Costas Bouris-b
Τηλεόραση από το ΠΛΑΙΣΙΟ – PLAISIO Δύο χρόνια εγγύηση, στα δύο χρόνια και έναν μήνα “πάει”… Κάηκαν τα λεντάκια της οθόνης. Φυσικά πήγα στο ΠΛΑΙΣΙΟ – PLAISIO στη Καλαμαριά για να δω τι γίνεται. Φυσικά μου είπαν ότι λυπούνται πολύ και μου είπαν ότι δεν ισχύει η εγγύηση (για ένα μήνα διαφορά). Είναι πολιτική της εταιρίας είπαν… Όσο για την επισκευή; 70 ευρώ είπαν και φυσικά δεν κάνανε ούτε μια έκπτωση… (Τι περίμενα άλλωστε) Το γαμώτο είναι ότι τόσα χρόνια είμαι πελάτης στο συγκεκριμένο μαγαζί.. αλλά δεν …πειράζει!!!
Σπάστηκα. Πήρα την τηλεόραση, πήγα στον μάστορα της γειτονιάς, πλήρωσα 50 ευρώ με απόδειξη και η τηλεόραση φτιάχτηκε. Φυσικά στο ΠΛΑΙΣΙΟ – PLAISIO ούτε θα με ξαναδούνε, όχι για να πάρω τηλεόραση, ούτε στυλό δεν παίρνω πλέον από εκεί!
press-gr.com
Παιδιά συγγνώμη, για ποιά καταγγελία ακριβώς μιλάμε, όταν η εγγύηση έχει παρέλθει κατά ένα μήνα; Πού έχει λάθος το Πλαίσιο σε αυτήν την περίπτωση;!
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ : Αγοράζω τηλεόραση 3D τούρμπο Χ, αυτές που φοράς κάτι ειδικά γυαλιά για να δεις, με τιμή 550 ευρώ με χρεωστική κάρτα. Στις 2 εβδομάδες λειτουργίας κάνει ένα τσαφ στο άνοιγμα και δεν ανοίγει. Το πάω πίσω (2η μέρα χαμένη). Μάλιστα. Να τη στείλουμε στην Αθήνα (από Θεσσαλονίκη). Πόσο καιρό για να γίνει ? 2 εβδομάδες !! Συγνώμη, ρε λεβέντες. Σας πλήρωσα την τηλεόραση, διαπιστώνεται ότι είναι ελαττωματική (από τους τεχνικούς), γιατί δε μου δίνεται μια άλλη να φύγω ? ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Οι συγκεκριμένες 3D δεν θα τις ξαναβγάλει η εταιρεία ΠΛΑΙΣΙΟ …. Πάρτε μια άλλη. Μάλιστα. Αγανακτισμένος, παίρνω άλλη με 400 ευρώ γιατί η επόμενη είχε 650 ευρώ και όχι 3D. Η διαφορά από τα 550 ευρώ που πλήρωσα ? Θα σας έχουμε πιστωτικό 150 ευρώ για άλλες αγορές. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ : 2 ημέρες χαμένες, νεύρα, μη αντικατάσταση με ίδιο προϊόν, άλλη τηλεόραση, 150 ευρώ στο περίμενε και συμπεριφορά η κλασική ελληνική : δε φταίει το φέρετρο, ο νεκρός φταίει που δε χωράει .
Εγώ πήγα πριν απο 2-3 χρόνια να δώσω το τροφοδοτικό του υπολογιστή που δεν λειτουργούσε ο ανεμηστήρας για επισκευή και μου είπαν φίλε δεν έχει τίποτα και όταν ρώτησα πως το τσεκάρατε ρε παιδιά; η απάντηση ήταν “πάντως αυτό που λες δεν έιναι”, ακόμα χαλασμένο είναι… Είναι ανάλογα τον υπάλληλο στο κατάστημα που θα πέσεις. Πρέπει να τους ταράζουμε στα πάράπονα για να έχουν σωστούς υπαλλήλους και όχι τον φοιτητή για μικρό μεροκάματο που είχαν στο συγκεκριμένο κατάστημα που είδα εγώ. Φυσικά σπάστηκα και δεν ξαναπήγα, γιατί αμα είναι έτσι η “εγγύηση” φαντάσου να πάρεις τίποτα ακριβό και να σου πουν το ίδιο.
επειδή κατοικώ στα εξάρχεισ και το πλαίσιο (κατάστημα και σέρβις είναι δίπλα μου , ήμουν από τους πρώτους και τακτικούς πελάτες τους. Δυστυχώς όλα τα turbo x έχουν συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης και ενώ παλιά τα παιδιά του σέρβις ήταν πιο ελαστικά και βοηθούσαν αρκετά με τις μικροεπισκευές ή αντιλαμβανονταν ότι είναι κρίμα να το αφήσεις για φτιάξιμο μόλις το αγόρασες, σου υπέγραφαν αντικατάσταση μετά τον έλεγχο που έκαναν.Πλέον (προφανώς από τον όγκο των προς επισκευή συσκευών αλλά και από τη πολιτική της εταιρείας), το μόνο που κάνουν είναι να σου λένε πόσο θα κοστίσει η επισκευή…. Είναι οι χειρότερες αγορές που έχω κάνει τα τελευταία χρόνια!!! Έχουν και αναλώσιμα που είναι φτηνά και δε συμφέρει να τα ψάξεις αλλού, αλλά για ηλεκτρονικές συσκευές, έχω ορκιστεί να μη ξαναπατήσω στο πλαίσιο…
Πριν από λίγα χρόνια δεν θα αγόραζα από πουθενά αλλού ηλεκτρονική συσκευή παρά μόνο από το ΠΛΑΙΣΙΟ. Ο λόγος δεν ήταν οικονομικός αλλά η (τουλάχιστον) τριετή εγγύηση που είχαν τα προϊόντα του. Από τη στιγμή που αυτό άλλαξε δεν υπήρχε κανένα κίνητρο να ψωνίσω ξανά από εκεί αφού ποτέ δεν ήταν ανταγωνιστικές οι τιμές του. Απλά τότε είχε άπιαστο service. Παλιά…
Αναφορικά με τον φίλο σωστά δεν του κάλυψαν την επισκευή αφού η εγγύηση είχε παρέλθει. Έρευνα αγοράς παιδιά… αν όλοι παρέχουν τα ίδια δεν βλέπω το λόγο να δώσεις κάπου 100 αν μπορείς να πάρεις το ίδιο με 80.
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΜΕ ΕΧΟΥΝΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΡΕΕΕΕΕΕ
Καλα ας αφησουμε τα εξοδα επισκευης. Δεν μπορεις πλεον να εγορασεις κατι απο το πλαισιο γιατι το βρισκεις φθηνοτερα καπου αλλου. Τωρα τελευταια εχει ενεβασει πολυ τις τιμες. Κοιταξτε στο site του πλαισιου για επωνυμα notebooks και κανετε ενα ψαξιμο στο skroutz.
Μεγαλη διαφορα στις τιμες για το ιδιο πραγμα. Καλυτερα ακομα να αγορασω απο το αγγλικο amazon. Εχει πολυ καλυτερες τιμες και δεν πληρωνω φορο.
Ολα τα αλλα ειναι λογια του αερα. Το μαγαζι εχει γινει ακριβο.
Μην ακουω για Ελληνικη εταιρεια. Γιατι να δωσω περισσοτερα χρηματα για το ιδιο προιον. Φιλανθρωπικο σωματειο ειναι.
skroutz, το καλύτερο!
2 ταμπλετς απο το πλαισιο οταν πρεπει να το αλλαξουν λογω βλαβης, αναβαθμιση λογισμικου κα γαργαρα καθε φορα ως να ηξουν τα δυο χρονια της εγγυησεως ( ευρωπαικη ενωση). Ομοια και στην lenovo. Τεχνικη εξ αρχης. Το δινεις για διορθωση και παρουσιαζεις τα χαρτια της εγγυησεως εκ των υστερων αφου συ καταγραψουν (αν σου δωσουν γραπτως) την βλαβη. Για δε τους πληρωμενους παραπανω ενα εχω ναπω MLS
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ . ΜΑΚΡΙΑ ……
Λάπτοπ turbo-x 9 χρονών έχει χρησιμοποιηθεί από τρία άτομα το έχουν ξεσκίσει. Ακόμη δευλεύει. Στο πλαίσιο πήγε μόνο για επισκευή του κουμπιού που το ανοίγεις πριν ένα χρόνο περίπου γιατί χάλασε από την πολλή χρήση.Δεν είχαν ανταλακτικό λόγω παλαιότητας το κόλησαν κάπως με κόλα στιγμής χωρίς λεφτά.Πάντως δουλεύει.
Τηλεόραση turbo-x 32 ιντσών 5 χρόνων παίζει μιλάμε άπειρες ώρες κάθε μέρα.Κανένα πρόβλημα.
Ποντίκι turbo-x που χρησιμοποιώ τώρα πάνω από χρόνο.Φτηνό και άψογο.Αρκετές άλλες συσκευές από τις οποίες δεν έχω παράπονο.
Τώρα αν κάτσει και κάποια συσκευή σε κάποιον να βγει προβληματική τι να κάνουμε.
Πρέπει να ξέρετε ότι συμβαίνει και στις καλύτερες μάρκες που είναι και πανάκριβες σε σχέση με του πλαίσιου.Τουλάχιστον εδώ στηρίζουμε Ελληνική επιχείρηση με Έλληνες εργαζόμενους.
Ποσο μαλακας μπορει να ειναι….εγγυηση δινει ο κατασκευαστης κ οχι το καταστημα! Δεν υπαρχει λογος για οποιοδγποτε καταστημα να αναλαβει αυτα τα εξοδα!
Τα turbo x δεν έχουν και το καλύτερο όνομα στην αγορά. Κάτι αντίστοιχο με f&u, funai κλπ. Κινεζιές αισχύστου είδους με μια στάμπα ευρωπαϊκής μάρκας. Όσο για την εγγύηση, εγώ πήγα στη sony μετά δύο μήνες αγοράς, την τηλεόραση που μου έκανε ζημιά ο σκύλος και μου είπαν ότι κοστίζει πολύ, δεν την καλύπτει η εγγύηση και δεν μου έκαναν ούτε έκπτωση να πάρω την ίδια. Τέτοιους νόμους έχουμε καλά να πάθουμε.
Είμαι πολύ δυσαρεστημένη με το Πλαίσιο. Ότι προϊόν turbοx (laptop, tablet, κινητο)έχω πάρει είναι για κλάματα με αποκορυφωμα ενα laptop που πηρα περσυ τον Μαρτιο του 17. Με 2 χρονια εγγυηση γυρω στα 400 ευρω. Το αποτέλεσμα μέσα σε ένα χρόνο να πάει τρεις φορές στο τεχνικό τμήμα χωρι ς αποτέλεσμα. Δούλεψε ελάχιστα στο διάστημα αυτού του χρόνου. Μια αξιοπρεπής εταιρία θα το είχε αντικαταστήσει άμεσα εφ όσον δεν μπορούσε να δουλέψει κανονικά όμως το Πλαίσιο κώφευσε παρ όλο που το ζητησα. Θα συμφωνήσω με τον καταγγελοντα ότι δεν προτίθεμαι να ξαναγορασω προϊόντα τους
(ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ) .. ΠΑΩ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ … ΑΛΛΑ ΚΑΙ …ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ.. (Και Ελληνικα Προ’ι’οντα ). ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ…. ….ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΚΡΙΣΗ ΕΙΔΙΚΑ ΕΙΠΑΜΕ…… . (ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΙΠΡΑ ?)
να στηριξω το πλαισιο γιατι ειναι Ελληνικη εταιρεια και εκμεταλλευεται 20χρονα για ψιχουλα, για να σου κανω και την χαρη επειδη δεν γουσταρεις τον Τσιπρα!! Ε ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΝ ΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗΝ ΧΑΛΑΣΩ, ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ TURBO-X ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ!
Έχουν βάλει κ τους υπαλλήλους σώνει κ καλα να σου πουλήσουν/ προτείνουν turbo x μάρκα κ όχι την επώνυμη κ ειναι πολυ ενοχλητικό οταν πας για έρευνα αγοράς…
Αυτο που δε θα ξεχάσω κ που έτυχε στο κατάστημα του πειραια ενώ περίμενα στο ταμείο μπήκανε μεσα μάνα κ γιος με turbo x desktop το οποίο το αγοράσανε εντός της ημέρας,το πήγαν σπίτι κ δεν άνοιγε καν!!!!
Κ οι αθεόφοβοι δε τους το αλλάζαμε με τιποτα παρα μονο έπρεπε να το αφήσουν στο σέρβις να δουν τι είχε!!! Φαντάσου τι λαχτάρα είχε ενα παιδάκι που πήγε με την μαμά του να πάρει έναν υπολογιστή,αυτοί τους πλάσαραν turbo x που ηταν ήδη off!
Κ για την ιστορία ναι τελικα δε τον αλλάξανε γιατι έμεινα να δω τι θα γινει τελικα με τους γελοίους
Μερικοι δεν διαβασαν τι εγραψε ο ανθρωπος και γραφουν μπουρδες. Τακτικος πελατης ζητησε μια εκπτωση για προιον εκτος εγγυησης γιατι η τιμη επισκευης ηταν πολυ φουσκωμενη. Δεν απαιτησε να του το επισκευασουν τσαμπα. Του ειπαν βασικα go fuck yourself.
Ου να μού χαθείς κλασσικέ νεοέλληνα ΡΟΥΦΙΑΝΕ ,που καταγγέλεις μια οικογενειακή ελληνική
επιχείρηση για κάτι που εμείς οι υπόλοιποι δεν μπορούμε να διασταυρώσουμε….
Μόνος σου παραδέχεσαι οτι η εγγύηση είχε λήξει λοιπόν τί περίμενες απο το ΠΛΑΙΣΙΟ
να σου επισκευάσει την τηλεόραση δωρεάν;
Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι η ευκολία με την οποία η ιστοσελίδα δημοσιεύει τούς ισχυρισμούς σου
χωρίς να μπαίνει στόν κόπο να ακουστεί και η άποψη της εταιρίας.
στοπ. Υπαλληλος του Πλαισιου. Κλασικος Ελληνας. Κοιταζει μονο το τομαρι του και στα παπαρια του για τους αλλους. Δεν ξερει και να διαβαζει Ελληνικα. Ο πελατης ζητησε εκπτωση, δεν ζητησε δωρεαν επισκευη.
Πόσα κιλά βλάκας είσαι;
Oles tora kainourgies gia petama den xeris pote tha xalasoun ti eggueis na exei oles xalane
Επειδη βλεπω πως η βλακεια περισσευει και πως η διαφημιστικη προπαγανδα υπερ του Πλαισιο εχει πιασει τοπο, προτεινω να αγοραζετε ακομη και το χαρτι υγειας οπως ειπε ενας φωστηρας απο εκει! Εγω παντως επειδη εχω αγορασει απειρα πραγματα και εχω βασανιστει απιστευτα απο εκει, καταλαβαινω αυτον που καταγγελει ο,τι καταγγελει! Πλεον στο Πλαισιο μονον για καφε περαστικος γιατι καποιες φορες ειναι στο δρομο μου στη Μεταμορφωση, και μη με πει κανεις τζαμπατζη διοτι τα χρηματα που εχω χασει σε οδοιπορικα, αγχος, ουρες, αβεβαιοτητα, να μαλλιαζει η γλωσσα μου να εξηγω τις βλαβες κ.α, δεν πληρωνονται οχι με καφε αλλα ουτε με ολο το κοστος των συσκευων που εχω αγορασει απο εκει. Συσκευες παρα πολλες που σημερα στο σπιτι δεν υπαρχει ουτε μια να λειτουργει!! Συνεχιστε λοιπον ακαθεκτοι…
Καλα ρε μαγκες του “Μακελειου”,οτι παπαρια γραφει ο καθενας εσεις το ανεβαζετε;Αμα γραψω κι εγω “ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-Στουμπωσα απο τα φασολια και δεν μπορω να κλασω” θα το ανεβασετε;
Τι δηλαδη θα καταγγειλεις;; Δεν σε διορισε καποιο κομμα. Εισαι ανεργος και τρως συνεχεια φασολια..Ο ανθρωπος δεν κρυφτηκε. Λεει σε πιο μαγαζι πηγε και εδωσε και την φωτογραφια του. Δεν ειναι ανωνυμη καταγγελια. Θελουμε αποδειξη οτι τρως συνεχεια φασολια και γαστροενερικο ελεγχο για να αποδειξεις οτι λες.
Το χιουμορ σου ειναι πολυ κρυο. Μητε εγγλεζος να ησουνα
Εγω ειρωνευτηκα και την καταγγελια και αυτους που ανεβαζουν στο Μακελειο οτι να΄ναι εκτος λογικης.Τι καταγγελει δηλαδη ο ανθρωπος;Οτι δεν του εφτιαξαν δωρεαν την τηλεοραση εκτος εγγυησης (εστω και για μια μερα η ενα μηνα ειναι ΕΚΤΟΣ εγγυησης) και οτι δεν του εκαναν εκπτωση στην επισκευη γιατι ελεγε οτι ηταν καλος πελατης;Και ειναι καταγγελια αυτη;Κατα-γελοία ειναι οχι καταγγελια!Ξερεις μηπως αλλες αλυσιδες ηλεκτρονικων που να κανουν εξαιρεσεις για τις εγγυησεις και για τους “καλους πελατες”;Αυτο για τον καλο πελατη μπορει να το πει σε μαγαζι της γειτονιας του που εχει 1-2 υπαλληλους και τον ξερουν.Οχι σε αλυσιδα.Τωρα για την ποιοτητα των προιοντων του συγκεκριμενου μαγαζιου κι εγω τη χειροτερη αποψη εχω,αυτο ομως ειναι αλλο θεμα.
Ξαναδιαβασε τι εγραψε ο ανθρωπος. Που λεει δωρεαν;;; εκπτωση ζητησε σαν παλιος πελατης και του ειπαν μια φουσκωμενη τιμη για επισκευη.
Α)”μου είπαν ότι δεν ισχύει η εγγύηση (για ένα μήνα διαφορά). Είναι πολιτική της εταιρίας είπαν..” αρα ηθελε να το χρεωσει στην εγγυηση αλλα η “πολιτικη της εταιριας” δεν τον αφησε για (μονο) ενα μηνα διαφορα!Ειναι αραγε η μονη εταιρια που η πολιτικη της δεν καλυπτει επισκευες μετα τη ληξη της εγγυησης;Οχι βεβαια.Ολες το κανουν,απο το καρφιτσα μεχρι διαστημοπλοιο,και το γνωριζουμε ολοι μας.Αφου λοιπον δεν εκατσε το Α,αδικα κατα την αποψη του φυσικα,προχωρουμε στο Β δηλ εκπτωση λογω “καλου πελατη”.Κι εγω ρωταω ποιος το εχει ξανακουσει αυτο,να γινεται εκπτωση στην επισκευη λογω καλου πελατη;Πουθενα δεν γινεται αυτο,ειδικα οταν προκειται για αλυσιδα καταστηματων (εκτος αν προκειται για καποια εκππτωση που τρεχει εκεινη την περιοδο για ολους),κανενα συμβολαιο δεν το γραφει και πουθενα.Τοσο ειναι το κοστος κι αν δεν σ’αρεσει φτιαξτο αλλου.Αυτο ειναι η ελευθερη αγορα.Απατη θα ηταν αν του λεγανε 50 ευρω και στο τελος του παιρνανε 100.Αυτα λοιπον δεν ειναι λογοι καταγγελιας!Ειναι σαν να λεμε οτι πηγες να χωθεις μπροστα σε μια ουρα 50 ανθρωπων που περιμενουν 5 ωρες ορθιοι και επειδη δεν σε αφηνουν κανεις καταγγελια!
Κανονικα θα επρεπε να αναψεις μια λαμπαδα στην Παναγια της Τηνου για το πλαισιο,που σου χαλασε το χαζοκουτι και δε στο φτιαχνανε γιατι σου δωσαν την ευκαιρια να το ξεφορτωθεις.Αλλα εσυ σα χαζος που εισαι πηγες κι εδωσες 50 ευρω να το φτιαξεις,αντι να τα δωσεις αυτα τα λεφτα και να παρεις κανα δυο αξιολογα βιβλια να διαβασεις μερικα πραγματα να ξεστραβωθεις και να δουλεψει το μυαλο σου να καταλαβαινεις τι παει να πει εγγυηση και τι υπογραφεις.Αλλα εσυ το εριξες στην νεοεληννογυφτικη κουτοπονηρια η κανεις μαιμου καταγγελια στο “Μακελειο” δι’ ασημαντον η ανυπαρκτον αφορμην,προκειμενου να το δεις στο ιντερνετ,σε μια σελιδα με μεγαλη επισκεψιμοτητα,και να ικανοποιησεις τα (αν)υπαρξιακα σου συμπλεγματα.
Αλλος υπαλληλος του Πλαισιου. Πολυ κουβαρδας. Δεν επισκευαζει τιποτε αλλα αγοραζε καινουργια πραγματα. Μονο κομματοσκυλα του ΠΑΣΟΚ/ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ οπου ολη η οικογενεια εχει διοριστει στον Δημοσιο εχουν τετοια ανεση. δυστυχως εμεις δεν εχουμε και θελουμε επισκευες σε λογικες τιμες
Εσυ εισαι βλακας,ισως λιγο παραπανω απο τον καταγγελοντα γιαυτο εχει κολλησει το μυαλο σου στα κομματα και στα κομματοσκυλα.Ισα ισα που ειπα να το πεταγε το χαζοκουτι κι ουτε καινουργιο ουτε επισκευασμενο να επαιρνε.Διαβασε κι εσυ κανα βιβλιο,Βιβλια παιδια,ανοιγουν τα ματια και το μυαλο.
Το βασικο ειναι οτι οι τιμες τους ειναι ακριβες. Ειναι ευκολο να το διαπιστωσεις αμα παρεις 10 τυχαια επωνυμα προιοντα και ψαξεις στο skroutz. Πριν 2 χρονια ειχαν καλες τιμες εφαμιλλες με ιντερνετ μαγαζια στο εξωτερικο. Απο τοτε που ανελαβε ο νεαρος Κωστας Γεραρδος ανεβηκαν οι τιμες. Ειμαι παλιος πελατης και εχω αγορασει πολλα προιοντα αλλα τιποτε τον τελευταιο χρονο. Προφανως το καινουργιο management νομιζει οτι ολοι ειναι ασχετοι και δεν θα ψαξουν να βρουν καλυτερη τιμη για το ιδιο προιον. Ακομα και το service εγινε απλησιαστο οταν εισαι εκτος εγγυησης. Για δικα τους προιοντα turbo-x ζητανε απιστευτες τιμες για ανταλακτικα. Οταν τους πας χαρτι απο αλλο μαγαζι με πολυ χαμηλοτερη τιμη για το ιδιο προιον, η απαντηση ειναι οτι εμεις ειμαστε μεγαλο μαγαζι και εχουμε εξοδα. Μια απλη δοκιμη θα σας πεισει. Ολα τα αλλα ειναι λογια αερα που γραφουνε υπαλληλοι του μαγαζιου.
Κι εγω πηρα ενα κολωχαρτο και οταν πηγα να σκουπιστω σκιστηκε.Οταν πηγα να το επιστρεψω στο σουπερ μαρκετ,δεν το παιρνανε πισω γιατι ηταν χρησιμοποιημενο λεει.Κυρια μου,για λιγο σκατουλακι πανω στο χαρτι κανεις ετσι;Πελατης 300 χρονια ειμαι,δωστε μου αλλο κωλοχαρτο και δωρο ενα αποσμητικο μασχαλης αν ειστε σοβαρο καταστημα.Ρε τι μαλακιες λεμε πρωι πρωι.
Σοβαρη απαντηση για υπερχρεωση σε τακτικο πελατη ενος μαγαζιου με ηλεκτρονικα σε μια πολυ συναγωνισιμη αγορα. Δεν καταλαβαινεις οτι 70 ευρω ειναι ληστεια και κυριως αμα εισαι τακτικος πελατης. Παλια στο ιδιο μαγαζι κοιταζανε το ονομα σου στον computer και αμα βλεπανε οτι ειχες αγορασει πολλα προιοντα σου κανανε ευκολιες πληρωμης (πολλες ατοκες δωσεις), εκπτωση στην τιμη, εκπτωση στο service.
Στην παρουσα περιπτωση ο ανθρωπος ζητησε καλυτερη τιμη και του ειπαν πριτσ…
Εχει αλλαξει το Πλαισιο τον τελευταιο εναμιση χρονο.
Ποια υπερχρεωση ρε φιλε;Αλλος το ιδιο προιον το πουλαει 70 ευρω κι αλλος 50.Δεν σε βολευει ο πρωτος πας στο δευτερο.Παλια κανανε πολλοι προσφορες και ατοκες δοσεις κλπ γιατι υπηρχε χρημα.Τωρα δεν υπαρχει χρημα κι ολες οι καρτες ειναι “κοκκινες”.Δεν μπορω να διαβαζω καταγγελιες του καθενα που συφιλιαζεται γιατι δεν γινεται το δικο του,ενω εξ’αρχης γνωριζει και συναινει οτι αυτο δεν γινεται.Ο αλλος υπογραφει να κανει συμβολαιο με εταιρια τηλεφωνιας για παγιο 100 ευρω το μηνα,και μετα καταγγελει οτι τον υπερχρεωνουν!
Εσεις που ειστε υπερ του Πλαισιου, η ειστε εργαζομενοι εκει η δεν εχετε τυρρανιστει απο αυτη την πραγματικα κακης ποιοτητος προιοντων εταιρια!! Δεν εξηγειται να μην καταλαβαινετε τον καταγγελοντα αγανακτισμενο στο αρθρο. Επισκευη 70 € και το εφτιαξε με 50 € αριστα , ειδος που εμπορευεται αποκλειστικα το Πλαισιο! Δηλαδη το after sales service εστω και μετα την ληξη της εγγυησης ειναι απατη. Φαντασου τα ειδη!!!
Δηλαδή εσύ είσαι της λογικής “Η είστε όλοι υπέρ μου, αλλιώς είστε κατά μου” Δεν λέω ότι είναι τέλειοι στο μαγαζί αλλά δεν μπορω να διαβάζω ασυναρτησίες! Και το αμάξι πας στο εξουσιοδοτημένο για αλλαγή λαδιών και πληρώνεις 150€ (πχ) ή πας στης γειτονιάς τον μάστορα και πληρώνεις 100€. Λάδια ο ένας, λάδια ο άλλος. Εδώ μιλάμε για εκτός εγγύησης. Με τη λογική που αποτυπώνεις, και ο μάστορας με τα 50€ τον έκλεψε διότι υπάρχουν και μάστορες που το κάνουν με 30€. So what?!
Τωρα τι να σου πει εσενα κανεις! Αυτο καταλαβες; Πιστευεις πως ενα αυτοκινητο ειναι του ιδιου βαρους σαν αντικειμενο με τα Turbo X; Σαφως εισαι κατα εαν μεσα σου λειτουργει λογικο κριτηριο εαν δηλαδη εχεις ταλαιπωρηθει απο το brand name Πλαισιο – Turbo X. Κανεις δεν ειπε για το θεμα εγγυησης αν αυτο επικαλεισαι αν και αυτο γνωριζοντας τι σαβουρες πουλανε επρεπε να ειναι λιαν ελαστικοι, αλλα κυριως για το κοστος επισκευης ενος ειδους απο την κατασκευαστρια – αντιπροσωπεια τη στιγμοι που οι παντες εχουν ριξει τις τιμες του γιατι σε πληροφορω εχω OPEL και τα service τα κανω στην αντιπροσωπεια η οποια εχει τιμες μαστορα γειτονιας οπως εσυ υποτιμητικα αναφερεις. Πατουν ομως στο οτι ειναι απιστευτα δικτυομενοι εμπορικα και ειναι ενα ειδος JUMBO, απο ολα δηλαδη, για να ερχεται κοσμακης στα μαγαζια και κατι θα αφηνει σε χρημα! Τελος παντων δεν συμφωνω μαζι σου. Στο θεμα Πλαισιο ειμαι καθετος οσο για πουθενα αλλου…
Δεν ειμαστε υπερ του Πλαισιου.Ειμαστε κατα του Μαλακα.
Και μονο που βριζεις καποιον ανωνυμα και βγαζεις κακια χωρις λογο φαινεται τι εισαι…
Εχω αγορασει tablet Turbo X αχρηστο το πηγα πισω την αλλη εβδομαδα και πηρα υλικα γραφειου, Turbo X ψηφιακη κορνιζα αχρηστη πηρα με τα ιδια χρηματα μια μικρη καμερα Turbo X κι αυτη αχρηστη την αλλη μερα κι αυτη πισω πηρα σχολικα τα οποια τα μισα ηταν κακης ποιοτητος. Επειτα αγορασα του παιδιου μου ηλεκτρονικο παιχνιδι Turbo X αχρηστο στο τριμηνο, ανταλλαξα με2 2ζευγη hands free Turbo X στην εβδομαδα το ενα αχρηστο στον δευτερο μηνα το δευτερο. Τα πηγα πισω πηρα με ενα extra κοστος πηρα DVD φορητο στον εκτο μηνα αχρηστο, μου το ανταλλαξαν στο τριμηνο αχρηστο. Παρα πολλα αλλα ειδη που τωρα λησμονω ακομη και τα μολυβια τους τα ξηνεις και σπανε οι μυτες σε κομματια. Η <> στην αντικατασταση αψογη και παντα εντος εγγυησης. Τι να το κανω εγω ρε λεβεντες να εχω παει τρεις φορες για επισκευες και αντικατασταση για καθε ειδος;; Τωρα ποτε Πλαισιο φανατικα!!!
Ρε μην ζητάτε απόδειξη είπαμε !!!
όταν αγοράζεις κατι ,κοιτάς την εγγύηση , οταν περάσει το χρονικό όριο της εγγύησης δεν μπορείς να χρεώνεις την εταιρεία , έμενα στο πλαίσιο έτυχε να χαλάει συσκευή στο εξάμηνο και κάθε φορά μου έδιναν καινούργια
Κάποιοι λέτε ότι τα παιδιά στο πλαίσιο είναι άχρηστα και κάποιοι ότι είναι φοβερά. Ρε παιδιά δεν στελεχώνονται όλα τα καταστήματα απο τους ίδιους ανθρωπους.Δεν έχει καλούπι το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο που γεννάει ανθρώπους. Στο ένα κατάστημα μπορεί να είναι για κλωτσιές και στο άλλο μπορεί να είναι και εξυπηρετικοί αλλά και γάτες οι τεχνικοί.
Εγω ειχα αγορασει 2 τηλεορασεις lg 32αρες και μετα απο 3 χρονια αγορας χαλασαν και οι δυο (οχι απο πλαισιο).Δηλαδη δεν νομιζω οτι ειναι θεμα καταστηματος αλλα εταιριας.Μου ζητησαν 105 ευρω για την καθεμια αλλα οπως μου ειπαν μπορει και να ξανακαει μετα απο 6 μηνες η 1 χρονο.Εννοειτε πως τις πεταξα και δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναγορασω τιποτα απο lg γιατι και παλαιοτερα αγορασα τηλεφωνο 700 ευρω και ηταν ελλατωματικο μετα απο 2 φορες που το εστειλα στην εταιρια μου επεστρεψαν τα χρηματα .
2 χρονια ελαχιστη εγγυηση ειναι συμφωνα με την νομοθεσια της ευρωπαικης ενωσης.
Αρα δε σου κανει καμια χαρη το πλαισιο με το “ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ”, αφου υποχρεωνονται να το κανουν αυτο.
Ωστοσο αμα ζουσες σε καποια βορειο-βορειοδυτικη χωρα και παραπονιοσουνα το ιδιο ΣΙΓΟΥΡΑ κατι θα κανανε (για να αποφυγουνε την δυσφημιση κυριως).
Αγωγή θα του κάνανε…
Aγόρασα προ διετίας μια SAMSUNG SMART TV. Χάλασε και επισκευάστηκε 2 φορές εντός εγγύησης. Στα 2 χρόνια και 6 μήνες ξαναχαλάει. Η εταιρεία κατόπιν επικοινωνίας που είχα μου την επισκεύασε δωρεάν και τρίτη φορά αλλάζοντας και άλλα ανταλλακτικά. Είναι θέμα εταιρείας, θέλησης κτλ.
O ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΘΕΛΕΙ ΜΕ 200-300 EURO THΛΕΟΡΑΣΗ 40 ΙΝΣΤΩΝ +,DVD KAI LAPTOP ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΑΠΕΙΛΩΝΤΑΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΨΩΝΙΣΕΙ ΧΑΧΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΞΩ.ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΕΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕ 100 EURO ΣΕ ΑΛΛΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΕΠΕΡΝΕΣ ΟΧΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
ΑΜΑ ΕΙΧΕΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΙ ΓΑΡΓΑΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΣ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΙΣΙΟ Η ΤΙΠΟΤΑ ΤΥΠΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟ ΞΕΡΩ ΓΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΜΑΓΚΙΕΣ,ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΗΞΕΡΕΣ ΤΙ ΕΠΑΙΡΝΕΣ…..
Στα @@ τους κι αυτών. Ανάγκη σε είχανε. Μονοπώλειο είναι οι προμηθευτές μεγαλων αλυσίδων ηλεκτρονικών ειδών. Ενας με δύο είναι οι χονδρέμποροι που φέρουν το 99% σε όλη την Ελλάδα και το πουλούν μέσω αλυσίδων οπως το Πλαίσιο . Απλά έτυχες σε κακή παρτίδα και λέω έτυχες γιατί έτσι είναι στην Ελλάδα . . Σοβαρά πιστευεις ότι έχουν το προσωπικό και την τεχνογνωσία οι μικρές αλυσιδες καταστημάτων να περνάνε τον εξοπλισμό που πουλάνε από έλεγχο ποιότητας ? Ότι τύχει και βγει απ το κοντέηνερ …και όπως βγει. Αυτα ειναι παραμύθια . Και τι θα κάνεις τώρα ? Θα αγοράσεις απο εξωτερικό ? Θα πληρώσεις το διπλάσιο με τους δασμούς που ισχύουν απο 01/01 . Σκάστε και κολυμπάτε τώρα που νομίσατε ότι έχετε και δικαιώματα στην νεα Ευρωπαϊκή ένωση εκτός αν έχεις φράγκας για τη ” νομική οδό” .
Σιγά ρε φίλε που βλέπεις τη δυσφήμιση;;; Ο άνθρωπος κατέθεσε πραγματικά γεγονότα.Δεν είπε κάποιο ψέμα η συκοφαντικό.
Απλά μας είπε ότι στους 25 μήνες τηλεόραση που είχε εγγύηση χάλασε.Λάθος του αλλά πήγε μήπως τον λυπηθούν γιατί και του τη φτιάξουν δωρεάν εντός εγγύησης..Δεν το έκαναν όπως δεν θα το έκανε και κανένας άλλος,πήγε έξω την έφτιαξε .Αυτό καταθέτει.
Δηλαδή απαγορεύεται να καταθέτουμε και πραγματικά γεγονότα;;;;
Και εγώ έχω πάρει προιόντα turbo-x δεν είχα ευτυχώς πρόβλημα με κανένα.Να βγω να τους κάνω διαφήμιση;;;;
καταρχην οπως πολλοι προειπαν περνετε προιον το οποιο ειναι ειτε κινεζικο ειτε της dpm. Ομως ολα κινεζικα ειναι. Αλλαζει μονο η ποιοτητα κατασκευης και το brand name.2 χρονια και μια ημερα εισαι εκτος εγγυησης..ΕΚΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ γιβωνα…. Οντως στον κλαδο αυτον στις επισκευες τα μαγαζια τυπου πλαισιου βαζουν και το κοστος εργατοωρας του τεχνικου που ξεκιναει απο 20 και φτανει μεχρι και 30. Που εαν τεχνικος του πλαισιου περνει 30 ευρω την ημερα και οχι την εργατοωρα εγω ειμαι ο superman. Oποτε το κοστος ναι θα ανεβει γιατι στην εργατοωρα ειναι και το οτι το περνεις με ‘εγγυηση’ επισκευης απο το Plaisio. Εν το μεταξυ καλυτερα να εγραφες οτι οι επισκευες του πλαισιου ειναι ακριβες και τα προιοντα κινεζικα αλλα το εκαψες με το δυο χρονια και ενα μηνα… ή μαθε να διαβαζεις το βιβλιαρακι που λεγεται manual ή οταν το περνεις ρωτα εγγυηση εχουμε; ή μην γραφεις ανοησιες… α και βαση νομου δεν μπορεις να τους κανεις τιποτα γιατι ειναι υποχρεωμενοι να εχουν ανταλλακτικα για τα προιοντα που εμπορευονται μεχρι δυο χρονια… οποτε λογικο ειναι να μην μπορουν να σου παραγγειλουν το κινεζικο ανταλλακτικο απο το ebay για να σου επισκευασουν την τηλεοραση σου με χαμηλοτερη τιμη και να σου λενε 400 ευρω η μητρικη γιατι αυτο εχουν απο αλλες καμμενες.ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Καταλαβαινεις λοιπον οτι σε ολο αυτο φταις εσυ που ψωνιζεις αυτου του ειδους noname τηλεορασεις με αδιευκρινιστα στανταρ. Οσο για τον Γεραρδο και τον καθε εναν του ειδους του κοιταει το κερδος οχι το προσωπικο του με τι χρηματα του βγαζει την δουλεια. δυστυχως περιμενουν ουρες με πτυχια πισω απο καθε εναν απο τους υπαλληλους του που απλα θελουν μια δουλεια με ενσημα. Δεν σου φταει ο παλικαρακος στο καθε καταστημα να ουρλιαζεις σαν εμπονομπο με ωορηξια. 640 ευρω περνει, ουτε θα σου αποφασισει αυτος εαν θα σου κανει σκοντο η επισκευη στην τιμη που θελεις, ουτε ειναι δικο του το μαγαζι να σου δωσει και δωρο επειδη εισαι καλος πελατης. Αλλα ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ. Ειπαμε. αντε τωρα κανε νανακια σε εμβρυακη σταση και οταν γινεις ανθρωπος νοημων ψηφισε κιολας.
ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ????…..Άλλοι δίνουν ΜΟΝΟ ΕΝΑ…… 🙂
όλα τα turbo x είναι φτηνές “κινεζιες”.. και κοστίζουν όσο άλλα που είναι μάρκες αναγνωρισμένες χρόνια στην αγορά.. απορώ με μερικούς που βρίσκουν ευκαιρία το να αγοράζουν no-name προϊόντα πανάκριβα επειδή κάποιος πονηράκιας κόλλησε ένα turbo x από έξω
η αληθεια ειναι οτι αμα συμβει κατι εντος εγγυησης στο Πλαισιο εχεις σωστη και γρηγορη αντιμετωπιση. Δοκιμασε να παρεις λαπ τοπ hewlett packard και συμβει κατι εντος εγγυησης, Θα ταξιδευσει για πολυ χρονο Ευρωπη γιατι το υπουργειο επιτρεπει να πωλουν προιοντα χωρις να εχουν πληρες service στην Ελλαδα. Το Πλαισιο βεβαια εκτος εγγυησης προσπαθει να σου βαλει βαθεια το χερι στην τσεπη. Δεν πρεπει γιατι ειναι Ελληνικο μαγαζι απο τα ελαχιστα μεγαλα που εμειναν
Κάτσε βρε αδερφε, δλδ σου έληξε η εγγύηση και απαιτείς κιόλας!? Δε λέω και εμένα μου έχουν κάνει 1-2 μ$@#κιες αλλά καθάρισαν τελικά διότι ήταν υποχρεωμένοι διότι ήταν εντός εγγύησης. Δηλαδή αν ήταν Samsung ή LG θα στο έκαναν;; Ηλεκτρονική συσκευή ήταν, Shit happens, συμβαίνει στα πάντα. Ιταλικό κάρο αγοράζεις και είσαι μέσα έξω για ηλεκτρικά!
απαιτουσε καλυτερη τιμη σαν παλιος πελατης που προφανως εχει αγορασει πολλα πραγματα απο το μαγαζι. απαιτει μια λογικη τιμη. ειναι κακο αυτο;;
LG 11 χρονια στο stanb by δεν επαθε τίποτα. Η ημιμαθεια είναι χειρότερη της αμάθειας
εαν παθει να σου παρουν και το σωβρακο;;;;
2018 ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΑΡΜΠΑ ΚΑΝΑΤΑ SLIM ΟΘΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ.
δηλαδη ειναι διαστημικη τεχνολογια;; Το ερωτημα ειναι πρωτον, γιατι μετα την εγγυηση για αστειες επισκευες ζητουν πολλα χρηματα ενω πληρωνουν ψιχουλα τα νεαρα παιδια που δουλευουν εκει και δευτερον, για προιοντα πλαισιου οταν ληξει η εγγυηση γιατι ειναι τοσο δυσκολο να βρεθουν ανταλακτικα και παντοτε ειναι πολυ ακριβα;;;;
ΟΛΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΕΣ. ΤΟ 60% ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΝΟΙΚΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΚΑΠΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ. ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΕ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΑΡΚΕΤΑ ΓΝΩΣΤΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΜΕΣΩ ΚΙΝΑΣ ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΓΙΑ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΓΙΑ SERVICE ΤΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ. Ο,ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.
ενταξη ρε παιδια…ο τυπος στη φωτο ειναι για τα μπαζα…τι παει να πει ελειξε η εγγυηση για ενα μηνα…
εμενα οταν χαλασε το λαπ τοπ μου απο σκληρο, ηταν οι μονοι που μου το φτιαξανε και δουλευει ρολοι..
τα παιδια μεσα στο τεχνικο τμημα αξιοπρεπέστατα…εμεινα πολυ ευχαριστημενος…και το λαπ τοπ το ειχα παρει απο αλλο μαγαζι….οσο για την τηλεοραση του κυριου, καλο θα ηταν να πηγαινε σε κανα κοτσοβολο ή σε κανα αλλο μαγαζι για αγορα…
ναι μεγαλο επιτευμα. να αλλαξουν σκληρο σε λαπ τοπ. ρωτησε τι συμβαινει για κατι αλλο περιεργο οπως προβλημα με την οθονη που αντι να αλλαξουν την καρτα γραφικων (ανεξαρτητη καρτα) προτειναν 400 ευρω καινουργια μητρικη. Δεν μπορουσαν να βρουν καρτα γραφικων. Παει με την μητρικη. Σε ενα μαγαζι της γειτονιας η αντικατασταση κοστισε 50 ευρω και μετα απο 1 χρονο το λαπ τοπ ακομα δουλευει
σημειωση το λαπ τοπ ειναι το περιφημο καμαρι της Κινας το turbo-x. δεν ειχαν ενα ανατλακτικο για δικο τους προιον και επρεπε να αντικατασταθει η μητρικη. Η καρτα γραφικων συνδεεται με την μητρικη με ενα καλωδιο.
Καμια ερευνα το προβληματος στον πλαισιο Αγιας Παρασκευης. Προταση – 1. αγορααε μητρικη 400 ευρω ή 2. δεν παιρνεις καλυτερα κανουργιο λαπ τοπ. Στο μεταξυ τα 40αρια πεφτουν βροχη στο κεντρο επισκευων που εχουν για ασημαντα πραγματα σε πολλους ασχετους..
Κώστας Γεράρδε νεαρε καπετανιε του Πλαισιου διαβαζεις makeleio. Πολλα προβληματα εχει το μαγαζι τα τελευταια 2 χρονια. Προσεξε λιγο τις τιμες και τις επισκευες. Ολοι εχουν ιντερνετ και κανουν ερευνα αγορας. Δεν ειναι ο κοσμος κοροιδα.
πριν δυο χρονια ηταν συναγωνισιμοι με μαγαζια στο εξωτερικο. Τωρα τελευταια μαλλον πιστευουν τα παραμυθια των πολιτικων οτι βγαινουμε απο την κριση και εχουν ανεβασει παρα πολυ τις τιμες. Βιβλιοθηκη 25 ευρω να κοστιζει η συναρμολογηση 20 ευρω. Γενικα ενα απλο ψαξιμο στο skroutz δειχνει οτι εχουν πολυ υψηλες τιμες για τα ιδια προίοντα και βασικα νομιζουν οτι απευθυνονται σε ηλιθιους.
Δεν πρεπει να σε γδυνουν οταν πρεπει να κανουν μια μικρη επισκευη εκτος εγγυησης. Ολες τους οι επισκευες κοστιζουν παρα πολυ ακριβα. Για μια nexus 10 tablet που ηθελε αλλαγη μπαταριας και αγοραστηκε απο το πλαισιο δεν μπορουσαν να βρουν μπαταρια και κοστιζε πολυ ακριβα η εγκατασταση. Με ψαξιμο στο skroutz αγορα και αντικατασταση κοστισε 50 ευρω. Μου προτειναν να πληρωσω 400 ευρω για καινουργια tablet
Μακρια απο το πλαισιο και turbo x πετας τα λεφτα σου στα σκουπιδια!
ρε καρακιοζη σε ποια επιχειρηση που θα τελειωση η εγγυηση θα στο κανουν δωρεαν???ουστ βρωμογυφτοι
γιατι λες καποιον καραγκιοζη. Για 5 ευρω ανταλακτικο για προιον που αγορασε απο το πλαισιο πρεπει να πληρωσει 70 ευρω για επισκευη. Ψιχουλα πληρωνονται τα παιδια που δουλευουν εκει. Υπαρχει συναγωνισμος. Θελεις να με εχεις παλι πελατη κανε λογικες τιμες για επισκευες. 3 μεροκαματα για μια επισκευη 10 λεπτων για και που αγορασα απο το μαγαζι σου.
Το προβλημα στο Πλασιο ειναι αμα τελειωσει η εγγυηση για desktop και notebook και υπαρξει καποιο προβλημα
για ολα φταιει η μητρικη και παντοτε στοιχιζει κοντα στα 400 ευρω. Τα turbo-x ειναι απο Κινα. Ειναι αδυνατο να τους στοιχιζει η αντικατασταση 400 ευρω. Παλια ειχανε προσφορες κυριως τα βραδια Σαββατοκυριακο με email. Πραγματικες προσφορες. Τωρα τα τελευταια δυο χρονια τιποτε. Dell 2 in 1 notebook/tablet με core i7 750 δολαρια στο amazon και 1600 ευρω στο Πλαισιο. Νομιζουν οτι δεν θα κανεις ερευνα αγορας. Σε παιρνουν για ηλιθιο.
Σοβαρά τώρα ; Πήγες την τηλεόραση ΜΕΤΑ την λήξη την εγγύησης (2 χρόνια και 1 μήνας) και ΤΙ περίμενες;
Εγώ Πλαίσιο και μόνο Πλαίσιο!!! Δεν δέχομαι ότι η εταιρεία είναι αναξιόπιστη και ότι τα παιδιά που δουλεύουν στο Πλαίσιο δεν εξυπηρετούν και μάλιστα με το παραπάνω.
Ε τώρα και συ η εγγύηση είναι εγγύηση.
Είναι ντροπή τέτοιες ανακοινώσεις για το Πλαίσιο.
Για πήγαινε στη Γερμανία και κάνε τέτοια ανακοίνωση δυσφήμισης. Θα ερχόταν η εταιρεία και θα σου έκανε αγωγή και θα σου έπαιρνε όχι μόνο την τηλεόραση πίσω αλλά όλο το σπίτι.
Το προτείνω μάλιστα στο Πλαίσιο να το κάνει για να πάψουμε κάποτε οι Ελληνες να βγάζουμε τα ματάκια μας μόνοι μας.
καλα μεγαλε χαλαρωσε λιγο γιατι μαλλον δουλευεις για το Πλαισιο….
ολα τα turbo x και η γραφικη υλη WORK ειναι κινεζιες του κερατα και απο ποιότητα τυπου LIDL & jumbo! σαν επιχείρηση επαιρνα και εγω αλλα ολα τα προιοντα με την δικη τους φιρμα χαλαγανε… απο σερβις για κλαματα πραγματικα.
μονο αν παρεις επωνυμη μαρκα και το στειλουνε στην επισημη αντιπροσωπεια εισαι οκ.
και οι τιμες πολυ ακριβοτερες απο Ελλαδα και εξωτερικο
Τι να σου πω! Εισαι σκετος ραγιας! Προτεινεις και ρουφιανια εντωμεταξυ να εκδικηθει το οποιο Πλαισιο αυτον που εχει παθει και καταγγελει η οποιον εχει καποια γνωμη αντιθετη με τα οικονομικα συμφεροντα του!! Τι να σου πει κανεις! Δινεις και οδηγιες!!! Δεν βγαζουμε κανενα ματακι αν αυτο σε κοφτει, καθε αλλο η δυσμενης κριτικη πρεπει να γεννα βελτιωση η τουλαχιστον προβληματισμο!!Υπαρχουν πολλες προτασεις εξυπηρετησης στον τομεα των ηλεκτρονικων κι οχι μονον! Ισα ισα ο συγκεντρωτισμος του Πλαισιο ειναι απαραδεκτος και πληττει το ευ εμπορευεσθαι στον τομεα ΗΥ. Παντως σε προτρεπω να μην δημοσιοποιεις τη γνωμη σου διοτι εκτιθεσαι…
Εγώ είχα πάει laptop turbox που δεν δούλευε η οθόνη και αφού το έλεγξαν μου είπαν βλάβη στη μητρική 400 ευρώ. Το πήρα πίσω, είδα πως δουλεύει η έξοδος για άλλη οθόνη, το άνοιξα, παρήγγειλα καλωδιοταινία και όλα μια χαρά. Φυσικά δεν παρέλειψα να τους το τρίψω στη μούρη.
Ιστορίες σαν τις δικές σου άπειρες μέχρι και να στο χαλάσουν μπορούσαν στον έλεγχο.
Μήπως νομίζετε ότι έχουν κανέναν εξειδικευμένο απόφοιτο πανεπιστημίου ή έστω τει ;
Κοστίζουν οι εξειδικευμένοι και πάλι αν δεν ασχοληθείς μόνος και δεν γουστάρεις αυτό που κάνεις απλά κοροϊδεύεις τον εαυτό σου και τους ανθρώπους.
Κάντε ένα πείραμα και ζητήστε τους ένα καλώδιο vga , όσο για προσμαρμογείς καλώδια dvi-hdmi και το αντίθετο δεν υπάρχει περίπτωση να σου δώσουν ακόμα και να το έχουν εκεί μου έχει συμβεί και το πήρα μόνος μου και έφυγα.
Χεστηκανε στο πλαίσιο για εναν τσιρικιτζη σαν εσενα!
Όταν αγοράζεις προϊόντα white label με την τσάμπα του καταστήματος (πχ Πλαίσιο), τις περισσότερες φορές είναι κακής ποιότητας.
Πάρε από αλλού και αν στην επισκευάσουν ένα μήνα μετά τη λήξη της εγγύησης πές το μας και μας.
Ότι να ‘ναι…
ναι και τωρα στο πλαισιο τρομαξανε που δεν θα ξαναπας ουτε για στυλο χαχα
ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΑ ΜΟΝΙΤΟΡ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ STAND BY. ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΥΚΝΩΤΑΚΙ ΑΞΙΑΣ 0,2 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.