Η μάρκα Ralph Lauren επί 50 χρόνια αποτέλεσε την επιτομή του αμερικανικού ονείρου. Σήμερα, πολλοί νέοι άνθρωποι μπαίνουν στα ακριβά του καταστήματα και βγαίνουν χωρίς να έχουν αγοράσει τίποτα, καθώς, όπως λένε, τα Polo είναι παλιομοδίτικα και ακριβά, καθώς και ότι θα αγοράσουν κανένα κομμάτι, αλλά μόνο από τα outlet.
Η πτώση των πωλήσεων εξανάγκασε τη Ralph Lauren να ανακοινώσει ότι θα κλείσει το κατάστημα – ναυαρχίδα στην ξακουστή 5η Λεωφόρο στη Νέα Υόρκη, στο πλαίσιο ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης ύψους 370 εκατ. δολαρίων.
Πρόκειται για μια σημαδιακή στιγμή για τον Lauren, που ξόδεψε δεκαετίες ολόκληρες προκειμένου να δημιουργήσει τον δικό του, προσωπικό μύθο στον κόσμο της αμερικανικής αριστοκρατίας.
Το κατάστημα που κλείνει, πρωτολειτούργησε το 2014, σε ένα κίτρινο κτήριο νεοκλασικού στυλ και στο ίδιο τετράγωνο με τα καταστήματα Armani και Dolce & Gabbana. Παράλληλα, θα κλείσουν κι άλλα καταστήματα.
Τώρα η εταιρία επενδύσει στο ηλεκτρονικό εμπόριο και θα μεταφέρει τις ψηφιακές της επιχειρήσεις στο διαδίκτυο βελτιώνοντας τις διαδικτυακές εμπειρίες των πελατών.
Οι αλλαγές αναμένεται να επιφέρουν εξοικονόμηση κόστους ύψους 140 εκατ. δολ. το χρόνο.