«Πολύ μπροστά»! Λεωφορεία χωρίς οδηγό δοκιμάζονται στα Τρίκαλα

Κοινοποίηση:
leoforiaodigos

Ο δήμος Τρικάλων είναι μία από τις πέντε ευρωπαϊκές πόλεις στην οποία θα δοκιμαστούν λεωφορεία χωρίς οδηγό στο πλαίσιο του προγράμματος CityMobil2. Θα πρέπει όμως να προηγηθεί η νομιμοποίηση των αυτοματοποιημένων οχημάτων σε συνεργασία με το υπουργείο Μεταφορών.

Τα Τρίκαλα, τα οποία είχαν βραβευτεί το 2009 ως μια από τις πιο «έξυπνες» πόλεις του κόσμου, διαγωνίστηκαν με άλλες 11 ευρωπαϊκές πόλεις ανά την Ευρώπη και καταφέραν να προκριθούν στις πέντε πόλεις που θα πραγματοποιήσουν εξάμηνες δοκιμές.

Με επιστολή του προς την Αναπτυξιακή Εταιρεία του Δήμου Τρικκαίων, e-Trikala AE, ο συντονιστής του Προγράμματος CityMobil2, Αντριάνο Αλεσαντρίνι, αναφέρει ότι τα Τρίκαλα συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία και κέρδισαν τα συγχαρητήρια των ελεγκτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το τετραετές πρόγραμμα CityMobil2 (Cities demonstrating cybernetic mobility) ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2012. Συνολικά συμμετέχουν 45 ευρωπαίοι εταίροι, ενώ από την Ελλάδα εκτός από την e- Trikala ΑΕ συμμετέχει και το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Οι 12 εταίροι εκπροσωπούν ισάριθμες πόλεις/περιοχές (Τρίκαλα, Ρέτζιο Καλάμπρια, Λεόν, Σεν Σουλπίς, Σοφία Αντίπολις, Βάντα, Βρυξέλλες, Λα Ροσέλ, Σαν Σεμπαστιάν, CERN, Μιλάνο, Οριστάνο) ενώ άλλοι πέντε εκπροσωπούν τους κατασκευαστές αυτοματοποιημένων οχημάτων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα: Yamaha, Robosoft, 2GetThere, Induct, Movemile.

Για την αδειοδότηση των πειραματικών οχημάτων, η e-Trikala AE έχει ξεκινήσει την ανταλλαγή στοιχείων με το γραφείο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Παπαδόπουλου.

Τα πειραματικά οχήματα μεταφοράς πολιτών θα κινούνται σε προκαθορισμένη διαδρομή που έχει ήδη καθοριστεί.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

  1. Αφήστε τις μαλακίες και σοβαρευτείτε!!! Εδω με οδηγούς και έχουμε ρημάξει τα πάντα…….έχουμε σακατέψει κόσμο και κοσμάκη……..φαντάσου τι έχει να γίνει αν λειτουργούν χωρίς οδηγό!!! Ελα λάθος στον προγραμματισμό και όποιον πάρει ο χάρος!!! Θα δεις λεωφορεία ακόμα και πάνω στα κεραμίδια…….

  2. ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!!

    Τα κάνουν πλέον ΟΛΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΑ για να ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ και τον πληρώνουν.

    Αυτό γίνεται σε ΟΛΟ τον κόσμο με τα ρομποτικά!

    Π.Χ.
    Εργάζονται 10.000 εργαζόμενοι σε μια αυτοκινητοβιομηχανία.
    Βάζουν ρομποτικά μηχανήματα για να έχουν μεγαλύτερη παραγωγή ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΟΥΝ καμμιά 8.000 εργαζόμενους μετά επειδή δεν τους χρειάζονται πλέον.
    …..και ο κόσμος μας πάει κατά διαόλου!!!

    1. Χωρίς να διαφωνώ με αυτά που λες σε σχέση με την σκοπιμότητα, σκέφτηκες που θα βρισκοόμασταν άν δεν είχε συμβεί η βιομηχανική επανάσταση, η οποία βασίστηκε στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών. Το αντίθετο του αυτόματου είναι το χειροποιήτο. Ποιο θα ήταν το τεχνολογικό επίπεδο εάν όλα γίνονταν χειροποίητα;
      Το πρόβλημα δεν είναι στο ότι εξελίσσεται η επιστήμη και ο άνθρωπος γίνεται ολοένα και λιγότερο απαραίτητος για την παραγωγή των αγαθών ή την παροχή των υπηρεσιών. Το πρόβλημα είναι πως διανέμονται τα επιπλέον αγαθά που παράγονται ή οι φθηνότερες υπηρεσίες που παρέχονται. Αν π.χ. αποτέλεσμα των ρομποτικών λεωφορείων θα είναι η μείωση των εισιτηρίων τότε οφελείται ολόκληρη η κοινωνία.

Comments are closed.