Μπορεί ο δεσμός τους να άρχισε με ούριο άνεμο και ανέφελα σε μία πτήση προς Νέα Υόρκη, η κοινή τους ζωή όμως προσγειώθηκε απότομα και κλείνει εν μέσω θυέλλης.
Ο επίλογος της σχέσης των δύο Ελλήνων πρωταγωνιστών, του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου και της σκηνοθέτιδας Αντζελας Ισμαήλου, θα παιχτεί προσεχώς στις αμερικανικές δικαστικές αίθουσες, για εξαπάτηση της Ισμαήλου και αθέτηση συμφωνιών μεταξύ τους.
Οπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η «New York Post», η Αντζελα Ισμαήλου κατέθεσε αγωγή στο ανώτατο δικαστήριο του Μανχάταν εναντίον του πρώην συντρόφου της Γιώργου Οικονόμου για εξαπάτηση και αθέτηση των συμφωνιών που αφορούν περιουσιακά στοιχεία ύψους 240.000.000 δολαρίων, τα οποία, σύμφωνα με την αγωγή, απέκτησε ο μεγιστάνας με τη βοήθειά της.
Οπως ισχυρίζεται η κυρία Ισμαήλου, όταν γνωρίστηκαν, το 1994, ο Οικονόμου ήταν ένας πλοιοκτήτης που «αγωνιζόταν, έχοντας στην κατοχή του από κοινού με μία τράπεζα πέντε παλιά πλοία». Από τη στιγμή που ξεκίνησε η σχέση τους και εκείνος μετακόμισε στο αξίας 1.800.000 δολαρίων σπίτι της στην Park Avenue και για τα επόμενα 20 χρόνια που μοιράστηκαν έγινε «το “όργανο” του Οικονόμου, προκειμένου να ανέλθει και να γίνει ένας δισεκατομμυριούχος εφοπλιστής». Οπως δηλώνει, με τη βοήθειά της κατάφερε να κάνει την τύχη του και να χτίσει την αυτοκρατορία του.
Της άσκησε πίεση
Το ζευγάρι δεν παντρεύτηκε ποτέ, αλλά, πάντα κατά την αγωγή, Οικονόμου και Ισμαήλου το 2012 υπέγραψαν σειρά συμφωνιών, στις οποίες ο Οικονόμου υποσχόταν στην Ισμαήλου το 50% των αποκτημάτων της κοινής τους ζωής σε περίπτωση που χώριζαν. Το ζευγάρι έθεσε τέλος στην κοινή του πορεία λίγο αργότερα, ωστόσο ο εφοπλιστής Οικονόμου αγνόησε τις συμφωνίες τους, αρνούμενος να πληρώσει ό,τι τής αναλογεί.
Μάλιστα πέρυσι, όπως συνεχίζει στην αγωγή η Ισμαήλου, της άσκησε πίεση να παραιτηθεί των δικαιωμάτων της στην περιουσία, εφόσον τη βοηθούσε να σώσει το σπίτι της στην Park Avenue από κατάσχεση, πληρώνοντας 200.000 δολάρια. Η συμφωνία αυτή, κατά την κυρία Ισμαήλου, θα πρέπει να ακυρωθεί, γιατί «την υπέγραψε υπό πίεση». Σε επικοινωνία της «New York Post» για σχόλια η πλευρά Οικονόμου δεν απάντησε.
Ο Γιώργος Οικονόμου έμελλε να βιώσει ξανά τη χαρά του έρωτα λίγο καιρό μετά τον χωρισμό του από την Αντζελα Ισμαήλου. Η γνωριμία του με τη σημερινή σύντροφό του Κυβέλη Μελετοπούλου έγινε το καλοκαίρι του 2012, όταν ο πλοιοκτήτης φιλοξένησε στο σκάφος του «Barracuda» τις παρέες των μεγαλύτερων παιδιών του.
Η Κυβέλη, θυγατέρα του επιχειρηματία Τάσου Μελετόπουλου, ήταν ανάμεσα στους προσκεκλημένους, καθώς ήταν στενή φίλη της κόρης του Οικονόμου, Αλεξάνδρας. Το ειδύλλιο που γεννήθηκε μεταξύ τους ήταν κεραυνοβόλο και φλογερό παρά τη μεγάλη διαφορά των 32 χρόνων στην ηλικία τους. Το «πικάντικο» νέο κυκλοφόρησε γρήγορα στα κοσμικά σαλόνια. Λέγεται μάλιστα ότι αυτό αποτέλεσε και την αιτία που οι σχέσεις μεταξύ των μέχρι τότε επιστήθιων φιλενάδων ψυχράθηκαν εντελώς και χρειάστηκε να περάσει αρκετός καιρός μέχρι να ξαναμιλήσουν.
Το πρώτο διάστημα της σχέσης τους ο 64χρονος σήμερα Οικονόμου και η νεαρή Κυβέλη, η οποία επίσης είναι λάτρης της τέχνης και δίνει το «παρών» σε εκθέσεις ζωγραφικής και εικαστικά δρώμενα, κρατήθηκαν μακριά από τα κοσμικά φλας και τα αδιάκριτα βλέμματα.
Οσο για την πρώτη δημόσια εμφάνισή τους ως ζευγάρι; Εγινε τον Αύγουστο του 2013 στη Μύκονο, στο πάρτι γενεθλίων του εφοπλιστή Γιώργου Τσαβλίρη στο σκάφος του. Δύο χρόνια αργότερα η Κυβέλη έφερε στον κόσμο τον καρπό του έρωτά τους, μια υπέροχη κόρη που πήρε το όνομα Ηλέκτρα. Τα βαφτίσια της, που τελέστηκαν πέρσι το καλοκαίρι στην πανέμορφη παραλία Βαγιά στη Σέριφο, ήταν ιδιαιτέρως λαμπερά. Οπως είχε αποκαλύψει τότε η «Espresso» σε σχετικό ρεπορτάζ, το μυστήριο τελέστηκε μακριά από κοσμικότητες, φλας και παπαράτσι και υπό άκρα μυστικότητα, παρουσία μόνο συγγενών και λιγοστών αγαπημένων φίλων του ζευγαριού.
Αμέσως μετά ακολούθησε beach party σε ένα ειδυλλιακό σκηνικό που στήθηκε στην παραλία και παρέπεμπε στη δεκαετία του ’70. Δεκάδες συνεργεία με μεγάλη προσοχή και σεβασμό στο περιβάλλον μεταμόρφωσαν την παραλία σε lounge bar, χρησιμοποιώντας καναπέδες, ψάθινα σκαμπό, μαξιλάρες, τραπέζια, διακριτικά λουλούδια και εκατοντάδες λαμπιόνια.
Πώς γλίτωσε στο παρά πέντε από «ναυάγιο» στα ναυτιλιακά
Σε μεγάλες φουρτούνες φαίνεται πως έχει πέσει ο εφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου, ο οποίος τα τελευταία περίπου δύο χρόνια προσπαθεί να σώσει ό,τι σώζεται από την περιουσία του. Ωστόσο, όσοι γνωρίζουν τον 64χρονο Ελληνα πλοιοκτήτη ξέρουν ότι στην επιχειρηματική σκακιέρα δύσκολα χάνει, ακόμη και εάν φαίνεται να «αιμορραγεί».
Τα σοβαρά προβλήματα για τον ίδιο άρχισαν με την εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Dryships. Η κακή ναυλαγορά ξηρού φορτίου βύθισε τις εταιρίες που είχαν στόλο με φορτηγά πλοία. Τότε ο Γιώργος Οικονόμου άρχισε να πουλάει φορτηγά πλοία της εισηγμένης Dryships σε δικές του ιδιωτικές μη εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρίες. Στα μέσα του περασμένου Νοεμβρίου για ακόμη μία φορά τα βλέμματα στράφηκαν στον Γιώργο Οικονόμου. Η μετοχή της Dryships μέσα σε 15 ημέρες σημείωσε άνοδο 1.500%! Διεθνείς αναλυτές χαρακτήρισαν αυτή την πορεία της μετοχής «παράλογη ευφορία».
Ομως στις 16 Νοεμβρίου ο Nasdaq ζήτησε εξηγήσεις για την πορεία της μετοχής της Dryships και ανέστειλε τη διαπραγμάτευσή της μέχρι να λάβει τις απαραίτητες διευκρινίσεις. Επειτα από 24 ώρες η μετοχή άρχισε να διαπραγματεύεται και πάλι στο ταμπλό του Nasdaq, παρουσιάζοντας πτώση της τάξης του 65% μέσα σε λίγα λεπτά. Και στις αρχές τoυ χρόνου ο Γιώργος Οικονόμου επανήλθε με την Dryships, η οποία ανακοίνωσε την είσοδό της στην αγορά μεταφοράς υγραερίου και την υπογραφή συμφωνίας μηδενικού κόστους -«zero cost»-, σύμφωνα με την οποία προβλέπεται η αγορά τεσσάρων υψηλών προδιαγραφών πλοίων μεταφοράς υγραερίου κατηγορίας Very Large Gas Carriers (VLGC), τα οποία είναι υπό ναυπήγηση στις γιάρδες της Hyundai Heavy Industries (HHI). Το κόστος ανέρχεται στα 83.500.000 δολάρια για κάθε πλοίο ή συνολικά 334.000.000.
Τον περασμένο Μάρτιο η αίτηση πτώχευσης που κατέθεσε στο πτωχευτικό δικαστήριο της Νέας Υόρκης η εταιρία γεωτρήσεων Ocean Rig του εφοπλιστή υπήρξε, ως έναν βαθμό, αναμενόμενη για όσους παρακολουθούν την πορεία της εταιρίας. Για την αγορά η αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 15 του Πτωχευτικού Κώδικα των ΗΠΑ υπήρξε το «κερασάκι στην τούρτα», αποτελώντας κίνηση που διαδέχτηκε τις ζημιές, άνω του 90%, της μετοχής της Ocean Rig, την υποχώρηση της αξίας του στόλου της εταιρίας κατά 40% και βέβαια το συσσωρευμένο χρέος ύψους 3,69 δισ. δολαρίων.
Ο όμιλος TMS ελέγχει σήμερα στόλο 81 πλοίων, ενώ έχει παραγγείλει ακόμη 20 πλοία που θα παραλάβει έως το τέλος της φετινής χρονιάς. Από αυτά, 41 είναι φορτηγά πλοία ξηρού φορτίου, 30 τύπου capesize, 34 τάνκερ, πέντε πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και ένα πλοίο κοντέινερ. Τμήμα των επενδύσεων του εφοπλιστή αφορά και το real estate, με τον ίδιο να διαθέτει εντυπωσιακές βίλες στο Σεν Μπαρτς της Καραϊβικής, στο Σεν Τροπέ, στη Νέα Υόρκη, αλλά και στην Αθήνα, στο οικιστικό συγκρότημα του Μίλτου Καμπουρίδη «One Athens» στον Λυκαβηττό.
Επίσης, ο Γιώργος Οικονόμου διαθέτει το πολυτελές, 50 μέτρων, «Barracuda Valletta» που φέρει την υπογραφή του διεθνούς φήμης yacht designer Γιώργου Βαφειάδη και του Βρετανού αρχιτέκτονα Τζον Πόουσον.
Οι ταινίες της, η Πάτμος και το κόκκινο χαλί
Είναι αιθέρια, αλλά το έντονο, καταπράσινο βλέμμα της φανερώνει μια δυναμική προσωπικότητα που ξέρει τι θέλει και πώς να το κάνει πραγματικότητα. Μισεί το make up, το «Vanity Fair», το οποίο, όμως, της έχει κάνει πολυσέλιδο αφιέρωμα, είναι φίλη της σχεδιάστριας μόδας Καρολίνα Χερέρα και έχει περπατήσει στο κόκκινο χαλί πολλών φεστιβάλ.
Η Αντζελα Ισμαήλου είναι γεννημένη στην Αθήνα, όπου και ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Νομική. Ασχολήθηκε με την υποκριτική και το θέατρο σπουδάζοντας στο Juilliard School στη Νέα Υόρκη, όπου ζει μόνιμα. Η πρώτη ταινία της «Μεγάλοι σκηνοθέτες» προβλήθηκε, μεταξύ άλλων, στα Φεστιβάλ Καννών, Βενετίας και Στοκχόλμης και σε αυτή συμμετείχαν σπουδαίοι δημιουργοί, όπως οι Ντέιβιντ Λιντς, Μπερνάρντο Μπερτολούτσι, Στίβεν Φρίαρς και Τοντ Χέινς. Η δεύτερη ταινίας της «Η Πόλη της Σιωπής», στην οποία έκανε το ντεμπούτο της και ως πρωταγωνίστρια, παρουσιάζει μεγάλο ελληνικό ενδιαφέρον, αφού γυρίστηκε στην Πάτμο. Το happening για την προώθησή της δίχασε και προκάλεσε αντιδράσεις στους κατοίκους, αφού η σκηνοθέτις επέλεξε να στήσει έναν τεράστιο σταυρό στην Πέτρα και να οργανώσει ένα γλέντι με χορό μέχρι το πρωί για όλο το νησί. «Απλώς δημιούργησα μία σκηνή που παρέπεμπε στη μεταφορά τού “Ο Χριστός ξανασταυρώνεται”» θα πει σε μεταγενέστερη συνέντευξή της.
Το νησί της Αποκάλυψης έγινε για εκείνη καλοκαιρινό καταφύγιο, «ένα ησυχαστήριο πέρα από τον χρόνο», όπως το έχει χαρακτηρίσει. Μάλιστα, διατηρεί εκεί ένα αξιοζήλευτο σπίτι. Εχει μια κόρη, τη Μαντονίνα, την οποία λατρεύει. Θαυμάζει τον κινηματογράφο του Ινγκμαρ Μπέργκμαν και αν μπορούσε να επιλέξει οποιοδήποτε ηθοποιό για τις ταινίες της, αυτός θα ήταν ο Ρίτσαρντ Μπάρτον.
Πηγή: espressonews