Οδηγός φορτηγού κάνει κακή και επικίνδυνη χρήση του φορτηγού του, βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή επιβαινόντων σε παράτολμο και διεκδικητικό ΙΧ.(ΒΙΝΤΕΟ)

Κοινοποίηση:
passat_vs_truck

Πρόκειται για ένα συνηθισμένο τύπο περιστατικού που τον έχουν αντιμετωπίσει οι περισσότεροι, αν όχι όλοι οι οδηγοί που κινούνται σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.

Πόσες φορές δεν έχετε αντιμετωπίσει κάποιο αυτοκίνητο που προσπαθεί από την δεξιά λωρίδα να μπει στην αριστερή και ανάμεσα σε σας και στο προπορευόμενο αυτοκίνητο, μειώνοντας δραστικά την απόσταση ασφαλείας.

Έτσι λοιπόν γίνεται και στην περίπτωση του video, όπου το ένα VW Passat προσπαθεί να παρεμβληθεί μεταξύ ενός φορτηγού κι ενός αυτοκινήτου που πριν από μερικές στιγμές είχε κάνει το ίδιο. Τα πράγματα όμως είναι ακόμη πιο δύσκολα καθώς το Passat πλησιάζει γοργά κι ένα φορτηγό που κινείται με χαμηλότερη ταχύτητα στη δεξιά λωρίδα.ΔΕΙ

Για να μην συμβεί τίποτα κάποιος χρειάζεται να υποχωρήσει. Ή ο οδηγός του Passat να εγκαταλείψει την αλλαγή λωρίδας και να φρενάρει, μένοντας δεξιά ή ο οδηγός του φορτηγού της αριστερής λωρίδας να ελαφρώσει το πόδι του στο γκάζι και να του αφήσει αυτά τα 2-3 σημαντικά μέτρα για να μπει, έστω και φίλερ, ανάμεσα σε αυτό και στο προπορευόμενό του αυτοκίνητο.

Κανείς από τους δύο τους όμως δεν το κάνει. Ευτυχώς που ο οδηγός του φορτηγού της δεξιάς λωρίδας μπήκε στη ΛΕΑ και αποφεύχθηκε η ολοκληρωτική συντριβή του Passat.


drive.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

9 Σχόλια

  1. Ερχόμενος μια φορά από Κόρινθο προς Πειραιά στην παλαιά εθνική Κορίνθου Αθηνών, είμαι στην δεξιά λωρίδα. Ξαφνικά βγαίνει από ένα βενζινάδικο ένα μεγάλο βυτίο και πάει πολύ αργά. Κάνω το λάθος και βγαίνω στην μεσαία και τον προσπερνάω. Συνειδητοποιώ όμως πως ππησιάζει η έξοδός μου δεξιά για Πειραιά Καλλιθέα. Βγάζω φλας αλλά είναι πήχτρα. Δεν μπορώ να μπω. Και δεν με αφήνει καμιά χαμούρα να μπω. Ή επιταχύνω και προσπερνάω και χάνω την έξοδό μου ή κόβω και μπαίνω πίσω τους που βρήκα χώρο στον καθρέπτη. Επέλεξα όπως ήταν φυσικό το δεύτερο. Σε αυτόν το δρόμο μέχρι 80 και πολλά λέω. Ήρθε και κόλλησε ένα φορτηγό πίσω μου και κόρναρε. Τι κορνάρεις ρε ? Αφού βλέπεις ότι θέλω να μπω δεξιά. Σε προειδοποίησα. Άναψα φλας. Κάνε τα κουμάντα σου.

    Του κόψαμε την φόρα του κυρίου κατάλαβες… Δεν είχε καμία δουλειά στην μεσαία λωρίδα τόσο βαρύ όχημα…

  2. Ξέρετε ποιος οδηγούσε το passat ?

    Ο γιος του φορτηγατζή…

    Έτσι πρέπει να σκεφτόμαστε…

    Υ.Γ. Καλά όλα αυτά που γράφετε αλλά αν είναι έτσι και το φορτηγό δεν είχε καμιά δουλειά στην αριστερή λωρίδα….

  3. ο τενεκες με το passat φταιει. η νταλικα κινουταν ηδη στην αριστερη λωριδα συν του οτι θα ειχε και καμποσους τονους φορτιο,και πηγε ο μπαγλαμας να κανει σφήνα; εγω θα τον παταγα. τι ειναι ρε μαγκες η νταλικα που θα τσιμπισει λιγο το φρενακι; καρότσι; αυτο που εκανε αυτος ο ηλιθιος ουτε καν σφηνα δεν ειναι, λες και ηθελε να αυτοκτονησει ηταν.

    1. Ας αφήσει το γκάζι τουλάχιστον ρε φίλε… Επειδή είναι τενεκές ο άλλος πρέπει να τον πατήσει ?

      Μη λέμε ότι θέλουμε. Φταίει ΚΑΙ ο φορτηγατζής !

  4. Βγαίνω από στενό κάθετο σε κεντρική οδό διπλής κατεύθυνσης και έχω στοπ και θέλω να μπω στο απέναντι στενό ευθεία. Ο δρόμος που κινούμαι εγώ δεν έχει συχνή κυκλοφορία. Ο δρόμος ο κεντρικός έχει κίνηση. Κοιτάω δεξιά αριστερά και γίνεται χαμός. Δεν μπορώ να μπω με τίποτα. Κάποια στιγμή ξεκινάω να μπω στη μια λωρίδα να κόψω την κυκλοφορία ώστε να έχω στο νου μου μόνο την άλλη λωρίδα και να καταφέρω να περάσω. Έρχεται ένας ταρίφας και μόλις αδειάζει από δεξιά και πάω να περάσω, μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα και περνάει μπροστά από την μούρη μου. Κόψε ρε λίγο να φύγω. Το επόμενο αυτοκίνητο που θα περάσει από εδώ θα είναι σε μία ώρα.

    Θέλω να πω ότι δεν τα έχουμε καταλάβει καλά στην Ελλάδα τα πράματα
    Όταν έχω στοπ σημαίνει σταματάω τελείως και μετά από έλεγχο περνάω με ασφάλεια. Δεν σημαίνει δεν περνάω ποτέ. Κάποια στιγμή κι ο άλλος θα κάνει παραχώρηση κι ας έχω στοπ εγώ.

  5. Σίγουρα όλη η μαλακία ξεκινάει από τον οδηγό του passat. Από την στιγμή που ξεκινάει και την κάνει όμως έχει ευθύνη και ο φορτηγατζής. Ευθύνη 50-50. Αν ήμουν δικαστής θα τους τιμωρούσα και τους δύο το ίδιο.

    Υπάρχουν δεδικασμένα πλέον στην Ελλάδα για ευθύνη 50-50 κι είναι σωστό. Π.χ. Παραβιάζει κάποιος το stop. Αυτός που κινήται στην κεντρική οδό, κινήται παρατύπως με μεγάλη ταχύτητα. Ενώ βλέπει τον οδηγό να έχει βγει ήδη (την έκανε την μαλακία τώρα… πάει), δεν κόβει καθόλου γιατί έχει σώνει και καλά προτεραιότητα. Το αποτέλεσμα στουκάρισμα. Η ευθύνη σύμφωνα με τα ελληνικά δικαστήρια πλέον είναι 50-50. Καλή η προτεραιότητα αλλά προσαρμοζόμαστε κιόλας στις καταστάσεις. Σε αυτή την περίπτωση κόβεις, τον αφήνεις να βγει και τελειώνει η υπόθεση. Τι να γίνει θέλει υπομονή το τιμόνι.

  6. Ξεκάθαρα η ευθύνη είναι του οδηγού της νταλίκας. Αφού έχει βγάλει τόση ώρα φλας το passat. Άσε το γκάζι και τσίμπα ίσα ίσα το φρένο να μπορέσει να μπει. Δεν χάλασε κι ο κόσμος ρε καραγκιόζη φορτηγατζή…

    1. το γεγονός ότι το passat άναψε φλας δεν υποχρεώνει το φορτηγό που ήδη κινείται στην λωρίδα να παραχωρήσει προτεραιότητα. Το Passat πήγε να κάνει σφήνα. Η αντίδραση του φορτηγατζή είναι άλλο θέμα αλλά η όλη ιστορία ξεκίνησε από τον ανόητο που οδηγεί το passat

    2. Κοιτα, δεν υπήρχε αναγκη να χωθει στην αριστερη εκεινη τη στιγμη, το εκανε για να βρεθει μπροστα απο το φορτηγο. Εαν κατι υπηρχε μποροστα του τοτε θα ηταν διαφορετικα

Comments are closed.