Του Κ. Αϊβαλιώτη
«Ούτε ο πιο αισιόδοξος φίλος των ιστορικών οχημάτων δεν θα περίμενε ότι το παράξενο μόρφωμα που λέγεται Νεοελληνικό κράτος θα επιβεβαίωνε τόσο ηχηρά ότι όλα τα ιστορικά οχήματα κυκλοφορούν κανονικά , όπως ακριβώς όλα τα υπόλοιπα ΙΧ και μοτοσυκλέτες :
Στην Κοι νή Υπουργική Απόφαση που εξέδωσε με το ΦΕΚ 3641 στις 16.10.2017 παραδέχεται ΕΠΙ ΛΕΞΕΙ (και στο Αρθρο 2) ότι «τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος μετέχουν στη δημόσια κυκλοφορία με τους όρους και προϋποθέσεις που τίθενται από τον ΚΟΚ για κάθε οδικό όχημα»! .
Σαφής και ρητή η διατύπωση, λοιπόν, ενώ η υπόλοιπη σχοινοτενής αναφορά -ΤΡΥΚ για το πρόστιμο των 1500 ευρώ κλπ κλπ αφορά ΜΟΝΟΝ όσα οχήματα «δεν φέρουν στοιχεία κυκλοφορίας κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 88 και 90 του ΚΟΚ».
Ομως όποιος έχει διαβάσει το άρθρο 88 του ΚΟΚ θα είδε ότι αναφέρει ρητά τα ιστορικά οχήματα !
Τα οχήματα αυτά έχουν πλήρη στοιχεία κυκλοφορίας με επίσημες ιστορικές πινακίδες τους εδώ και δεκαετίες , είναι όλα τους ασφαλισμένα πλήρως και με οδική βοήθεια, είναι εφοδιασμένα με επίσημη άδεια κυκλοφορίας με στοιχεία του κατόχου, των τεχνικών χαρακτηριστικών του οχήματος κλπ .
Αρα το κωμικό…. «γονατογράφημα» που έχει τον βαρύγδουπο τίτλο « Κοινή Υπουργική Απόφαση» πράγματι έγινε «τσάκα-τσάκα» και επί γονάτου , μπας και «τσιμπήσει» κανένας ταλαίπωρος και πάει –ως κορόϊδο με περικεφαλαία – και ξαναπληρώσει τέλη κυκλοφορίας, τρελλές ασφάλειες κλπ για το παλιό ΙΧ, την μηχανή του , το αγροτικό όχημα του κοκ που έχει ξεπεράσει σε ηλικία τα 30 χρόνια ….
Επισημαίνω και πάλι ότι το ίδιο το κράτος-αρλούμπα αναγκάζεται να ομολογήσει – επειδή φοβάται προσφυγές και καταδίκες στα δικαστήρια οι οποίες θα πέσουν στην χοντρή κεφάλα του – ότι :
«Τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος μετέχουν στη δημόσια κυκλοφορία με τους όρους και προϋποθέσεις που τίθενται από τον ΚΟΚ για κάθε οδικό όχημα».
Για άλλη μια φορά ,λοιπόν, το αστείο Ελληνικό κράτος πήγε «για μαλλί» και τελικά βγήκε “γουλί”…