Ολιγοήμερη παράταση ζητά ο ΟΑΣΑ από το υπουργείο Μεταφορών για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και των ηλεκτρονικών καρτών, μετά από ημέρες ταλαιπωρίας και ορθοστασίας στα εκδοτήρια των σταθμών του μετρό και του ηλεκτρικού.
Οι κάτοχοι των μηνιαίων καρτών θα μπορούν να τις χρησιμοποιούν έως τις 10 Νοεμβρίου, ενώ οι κάτοχοι των παλιών εισιτηρίων έως τις 6 Νοεμβρίου, όταν και θα είναι διαθέσιμο το ηλεκτρονικό εισιτήριο των 1,40 ευρώ. Από το δελτίο τύπου του Οργανισμού Συγκοινωνιών πάντως δεν διευκρινίζεται πότε ακριβώς θα κλείσουν οι μπάρες στους σταθμούς, οπότε και δεν θα μπορεί πλέον κανείς να μετακινηθεί εάν δεν έχει εισιτήριο ή κάρτα ηλεκτρονικής μορφής.
Αναλυτικά, ο ΟΑΣΑ αναφέρει πως «εξετάζοντας την πορεία έκδοσης προσωποποιημένων καρτών και λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες που δημιουργούνται για το επιβατικό κοινό και προκειμένου αυτές να εξομαλυνθούν εισηγήθηκε προς το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενιαία παράταση ισχύος των καρτών Οκτωβρίου μέχρι τις 10 Νοεμβρίου 2017. Μετά την ημερομηνία αυτή οι επιβάτες πρέπει να κινούνται με ηλεκτρονικό εισιτήριο ή ηλεκτρονικές κάρτες.
Ο ΟΑΣΑ από την Δευτέρα 6 Νοεμβρίου θα επιτρέψει την έκδοση μεμονωμένων ηλεκτρονικών εισιτηρίων του 1,40 στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων αντικαθιστώντας πλήρως τα παλαιά χάρτινα εισιτήρια.
Οι επιβάτες που έχουν στην κατοχή τους παλαιά χάρτινα εισιτήρια, μπορούν να τα χρησιμοποιούν μέχρι την ανωτέρω ημερομηνία.
Εντός του Νοεμβρίου 2017 θα αρχίσει το κλείσιμο των πυλών στους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ».
Υπολογίζεται πως περισσότερες από 100.000 προσωποποιημένες κάρτες (κατά άλλους ακόμη και 200.000) θα χρειαστεί να εκδοθούν επιπλέον τις επόμενες μέρες. Σήμερα, με τα περίπου 40 τερματικά που έχουν τοποθετηθεί στα εκδοτήρια (από τα 15 των πρώτων ημερών), μπορούν να εκδοθούν σύμφωνα με τους εργαζόμενους έως 10.000 κάρτες την ημέρα. Στον ΟΑΣΑ υπολογίζουν ότι έχουν τυπωθεί περίπου 140.000. Για να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό που εκτιμάται ότι θα είναι μεγαλύτερο από τις περίπου 250.000 που χρησιμοποιούσαν μέχρι σήμερα την κάρτα απεριορίστων διαδρομών.
Σε αυτούς δεν περιλαμβάνονται χιλιάδες πολίτες, δικαιούχοι των ελευθέρας (ένστολοι, ΑΜΕΑ, άνεργοι) που θα αποτελέσουν το δεύτερο κύμα έκδοσης προσωποποιημένων καρτών για να μπορούν να μετακινούνται με τα ΜΜΜ.
Και σήμερα χιλιάδες πολίτες ταλαιπωρήθηκαν περιμένοντας επί ώρες στις ουρές στα γκισέ
Πειραιάς
Ελληνικό
Σύνταγμα
Πανεπιστήμιο
Συγγρού – Φιξ
Νέος Κόσμος
Ομόνοια
Ευαγγελισμός
Εκείνο που δεν λένε είναι ότι θα έχει μπάρες και στην έξοδο από τον σταθμό. Ενώ με το χάρτινο εισιτήριο βγάζεις ένα εισιτήριο 1,40 ευρώ και πηγαίνεις στην Αθήνα,κάνεις τις δουλειές σου και γυρίζεις με το ίδιο εισιτήριο,τώρα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο αν στην μιάμιση ώρα δεν έχεις προλάβει να βγείς από τις μπάρες εξόδου στον γυρισμό, θα σου χρεώνει και δεύτερο εισιτήριο έστω και αν έχεις αργήσει 2 λεπτά. Θα τρέχουμε σαν τρελοί να πάμε στην Αθήνα,να κάνουμε τις δουλειές μας και να γυρίσουμε πίσω μέσα στην μιάμιση ώρα για να μην πληρώσουμε και δεύτερο εισιτήριο για καθυστέρηση λίγων λεπτών.
ΓΙΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ…..ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ.
ΡΕ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ.
Μη πάει να βγάλει κανένας ρε Πρόβατα, ε Πρόβατα.