Όπως είναι γνωστό η ιδιωτικοποίηση του Ελληνικού, προχωράει αργά και σταθερά. Προυπόθεση για την υλοποίηση του όμως είναι η δημιουργία σύγχρονων εγκαταστάσεων για την Μονάδα Υποβρυχίων Αποστολών του Λ.Σ σε χώρο επιλογής της Μονάδας, καθώς μέχρι και σήμερα οι Βατραχάνθρωποι εδράζονται στην ευρύτερη περιοχή του Αγίου Κοσμά. Το κεκτημένο αυτό αποκτήθηκε προ ολίγων ετών, όταν προωθήθηκε τροπολογία για την εξασφάλιση του μέλλοντος της ΜΥΑ, την οποία μάλιστα ψήφισε το σύνολο του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Think News, η σημερινή Κυβέρνηση, ο Υπουργός Ναυτιλίας και συγκεκριμένα ο ΥΕΘΑ, έχει επιδείξει προσωπικό ενδιαφέρον για το τι μέλλει γενέσθαι και έχουν δώσει σαφή εντολή για δημιουργία σύγχρονων εγκαταστάσεων για την ΜΥΑ/ΛΣ.
Ο άλλος παράγοντας της εξίσωσης, το ΤΑΙΠΕΔ δηλαδή, έχει επανειλημμένως δηλώσει πως είναι διατεθειμένος να συνεργαστεί και να ερμηνεύσει τον νόμο διασταλτικά και προς όφελος του Λιμενικού Σώματος. Αυτο συμβαίνει για δύο λόγους: Οι υποχρεώσεις του ήταν η εξεύρεση οικοπέδου και η χρηματοδότηση των εγκαταστάσεων. Το Λιμενικό Σώμα όμως εξασφάλισε δωρεάν έκταση και συνεπώς έβγαλε ένα μεγάλο οικονομικό βάρος απο το ΤΑΙΠΕΔ. Ορμώμενα από αυτές τις ευνοικές συνθήκες, στελέχη του Λ.Σ έφτιαξαν εμπεριστατωμένα σχέδια τα οποία είχε εγκρίνει το Ταμείο και τα οποία θα αναβάθμιζαν σε τεράστιο βαθμό την Μονάδα.
ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΜΠΟΔΙΟ
Όσο και αν φαίνεται παράξενο το μοναδικό εμπόδιο στην δημιουργία σύγχρονων εγκαταστάσεων για τους Έλληνες Βατραχανθρώπους αποτελούν στελέχη του Λιμενικού Σώματος τα οποία για άγνωστους λόγους σαμποτάρουν την όλη προσπάθεια. Το αποτέλεσμα είναι πως η ΜΥΑ βρίσκεται στα πρόθυρα να βρεθεί σε εγκαταστάσεις προπολεμικής λειτουργικότητας και μάλιστα να υπάρξει μεταβατικό στάδιο, κατά το οποίο οι βατραχάνθρωποι θα εγκατασταθούν δίπλα σε καταυλισμό τσιγγάνων στην Ελευσίνα.
Πρέπει να γίνει κατανοητό πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει ανεκτό και σύμφωνα με έγκριτους νομικούς κύκλους, μια τέτοια δοσοληψία με το ΤΑΙΠΕΔ – δηλαδή να ξεπουλήσεις ουσιαστικά περιουσία του Δημοσίου αντί ενός πινακίου φακής – αποτελεί απιστία κακουργηματικού χαρακτήρα. Μάλιστα υπάρχει ήδη η νομική προεργασία και σύντομα το ζήτημα θα αναλάβει αρμόδιος εισαγγελέας, σε περίπτωση που το Ελληνικό Δημόσιο εξαπατηθεί με αυτό τον τρόπο. Οι ευθύνες θα αποδοθούν τόσο σε φυσικούς, όσο και σε ηθικούς αυτουργούς – και ιδιαίτερα θα διερευνηθεί το αδίκημα της συνέργειας.
Να σημειωθεί πως βασικότατος και θετικός παράγοντας στο ζήτημα της μετεγκατάστασης της ΜΥΑ είχε υπάρξει ο Α/ΓΕΕΘΑ Ναύαρχος Αποστολάκης και ο πρώην Α/ΓΕΝ και Υφυπουργός Άμυνας Αντιναύαρχος Ελευσινιώτης. Ευχή μας είναι ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ, ο κ. ΥΕΘΑ και ο . ΥΕΝ να προλάβουν την ζημιά που πρόκεται να επισυμβεί.
πηγή:thinknews.gr
ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ……Ο ΚΥΡ ΤΑΚΗΣ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ.