Χαλαρή χαρακτηρίζεται η εικόνα από νωρίς το πρωί της Παρασκευής στην αγορά της Πάτρας, καθώς το καταναλωτικό κοινό φαίνεται πως δεν έσπευσε να δημιουργήσει ουρές έξω από καταστήματα για να επωφεληθεί των προσφορών της “Βlack Friday”.
Τι και εάν πολλές επιχειρήσεις κυρίως πώλησης ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και τεχνολογίας, που αναμένεται να βρεθούν στο “στόχαστρο” στο αγοραστικό κοινό, άνοιξαν νωρίτερα από το προγραμματισμένο ωράριο, η εικόνα σε τίποτα δεν θυμίζει ημέρα ευκαιρίας και προσφορών για τους καταναλωτές.
Οι εικόνες “φρενίτιδας” μέχρι τις 9 το πρωί της Παρασκευής δεν είχαν καταγραφεί, ωστόσο οι καταναλωτές που έσπευσαν νωρίς να μπουν στα καταστήαμτα και να αγοράσουν είναι κυρίως νεαρής ηλικίας και μαθητές.
Σύμφωνα πάντως με το ρεπορτάζ του tempo24.gr, στα προϊόντα που επιθυμούν οι καταναλωτές δεν καταγράφονται γενναίες προσφορές. Πάντως όσο περνουν οι ώρες, εκτιμάται πως η αγοραστική κίνηση θα αυξηθεί.
Στη “Black Friday”, συμμετέχει και ο Εμπορικός Συλλογος Πατρών.
tempo24.news
Οι Πατρινοί είναι πιο έξυπνοι από τους Αθηναίους. Έτσι αποδεικνύεται με αυτή την συμπεριφορά τους, ενώ εδώ (Αθήνα) τρώμε ότι μας σερβίρουν και μάλιστα αμάσητα.
ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΠΑΝΟΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ (ΚΚΕ): ΕΜΕΙΣ ΦΕΡΑΜΕ ΤΗΝ BLACK FRIDAY ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΜΑΣ!
Όλα στην άκρη τα’ χει αφήσει το… τιμημένο κουκουέ (ακόμα και την… απομόνωση της «ναζιστικής» Χρυσής Αυγής), κι ετοιμάζεται για την μεγάλη κονόμα της «Μαύρης Παρασκευής»!
Έτσι, η εταιρεία του συντρόφου Πάνου Γερμανού (οι «κακές γλώσσες» λένε πως πρόκειται για εταιρεία του… τιμημένου και πως ο σ. Γερμανός είναι απλώς ο διευθυντής της…), απευθύνει… αγωνιστικό κάλεσμα στους καταναλωτές να την προτιμήσουν και φέτος, διότι όπως καυχιέται, αυτή έφερε την Black Friday στην Ελλάδα.
Ιδού:
«Μένοντας πιστή στο ραντεβού της, η Νο1 ελληνική αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, υποδέχεται την Black Friday 2017, με προσφορές και εκπτώσεις που δεν θα αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο!
Υπηρετώντας την ευρύτερη στρατηγική της εταιρίας να προσφέρει τη μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, στις καλύτερες τιμές, πάντα προς όφελος των πελατών και επισκεπτών της, τον περασμένο Νοέμβριο τα Public έφεραν για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη Black Friday, γνωστή και ως Μαύρη Παρασκευή.
Με προσφορές που άγγιξαν έως και το 50%, η αλυσίδα Public σημείωσε ρεκόρ επισκεψιμότητας. Συγκεκριμένα, η ομάδα πωλήσεων της εταιρίας στα 50 καταστήματά της στην Ελλάδα εξυπηρέτησε με επιτυχία 392.000 πελάτες σε μια μέρα. Η πρωτοποριακή αυτή κίνηση υπόσχεται μια ακόμα πιο δυναμική συνέχεια φέτος…».
Καλά κέρδη, σύντροφοι! Και καλή… επανάσταση, γατάκια του καπιταλισμού!
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΧΑΦΙΕΔΕΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ!!!!