Μεγάλη ανατροπή από τους Τουρκαλάδες – Εφαρμόζουν νέα τακτική στις παραβιάσεις!

Κοινοποίηση:
The Block 50/52 Plus is a version which has special provisions for the adverse weather delivery of the McDonnell Douglas JDAM (Joint Direct Attack Munition). The update includes an add-on tail unit containing a synthetic aperture radar, providing guidance to 1,000lbs Mk.83, 2,000lbs Mk.84 and the 2,000lbs BLU-109 warhead. Other features include passive missile warning, terrain-referenced navigation, and provisions for the 600 US gal (2,271 litre) external fuel tanks and conformal fuel tanks.
Other features of the aircraft include an on-board oxygen generating system (OBOGS), the AN/APX-113 advanced electronic interrogator/transponder IFF system, helmet-mounted cueing system (HMCS), ASPIS internal electronic countermeasures suite (full provisions), the Northrop Grumman APG-68(V)9 radar, which is the latest version of the F-16C/D radar. This radar features significant improvements in detection range, resolution, growth potential, and supportability. Furthermore, application of advanced processing techniques enhances the radar's ability to operate in dense electromagnetic environments and resist jamming better than all previous models.
The V(9) version of the AN/APG-68 radar provides both improved air-to-air capabilities and air-to-ground capabilities. These include:
 ¥ 30 percent increase in detection range;
 ¥ Improvements in false alarm rate and mutual interference;
 ¥ Four versus two tracked targets in the Situation Awareness mode (a search-while-track mode);
 ¥ Larger search volume and improved track performance in Track While Scan mode;
 ¥ Improved track performance in Single Target Track mode;
 ¥ Two-foot resolution in new Synthetic Aperture Radar (SAR) mode, which allows autonomous delivery of precision, all-weather, standoff weapons;
 ¥ Increased detection range in Sea Surveillance mode;
 ¥ Improved target detection and map quality in Ground Moving Target Indication mode.

In general, this radar offers a 5X increase in processing speed and 10X increase in memo

«Κουρέλι» έχουν κάνει οι Τούρκοι στρατηγοί το θερινό μορατόριουμ πτήσεων που προβλέπει ότι δεν γίνονται ασκήσεις και επιθετικές πτήσεις το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου για να μην επηρεαστεί ο τουρισμός και να μην δημιουργηθούν ζητήματα που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την ασφάλεια των πτήσεων.

Η χθεσινή ημέρα, Τρίτη 1η Αυγούστου, ήταν ένα σχεδόν συνηθισμένο 24ωρο στο Αιγαίο. Η παράθεση των αριθμών, όπως καταγράφηκε από την Πολεμική Αεροπορία, δείχνει ότι συνολικά 11 τουρκικά αεροσκάφη μπήκαν χωρίς άδεια στο FIR Αθηνών, έκαναν 8 παραβάσεις των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας και 7 παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου.

Αυτό όμως που προβληματίζει το ΓΕΑ είναι η αλλαγή στην τακτική που ακολούθησαν οι Τούρκοι πιλότοι. Τα τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη, κινήθηκαν σε τέσσερα ζεύγη και μία τριάδα. Έμπαιναν κατά βούληση στο Αιγαίο, από νωρίς το πρωί, σχεδόν μέχρι τις 19:30 το απόγευμα. Η αποστολή των τουρκικών μαχητικών ήταν να εκτελούν πτήσεις γύρω από τα ελληνικά νησιά. Παίζοντας το παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι, οι Τούρκοι πιλότοι έμπαιναν ανάμεσα σε Λήμνο-Λέσβο, Χίο-Σάμο ενώ αργά το απόγευμα πέταξαν γύρω από τη Ρόδο. Η τακτική τους ήταν απλή: Έμπαιναν στο FIR Αθηνών, εισέβαλαν στον ελληνικό εναέριο χώρο και ξαναέβγαιναν.

Έπειτα από πολύ καιρό, απογειώθηκαν μαχητικά αεροσκάφη επιφυλακής απ” όλα τα νησιά που οι πιλότοι βρίσκονται σε readiness. Λήμνος, Σκύρος αλλά και Καστέλι της Κρήτης απ” όπου απογειώθηκαν τα ελληνικά F-16 που αναγνώρισαν τον σχηματισμό των τουρκικών αεροσκαφών που επέλεξαν να πετάξουν γύρω από τη Ρόδο. Αερομαχίες δεν σημειώθηκαν, αφού οι Τούρκοι κάθε φόρα που οι Έλληνες πιλότοι τους έβαζαν σε παραμέτρους επέλεγαν την απεμπλοκή και έφευγαν για να επιστρέψουν στις βάσεις τους.

Αξιωματικοί του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας δήλωναν προβληματισμένοι από την τακτική των Τούρκων και αναζητούν εξηγήσεις στο γιατί οι Τούρκοι αποφάσισαν να κάνουν «σουρωτήρι» τον εθνικό εναέριο χώρο, κυρίως στο Βόρειο Αιγαίο. Ήθελαν να δοκιμάσουν τα αντανακλαστικά της ελληνικής στρατιωτικής μηχανής; Τσέκαραν τις ετοιμότητες των πιλότων και τις διαθεσιμότητες των ελληνικών μαχητικών αεροσκαφών επιφυλακής; Όλα αυτά μαζί; Η απάντηση δεν είναι εύκολο να δοθεί γεγονός που θέτει την ηγεσία της Πολεμικής Αεροπορίας σε κατάσταση επιφυλακής.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: