Κι όμως το Θ/Κ ΑΒΕΡΩΦ μπορεί να πλεύσει ξανά στο Αιγαίο! 8 εκατομμύρια χρειάζονται

Κοινοποίηση:
averof0232

Τις ημέρες που το Θ/Κ ΑΒΕΡΩΦ έπλεε προς Θεσσαλονίκη, οι νησιώτες μας έβγαιναν στις παραλίες να δουν,έστω από μακριά.

 

Στην Άνδρο, μέσα στη νύχτα έτρεχαν να βρουν σκάφος για να προσεγγίσουν το Θρύλο! Πολλοί αναγνώστες έθεσαν το ερώτημα ,γιατί να μην πλεύσει το Θωρηκτό με δικές του μηχανές. Θεωρήσαμε το εγχείρημα πολύ δύσκολο σ΄ ότι έχει να κάνει με το οικονομικό ζήτημα.

Μαθαίνουμε ότι το κόστος για να γίνει αυτό έχει υπολογιστεί στα 8 εκατομμύρια ευρώ! Αν αναλογιστούμε που “πετάμε” λεφτά, φαίνεται λογικό το κόστος. Ποιος δεν θα ΄θελε να μπορεί το Θ/Κ ΑΒΕΡΩΦ σε εξαιρετικές περιπτώσεις βεβαίως να μπορεί να δίνει το παρών σε κάποια νησιά του Αιγαίου; Ποιος δεν θα ΄θελε να το ξαναδεί στη Λήμνο, για παράδειγμα; Αφού τεχνικά μπορεί να γίνει,τα 8 εκατομμύρια νομίζουμε ότι μπορούν να βρεθούν. Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι πολλοί και θα μπορούσαν κάμποσοι απ΄ αυτούς να κάνουν το όνειρο πραγματικότητα. Το Θ/Κ ΑΒΕΡΩΦ δεν έχει ναυπηγικά κανένα απολύτως πρόβλημα παρά το γεγονός ότι έχει ξεπεράσει τα 100 χρόνια ζωής.

Το Θωρηκτό ΑΒΕΡΩΦ όπως αποδείχτηκε στο πρόσφατο ταξίδι του στη Θεσσαλονίκη δεν είναι απλά ένα ιστορικό πλοίο, ούτε καν ένα πλωτό μουσείο. Είναι σύμβολο του Έθνους στο οποίο ο κόσμος σπεύδει να προσκηνύσει, για να πάρει δύναμη κι ελπίδα.

Νομίζουμε ότι πρέπει να εξεταστεί σοβαρά το ενδεχόμενο να υλοποιηθεί το σχέδιο το Θ/Κ ΑΒΕΡΩΦ να μπορεί να πλεύσει στο Αιγαίο με δικές του δυνάμεις.

Πηγή: militaire.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Θεωρώ ότι κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο.Μπορεί όντως ναυπηγικά να μην έχει κανένα πρόβλημα όμως για να θεωρηθεί ένα πλοίο της συγκεκριμένης κλάσης αξιόμαχο και αξιόπλοο για επιχειρησιακή χρήση τότε δεν αρκεί απλή αλλαγή και επισκευή στα μηχανικά μέρη αλλά και στα ηλεκτρονικά συστήματα του πλοίου.Κοινώς θέλει ολική αναβάθμιση.Aυτό μεταφράζεται σε πολύ μεγαλύτερο κόστος από τα 8 εκατομμύρια που έχει υπολογιστεί.Και είναι ασύμφορο.

Comments are closed.