Iσοπεδωτική, απόλυτη και ιδιαίτερα καυστική η Βίκυ Μιχαλονάκου κρίνει και κυρίως κατά-κρίνει τα τηλεοπτικά κοινωνικoπολιτικά φαινόμενα και επιφαινόμενα: Life style, media της «εκπορνευόμενης», «χειραγωγούμενης» ενημέρωσης των χορηγών.
Η Βίκυ Μιχαλονάκου καλεσμένη στην εκπομπή «Καλημερούδια « με την Ντορέττα Παπαδημητρίου, έστειλε τη δική της καλημέρα: «Χαίρε Εθνική κατάθλιψη!».
Η γνωστή δημοσιογράφος και τηλεπαρουσιάστρια, με το δικό της μοναδικό τρόπο, καταδικάζει το «εκπορνευόμενο» μιντιακό κατεστημένο, την διαπλοκή της εξουσίας και των μεγαλοεργολάβων.
«Δεν υπάρχει αντικειμενική ενημέρωση ανεξάρτητη δημοσιογραφία, αλλά χειραγωγούμενη και εκπορνευόμενη από χορηγούς».
Σαρκάζει την πολιτική εξουσία και σχολιάζει καυστικά τους πρωταγωνιστές της:
Αλέξη Τσίπρας: «θα πρωταγωνιστήσει για πολλά χρόνια, διότι έχει χαρακτηριστικά star και λόγο βαθύτατα συναισθηματικό. Ο Αλέξης παραμένει ως έφηβος εραστής της εξουσίας απέναντι στην πανίδα των δεινοσαύρων, αρκούντως γοητευτικός. Έχει μια ισορροπημένη οικογενειακή ζωή, ένα καθαρό πρόσωπο που εμπνέει τις μαμάδες της ελληνικής επικράτειας, ως πρότυπο «καλού και τρυφερού παιδιού».
Γιάνης Βαρουφάκης «Ο απόλυτος star, αμφιλεγόμενος, μοιραίος,… σατανικά ωραίος, ως πολυπράγμων δαίμων της πολικής οικονομίας θα επανέλθει για να καθαρίσει το ΤΟΠΙΟ!! Είναι ο μόνος ο οποίος μπορεί να ηγηθεί ενός μεταμοντέρνου ακτιβιστικού πολιτικού κινήματος δράσης.
Ζωή Κωνσταντοπούλου: «Ο απόλυτος ορισμός της πολιτικής εισαγγελίτιδας… Αν δεν ήταν μαχητική δικηγόρος θα ήτανε κινηματογραφικός ή θεατρικός ρόλος: «Η κυρία με το αλυσοπρίονο». Θεσμική, χαλκέντερη, πυροβολεί με νομικό οπλοστάσιο πολλών πυρηνικών προδιαγραφών, κατά της διαπλοκής και της πολιτικής υποκρισίας. Την …πάω πολύ..»
Ντόρα Μπακογιάννη: «Η Ντόρα έπαψε να είναι η μικρή εξερευνήτρια της πολιτικής… Είναι η Ντόρα που έβλεπε τα τραίνα της αρχηγίας να περνούν, βιώνει μια πολιτική υπαρξιακή μοναξιά, αλλά ως κόρη Μητσοτάκη περιμένει την εκδίκησή της!!»
Βασίλης Λεβέντης: «Ο νεοφώτιστος της Βουλής και δικαιωθείς μετά από έναν πολυετή τηλε-μαραθώνιο. Πάντως συνεντευξιαζόμενος (και σε μένα προσωπικά) απέκρυπτε τις συζυγικές του εξαρτήσεις τις οποίες μετέπειτα φανέρωσε, αφού κατήρτισε εν πολλοίς οικογενειακά ψηφοδέλτια!! θεωρώ ότι ο Βασίλης Λεβέντης, ως σύζυγος, ως πρώην εραστής, σημαδεύεται από μια σεμνότητα. Δεν έχει προκαλέσει σκάνδαλα, είναι παραδοσιακός στην εκφορά λόγου του προς τον άμαχο γυναικείο πληθυσμό. Δεν είναι ερωτεύσιμος, αλλά δημιουργεί την εικόνα «του πατερούλη του καλού Θεού», που θα κόψει, όμως, τις συντάξεις»!!
Η ηδονή της εξουσίας
Και συνεχίζεται Βίκυς το ανάγνωσμα περί…«ηδονής της εξουσίας» με αφορμή το βιβλίο «Έρωτας και Εξουσία» τηςΜαργαρίτας Τσαντ Παπανδρέου την οποία στολίζει με πικρόχολα σχόλια:
«Η Νεοφρειδερίκη του φεμινιστικού κινήματος Μάργκαρετ νοιώθει την ανάγκη να αποκαλύψει τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα. Η «ηδονή της εξουσίας στην μετά ΠΑΣΟΚ εποχή «το νεοελληνικό αφήγημα του ΠΑΣΟΚ που μας επιφυλάσσει καυτές εξομολογήσεις»…
Επιχειρεί ενδελεχώς τη δική της αιχμηρή κριτική: ανάλυση στο «Έρωτας και εξουσία»: το δόλωμα η αεροσυνοδός, η γαλακτοφορούσα, τα γάλατα και τα γαργάλατα, τον ξεμυάλισε τον μακαρίτη Ανδρέα, αλλά και η Μάργκαρετ Ναζί: Το κεντρί και το δηληριώδες αφήγημά της. Παίρνει την εκδίκησή της με τον αρρενωπό 55αρη εραστή της».
Και το κομβικό σημείο δημόσιας έκρηξης της Μιχαλονάκου: «Αν είναι ποτέ δυνατόν, η κυρία που ομίλησε δημόσια για την απελευθέρωση της γυναίκας στις περίφημες ΕΓΕΣ – (ΑΙΓΕΣ) σήμερα να έχει καταντήσει μελό με ροζ ανταύγειες..» Κακεραυνώνει τον «φεμινισμό» και τον «σοσιαλισμό» αναφωνώντας: «Που είναι ο φεμινισμός; Που είναι ο σοσιαλισμός σύντροφοι του βαθέως ΠΑΣΟΚ;
Δεν παραλείπει να επισημάνει και να σχολιάζει ότι: «Στην Ελλάδα, της μεταπολιτευτικής εποχής και «μεταφεμινιστικής ουτοπία» της αναδείχτηκαν τρεις μοιραίες γυναίκες: Η Μάργκαρετ συνεχίζει να αποτελεί την «Βασιλομήτορα ελλείψει Φρειδερίκης και η Γιάννα Αγγελοπούλου, η φτωχιά κρητικοπούλα που έγινε “η Lady G”, συγγράφει περί νεοελληνικής τραγωδίας: «MyGreek Drama». Από την κωμωδία στο δράμα!!
Εκτός, όμως από την Μάργκαρετ, τη “η Lady G» και την Βίκυ Σταμάτη, που μετά την αποφυλάκισή της, δηλώνει «άνεργος», ως πολυσυζητημένες μοιραίες γυναίκες, αναφέρεται επίσης και στην Ελένη Μενεγάκη και στις άλλες τηλεπερσόνες της «ξεφτίλας του life style» και της «εκπόρνευσης της ξανθιάς ανταύγειας»!!
Άκρως, αιρετική, ανατρεπτική και ρηξικέλευθη ξορκίζει τους δαίμονες του τηλεοπτικού σκότους.
Ελένη Μενεγάκη: «Παραμένει η βασίλισσα του τηλεοπτικού κιτς, η βασίλισσα των τηλεοπτικών στεναγμών..»
Πέτρος Κωστόπουλος: «Ο πάλαι ποτέ σύντροφος του σοσιαλισμού, ο φίλος του Λαλιώτη από βλαχομπαρόκ βολιώτης μεταλλάχθηκε σε αστό με πούρα και κότερα, ο υπ’ αριθ 1 ύποπτος καταζητούμενος για τo life style των νεοελλήνων»…
Γρηγόρης Αρναούτογλου: «Επειδή, σε παλαιά δήλωσή του εξεδήλωσε την επιθυμία να «κατέβει την πολιτική και να υπηρετήσει την Τοπική Αυτοδιοίκηση», μετά τα τηλεοπτικά μαγειρέματα, πιστεύω ότι τον περιμένει πεδίο δόξης λαμπρό…»
Τατιάνα Στεφανίδου: «Είναι εκπρόσωπος ενός παρωχημένου τηλεοπτικού είδους, οιονεί πρωταγωνίστρια μελοδράματος: «τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμη».
Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: «Κάνει καριέρα κατά το αρχαϊκό ή μάλλον κατά το νεοελληνικό σύνθημα: «Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα..»
Αννίτα Πάνια: Εγκαλούμενη διά την διαπόμπευση και χλευασμό ανήμπορων ηλικιωμένων ατόμων…
Και τέλος κλείνει, στέλνοντας το κοινωνικό μήνυμά της: «Ελλάς, Ελλάς τρελή αγελάς των οργασμών και των στοχασμών»!!