Μόνο με βοδινό κρέας «χορταίνουν» οι Αμερικανοί

Κοινοποίηση:
beef

Δυναμικό comeback στις γευστικές προτιμήσεις των Αμερικανών κάνει το βοδινό κρέας, για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια.

Όπως αναφέρει σε νέο δημοσίευμά του το πρακτορείο Bloomberg, οι διατροφικές συνήθειες των Αμερικανών, που τα τελευταία χρόνια περιορίζονταν σε υγιείς, γεμάτες πρωτεΐνη επιλογές – κοτόπουλο ή γαλοπούλα – τείνουν να αλλάξουν.

Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία του αμερικανικού υπουργείου Γεωργίας, το κόκκινο κρέας επιστρέφει στα μενού των πολιτών, με τη ζήτησή του να καταγράφει την πρώτη αύξηση από το 2006!

Ο λόγος; Η πτώση της τιμής του βοδινού κρέατος που τείνει να το κάνει ξανά ανάρπαστο! Όσο υποχωρεί η τιμή του, τόσο αυξάνονται οι γευστικές επιλογές με βάση το κόκκινο κρέας που προστίθενται στα διάφορα εστιατόρια απ’ άκρη σ’ άκρη στις ΗΠΑ.

«Η παραγωγή βοδινού κρέατος αυξάνεται ταχύτατα. Όπως είναι φυσικό, παρατηρείται μια μεταστροφή προς το κόκκινο κρέας, γεγονός που ενισχύει τη ζήτησή του», σχολιάζει ο Altin Kalo, αναλυτής της Steiner Consulting Group, αρμόδιος για τις κινήσεις που παρατηρούνται στις αγορές εμπορευμάτων. «Ξαφνικά παρατηρείται μια υπερπροσφορά σε κόκκινο κρέας. Είναι λογικό να θες να το… καταναλώσεις!», προσθέτει.

Η μείωση της τιμής του κόκκινου κρέατος επιβεβαιώνεται περίτρανα και από τα τελευταία στοιχεία που παρουσιάζει η αμερικανική στατιστική υπηρεσία. Τον Φεβρουάριο, μια λίβρα (περίπου μισό κιλό), κόστιζε (τιμή λιανικής) κοντά στα 4,38 δολάρια, ήτοι 7% χαμηλότερα σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.

Kι όμως παρά τη μείωση της τιμής του κόκκινου κρέατος, η κατανάλωσή του βρίσκεται μακριά από τα ιστορικά υψηλά επίπεδα που είχε καταγράψει τη δεκαετία του 1970. Ήταν το 1976 όταν ο κάθε Αμερικανός κατανάλωνε 94,3 λίβρες βοδινού κρέατος! Κι όμως τα ιστορικά αυτά επίπεδα τα ξεπέρασε η κατανάλωση κοτόπουλου, ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 1990.

Πίσω στο σήμερα, όλα δείχνουν να αλλάζουν ξανά, καθώς τα σχεδιαζόμενα δείπνα σε πάσης φύσεως αμερικανικά εστιατόρια ή ταχυφαγεία περιλαμβάνουν διπλή ποσότητα βοδινού κρέατος έναντι της αντίστοιχης κατανάλωσης κοτόπουλου και γαλοπούλας.

Πρωτοπόρα στην αλλαγή σκηνικού η γνωστή αλυσίδα Wendy’s, η οποία επανέρχεται δριμύτερη με νέα μενού, τα οποία περιλαμβάνουν αποκλειστικά βοδινό κρέας. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους, καθώς έντεκα εκατομμύρια περισσότεροι πελάτες επισκέφθηκαν τα ταχυφαγεία Wendy’s κατά το τελευταίο τρίμηνο, έναντι του αντίστοιχου ποσοστού σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.

«Οι καταναλωτές αναζητούν πάντα το φθηνότερο κρέας και δη τις προσφορές. Το χαμηλό κόστος του βοδινού τους δείχνει τον δρόμο», σχολιάζει ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ των Wendy’s, Kurt Kane.

Πρόκειται για τη… δυναμική επιστροφή των burgers και μάλιστα σε όλο της το μεγαλείο.

«Το βοδινό κρέας έχει ξανά την τιμητική του, καθώς δεν θα σταματήσει ποτέ να αποτελεί σημαντικό κομμάτι της αμερικανικής διατροφής», σχολιάζουν παράγοντες της αγοράς, επιβεβαιώνοντας την αλλαγή της τάσης.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: