετά ικανοποιητικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες του news247.gr, οι καταναλωτές έχουν επιστρέψει στα μετονομασμένα σε Σκλαβενίτης καταστήματα, σε μεγαλύτερο βαθμό στην Αθήνα και σε μικρότερο βαθμό σε επαρχιακές πόλεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι όσο ανοίγει η ακτίνα – π.χ. Βόρεια Ελλάδα και Κρήτη – τόσο μικρότερη είναι επάνοδος των καταναλωτών.
Το παραπάνω έχει να κάνει κυρίως με την όχι και τόσο υψηλή αναγνωρισιμότητα του σήματος Σκλαβενίτης στις εκτός Αττικής περιοχές αλλά και την απαξίωση που είχε δημιουργηθεί τα δύο τελευταία χρόνια στο δίκτυο της Μαρινόπουλος. Κάπως έτσι φαίνεται να έρχεται όλο και πιο κοντά η “μνημονιακή δέσμευση” για διαφημιστική προβολή της αλυσίδας. Υπενθυμίζεται ότι οι τράπεζες που χρηματοδότησαν την Σκλαβενίτης για την εξαγορά της Μαρινόπουλος έχουν ζητήσει από την πρώτη να ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια, η οποία αναμένεται να είναι σε δαπάνη αντίστοιχη με αυτή που πραγματοποιούσε η Μαρινόπουλος.
Ένας άλλος πονοκέφαλος στην διοίκηση Σκλαβενίτη είναι τα υπερμάρκετ της εξαγοραζόμενης αλυσίδας. Τα καταστήματα της πρώην Carrefour ήταν σχεδιασμένα για μία άλλη – πιο καταναλωτική και “πλούσια” – εποχή. Παράλληλα φιλοξενούσαν συνεργασίες – βλέπε Κωτσόβολος – ή τμήματα – π.χ. ρούχα – που ήταν ιδιαίτερα ανεπτυγμένα από την Carrefour. Αντίστοιχα οι κωδικοί (σ.σ. ο αριθμός διαφορετικών προϊόντων) που μπορούσε να έχει η Μαρινόπουλος έχοντας την συνεργασία με τον Γάλλο γίγαντα είναι τουλάχιστον διπλάσιος σε σχέση με αυτά που έχει Σκλαβενίτης.
Έτσι κάποιοι χώροι θα αξιοποιηθούν ως παιδότοποι ή ως εστιατόρια -αντίστοιχοι υπάρχουν ήδη στα υπερμάρκετ της Σκλαβενίτης – αλλά και πάλι τα τετραγωνικά που περισσεύουν είναι αρκετά. Στα πλαίσια αυτά πληροφορίες θέλουν να ξεκινάει έναν σχεδιασμό “συρρίκνωσης” μεγάλων καταστημάτων με την αρχή να γίνεται από αυτό που βρίσκεται στο Smart Park στα Σπάτα. Για το συγκεκριμένο κατάστημα να υπενθυμίσουμε ότι είναι μεγέθους 7.000 τ.μ. και άνοιξε τις πόρτες του στην καρδιά της κρίσης το 2011 έχοντας 36 ταμεία τα οποία δεν χρειάστηκε να ανοίξουν όλα ταυτόχρονα καθώς η κίνηση δεν ήταν ποτέ η αναμενόμενη.
Η εξαγορά της Μαρινόπουλος, θα είναι η καταστροφή του Σκλαβενίτη.