Ακόμη και όταν ορκιζόταν αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας ο Θ. Δρίτσας, δήλωνε μπροστά στο προεδρικό μέγαρο:
«Ο δημόσιος χαρακτήρισα του λιμανιού παραμένει, η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ σταματάει εδώ», είπε, εξηγώντας ότι το ΤΑΙΠΕΔ ή η καινούρια επιτροπή αποκρατικοποιήσεων με τη νέα της μορφή, θα αναστείλει τη διαδικασία πώλησης του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ.
Είναι ο ίδιος Θοδωρής Δρίτσας που συμφώνησε πανηγυρικά στις 8 Απριλίου 2016 να υπογραφεί η σύμβαση για τον ΟΛΠ ανάμεσα στο ΤΑΙΠΕΔ και την China COSCO Shipping Corporation.
Και φυσικά κανείς δεν μπήκε στον κόπο, στην κυβέρνηση, ούτε ο αρμόδιος υπουργός κ. Δρίτσας να εξηγήσουν την αλλαγή στάσης και να αιτιολογήσουν για ποιο λόγο έκαναν πορείες και διαμαρτυρίες εναντίον της COSCO όσο ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν στην αντιπολίτευση.
Comments are closed.