Αν θέλετε να αγοράσετε μια ολοκαίνουργια Porsche το επόμενο χρονικό διάστημα – τουλάχιστον μέχρι τα μέσα του καλοκαιριού και ίσως και παραπάνω – και να τη διαμορφώσετε όπως θέλετε πολύ απλά δεν θα μπορέσετε. Το μόνο που θα μπορείτε να κάνετε είναι να επιλέξετε ένα από τα αυτοκίνητα που έχουν ήδη κατασκευαστεί και είναι σε στοκ.
Και αυτό γιατί η γερμανική εταιρεία έχει διακόψει την παραγωγή όλων των μοντέλων της μιας και κανένα τους δεν καλύπτει τις νέες προδιαγραφές μέτρησης ρύπων WLTP, οπότε πρέπει πρώτα να γίνουν οι αντίστοιχες μετατροπές στους κινητήρες τους και στη συνέχεια να ξεκινήσει και πάλι η παραγωγή. Κάτι που βέβαια δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη.
Έκπληξη προκαλεί το ότι οι νέες προδιαγραφές δεν καλύπτονται καν από τον τελευταίο μοντέλο που είχε παρουσιάσει η Porsche πριν από λιγότερους από 10 μήνες, την Cayenne. Κάτι που σημαίνει και όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα πως ήταν τεχνολογικά ξεπερασμένη από τη στιγμή που παρουσιάστηκε μιας και δεν διαθέτει φίλτρο σωματιδίων, γεγονός που δημιουργεί φυσικά ερωτήματα για τους μηχανικούς αλλά και για όλη την οργάνωση της μάρκας, που δεν είχε αντιληφθεί τις εξελίξεις. Έτσι και η Cayenne, όπως και τα άλλα μοντέλα της γκάμας, έχει έγκριση τύπου μόνο μέχρι τις 31 Αυγούστου και για να συνεχίσει θα πρέπει να γίνουν μετατροπές, οι οποίες θα περιλαμβάνουν και το φίλτρο σωματιδίων που προαναφέραμε.
Οι αλλαγές πάντως θα γίνουν αρχικά από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της μάρκας. Δηλαδή από την Cayenne και τη Macan, ενώ θα ακολουθήσει και η 911 παρόλο που έχει μπει σε τροχιά αντικατάστασης.
αν θελεις να ξεκινησεις νταραβερη με συνεργεια κ.λ.π. αγορασε γερμανικο αυτοκινητο
H Γερμανια ειναι πρωτη παγκοσμιως σε βιομηχανικες απάτες και σε ξεπλυμα μαυρου χρήματος συμφωνα με την Eulez Hermes. Αλλωστε ολοι πρεπει να μαθουν οτι οι ιδιοι οι συμμαχοι και το ΝΑΤΟ ανοικοδομησαν την μεταπολεμικη κατεστραμενη Γερμανια αντι να τους αφησουν να πληρωσουν για τις ανομίες τους, πράγμα υποπτο και παράλλογο. Στην Ελλαδα ο Τρουμαν εστελνε τυρακια, γαλατα και κονσερβες αλλα στην Γερμανια την ίδια εποχή με το σχεδιο Μαρσαλ, εθεσαν ολες τις προυποθέσεις να ξαναφτιαξουν την βαρια βιομηχανια τους και να κανουν το γνωστο τους οικονομικό θαυμα. Ηδη μέχρι τον πόλεμο της Κορέας οι Γερμανοι πουλούσαν τα όπλα τους εκεί ενω ο σκαραβαίος VW ξαναξεκίνησε παραγωγή στο 1947!!! Με φτηνο εργατικο προσωπικό από χώρες όπως η φτωχη Ελλαδίτσα το 4ο Ράϊχ μπόρεσε και έφτιαξε την δυνατότερη οικονομία της Ευρώπης.