Θα μιλήσει κανείς;
Για το φαινόμενο του πετρελαίου θα πρέπει να γραφτούν πολλά πράγματα, καθώς αυτό που συμβαίνει διεθνώς και αντανακλάται στην αγορά της χώρας μας δεν έχει προηγούμενο! Ενώ διεθνώς οι τιμές, όχι μόνο πέφτουν, αλλά καταγράφουν και ιστορικά χαμηλά, στα πρατήρια της χώρας μας, οι τιμές της βενζίνης δεν λένε να πέσουν. Και σίγουρα θα μιλήσουν πολλοί για αγορές με παλαιά συμβόλαια, με άλλες τιμές κλπ, αλλά αν παρατηρήσουμε τις τιμές του αργού θα δούμε πως εδώ και πολλούς μήνες κινείτε στα χαμηλά του!
Σε νέα χαμηλά κυμαίνονται και σήμερα οι τιμές του αργού, ελαφρώς ανοδικά ,ωστόσο, από το χθεσινό κλείσιμο κάτω από το επίπεδο των 39 δολ. το βαρέλι για πρώτη φορά σε διάστημα 6,5 ετών.
Ειδικότερα, το συμβόλαιο του αργού παραδόσεως Οκτωβρίου ενισχύεται κατά 3,4% στα 39,52 δολ. το βαρέλι στο χρηματιστήριο Εμπορευμάτων της Νέας Υόρκης.
Το αργό Brent Οκτωβρίου ενισχύεται σε ποσοστό 2,2% στα 43,63 δολ. το βαρέλι στο ICE Futures του Λονδίνου.
Εχθές Τρίτη το αργό κατέγραψε πτώση 5,5% στη Νέα Υόρκη, κλείνοντας στα 38,24 δολ. το βαρέλι σηματοδοτώντας το χαμηλότερο επίπεδο από το Φεβρουάριο του 2009.
Αυτό με τη βενζίνη είναι απ’τις μεγαλύτερες ληστείες στην τσέπη του νοικοκύρη. Πληρώνουμε την πιο ακριβή βενζίνη στην Ευρώπη αν την αναλογιστούμε με τους μισθούς και ανεργία εδώ. Η βενζίνη αυξήθηκε απ’τον Φεβρουάριο 2010 – Ιούνιο 2010 κατα 40 με 45 λεπτά/λίτρο. Και για να λέμε την αλήθεια, φταίει ξεκάθαρα ο Ελληνικός λαός που δεν ξεσηκώθηκε απ’την πρώτη στιγμή που την αύξησαν την τιμή και συνέχισε να τους πληρώνει. Τι εννοώ. Να παρατάγανε όλοι το αυτοκίνητο (με εξαίρεση κάποια πολύ μεγάλη ανάγκη) και εκεί να δείτε πως θα επανέφερναν την τιμή της βενζίνης όπως πριν. Σε 1 με 2 εβδομάδες το πολύ θα είχε επανέλθει. Στη Γαλλία παλιά, η κυβέρνησή τους την αύξησε και εκεί, αλλα ο κόσμος αντέδρασε παρατώντας το αμάξι και πήγαινε με το ποδήλατό του, και λιγότερο απο μήνα την επανέφεραν στα φυσιολογικά.