Πάνε για γεωπολιτικό-στρατιωτικό «στραγγαλισμό» της Ρωσίας!
Μέγα θέμα έχει προκύψει στην Μόσχα από τα σχέδια της Τουρκίας και προσωπικά του Ερντογάν να κατασκευάσει τώρα το «κανάλι της Κωνσταντινούπολης» με το οποίο Τούρκοι και νατοϊκοί θέλουν να «κλειδώσουν» τους Ρώσους στην Μαύρη Θάλασσα.
Για όσους δεν γνωρίζουν, τα Στενά του Βοσπόρου έχουν αποκτήσει μεγάλη κίνηση τελευταία και οι Τούρκοι διαμαρτύρονται ότι κινδυνεύει η ασφάλεια τους από την διακίνηση πλοίων με εύφλεκτα υλικά κά.
Έτσι εφόσον βρεθούν καλοί «σπόνσορες» οι νέο-οθωμανοί θα τα κλείνουν με «νομιμοφανή τρόπο» κατά το δοκούν, ενώ το νέο Κανάλι δεν θα διέπεται από καμία συνθήκη τύπου «Μοντρέ» και έτσι θα διέρχονται μόνο όσα πλοία θα λαμβάνουν τουρκική άδεια.
Ο σημερινός τουρκικός τύπος αναφέρει ότι το κανάλι Marmaray, το οποίο συνδέει την ευρωπαϊκή και ασιατική πλευρά της Κωνσταντινούπολης με μια σήραγγα κάτω από τον Βόσπορο, θα πρέπει να ληφθεί ως πρότυπο για την κατασκευή του καναλιού της Κωνσταντινούπολης, το οποίο προβλέπει την κατασκευή ενός γιγαντιαίου νέο καναλιού στην ευρωπαϊκή πλευρά της πόλης, τόνισε ο υπουργός Μεταφορών της Τουρκίας Αχμέτ Αρσλάν .
Ο Αρσλάν δήλωσε το συγκεκριμένο κανάλι θα κατασκευαστεί με ένα σύστημα που περιλαμβάνει τη σύνδεση των υδάτων με τη μέθοδο της δεξαμενής, παρόμοια με τη σήραγγα Marmaray, προσθέτοντας ότι το υπουργείο συνεργάζεται με πολλές εταιρείες για το έργο αυτό.
Πρόσθεσε επίσης ότι θα δοθεί προτεραιότητα στην κατασκευή γεφυρών στο έργο για Κανάλι της Κωνσταντινούπολης.
«Από τη στιγμή που αρχίζει η ανασκαφή, θα ξεκινήσει και η κατασκευή των γεφυρών ταυτόχρονα. Πρέπει να οικοδομήσουμε τις γέφυρες πρώτα για τη ροή της κυκλοφορίας η οποία δεν πρέπει να παρεμποδίζεται», είπε ο ίδιος.
Το «κανάλι της Κων/πολης» ήταν μεταξύ των «τρελών έργων» που είχε εξαγγείλει ο τότε πρωθυπουργός Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν πριν από τις γενικές εκλογές του 2011, με τη δέσμευση ότι θα είναι μήκους 43 χιλιομέτρων, 400 μέτρα πλάτος και σε αυτό θα υπάρχουν έξι γέφυρες.
Ο Τούρκος υπουργός ανέφερε ότι το έργο είναι στο «τελικό στάδιο» όσον αφορά τη χάραξη της διαδρομής και υπάρχουν πολλές επιλογές χρηματοδότησης.
Λεπτομέρειες παρουσιάστηκαν πρόσφατα από την κατασκευαστική εταιρεία και την οριοθέτηση των σχεδίων για το έργο του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης.
Η κατασκευή και η οριοθέτηση των σχεδίων για το έργο αυτό, απαιτεί την δημιουργία ενός τεχνητού επιπέδου σε σχέση με τα ύδατα της θάλασσας , καθώς και την κατασκευή μιας νέας πόλης σε έκταση 95 στρεμμάτων, που θα δοθούν από τον Μητροπολιτικό Δήμο της Κωνσταντινούπολης .
Το έργο του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης πρόκειται να κατασκευαστεί στην ευρωπαϊκή πλευρά της πόλης, που συνδέει την Μαύρη Θάλασσα με την Θάλασσα του Μαρμαρά, και οδηγεί στο Αιγαίο και την Μεσόγειο θάλασσα.
Το κανάλι θα διχοτομήσει την ευρωπαϊκή πλευρά της Κωνσταντινούπολης, σχηματίζοντας ένα νησί μεταξύ των ηπείρων της Ασίας και της Ευρώπης.
Το νησί θα έχει μια ακτογραμμή στην Μαύρη Θάλασσα, την Θάλασσα του Μαρμαρά, και το Βόσπορο.
Eπίσης θα παρακάμπτει εντελώς τον Βόσπορο στοχεύοντας στην ελαχιστοποίηση κίνησης των πλοίων από το υπάρχον κανάλι.
Προορίζεται να είναι έτοιμο για την 100ή επέτειο από την ίδρυση της Τουρκικής Δημοκρατίας το 2023.
Ο κύριος σκοπός του έργου είναι η μείωση της κίνησης των πλοίων από τον Βόσπορο, και η ελαχιστοποίηση των κινδύνων που συνδέονται κυρίως με τα δεξαμενόπλοια.
Περίπου 56.000 πλοία περνούν ετησίως μέσω του Βοσπόρου, μεταξύ των οποίων 10.000 δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν 145 εκατομμύρια τόνους αργού πετρελαίου.
Το κανάλι θα βοηθήσει σύμφωνα με τους Τούρκους, στην πρόληψη της ρύπανσης, που προκαλείται από μεγάλα πλοία που διέρχονται ή αγκυροβολούν στην Θάλασσα του Μαρμαρά , πριν από την νότια είσοδο του Βοσπόρου.
Ο εκνευρισμός όμως της Μόσχας σχετικά με το έργο αυτό είναι μεγάλος, από τότε που ανακοινώθηκε , καθώς σε περίπτωση που η Τουρκία προχωρήσει, πράγμα που ήδη υλοποιείται, στην κατασκευή της διώρυγας, τότε ο γεωστρατηγικός ρόλος της Ρωσίας θα δεχθεί ένα σοβαρό πλήγμα.
Σήμερα ένα μεγάλο μέρος του ρωσικού πετρελαίου και φυσικού αερίου μεταφέρεται μέσω δεξαμενόπλοιων, που διέρχονται τα Στενά των Δαρδανελλίων και του Βοσπόρου.
Αν λοιπόν κατασκευαστεί η εν λόγω διώρυγα, η Μόσχα φοβάται πως θα εκτιναχθούν τα τέλη διέλευσης, προκειμένου να αποσβεστούν τα έξοδα από αυτό το μεγάλο έργο.
Ο δεύτερος και μεγαλύτερος φόβος του Κρεμλίνου αφορά την μέγγενη στην οποία αναγκαστικά θα μπει ο ρωσικός στόλος, που βρίσκεται στον ναύσταθμο της Σεβαστούπολης, καθώς με την κατασκευή της διώρυγας αφενός ο χρόνος αντίδρασις του, και εξόδου του από τα Στενά, θα μειωθεί αισθητά, ενώ αφετέρου το ΝΑΤΟ μέσω της Τουρκίας, θα ελέγχει τις κινήσεις όλων των ρωσικών πολεμικών πλοίων, ακόμα και των υποβρυχίων.
Μάλιστα παλαιότερα στην περίοδο έντασης των σχέσεων Ρωσίας κ,αι Τουρκίας «ο ίδιος ο Ερντογάν είχε δηλώσει ότι η Μαύρη Θάλασσα θα είναι το νέο θέατρο των συγκρούσεων μεταξύ της Τουρκίας και της Ρωσίας, και ως εκ τούτου, του ΝΑΤΟ και της Ρωσίας».
Πρόκειται για σαφή περιγραφή ενός επικείμενου παγκόσμιου πολέμου με αφορμή τον γεωπολιτικό, ναυτικό και στρατιωτικό «στραγγαλισμό» της ρωσικής ομοσπονδίας από τις ΗΠΑ.
Οι Τούρκοι θα είναι οι «χρήσιμοι ηλίθιοι» σε αυτήν την πρώτη μεγέθους πρόκληση της Ρωσίας στον Εύξεινο Πόντο (που είναι η πραγματική ονομασία) , αναβιώνοντας έτσι το μύθο για το «Χρυσόμαλλο δέρας», το οποίο τώρα είναι η ρωσική «Αρκούδα» η οποία είναι λίαν επικίνδυνη και τρομερή.
νομίζω ότι είναι προτιμότερο για την Αμερική να τα μοιράσει με την Ρωσσία από το να κάνει πόλεμο δήθεν προστατεύοντας την Τουρκία, αντίθετα ένας διαμελισμός της Τουρκίας “για την ειρήνη” είναι προτιμότερος και οι μόνοι που θα αντιδράσουν θα είναι η Αλβανία, το Αζερμπαϊτζαν και η ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΗ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.