Στην
ιστοσελίδα του καλού συναδέλφου Πάρη Καρβουνόπουλου διαβάζουμε
Όταν η κρίση ξεκίνησε και επισήμως το 2010,η τότε κυβέρνηση Παπανδρέου προχώρησε σε μια σειρά πρώτων περικοπών,ξεκινώντας βεβαίως από το ΥΠΕΘΑ.Μεταξύ των πρώτων μέτρων ήταν ο περιορισμός των πολυτελών αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού που χρησιμοποιούσαν οι Αρχηγοί Γενικών Επιτελείων και κάποιοι ανώτατοι αξιωματικοί.
Όπως έδειξε ο χρόνος οι “λιμουζίνες” δεν πουλήθηκαν,αλλά μπήκαν προσωρινά στα γκαράζ! Και σταδιακά άρχισαν να ξανακυκλοφορούν…
Οι μόνοι που την…πλήρωσαν ήταν οι αξιωματικοί που κινούνταν με κάτι …αρχαία Nissan τα οποία αποσύρθηκαν οριστικά!
Πως τα θυμηθήκαμε όλα αυτά; Μάθαμε ότι Γενικό Επιτελείο προμηθεύτηκε από τον ΟΔΔΥ,γερμανικής κατασκευής τζιπ,για να προστεθεί στα άλλα δύο επίσης γερμανικής κατασκευής ακριβά οχήματα που διαθέτει για τις μετακινήσεις της ηγεσίας του! Θα πείτε από τον ΟΔΔΥ το πήραν,καλή τιμή θα είχε.Αυτό που ξέρουμε είναι ότι για να το…συνεφέρουν και να μπορέσει να κυκλοφορήσει έχουν δαπανηθεί ήδη 8.500 ευρώ και αναμένεται ένα ακόμη ανταλλακτικό για να …πάρει μπροστά!
Το ερώτημα εύλογο: Γιατί έπρεπε να αγοραστεί -έστω από τον ΟΔΔΥ- ένα ακόμη αυτοκίνητο;
Πρόταση: Αφού έγινε ότι έγινε,μήπως να το δώσουν το τζιπ σε κάποια μονάδα από τις πολλές που έχουν προβλήματα με τα οχήματά τους; Να πιάσει τόπο η αγορά…
Παρά τα αντιθέτως διαδιδόμενα και θρυλούμενα λεφτά δεν υπάρχουν και η ανάπτυξη ακόμη δεν “έχει σκάσει μύτη”.Ας μαζευτούμε…
Militaire.gr