Ποιες οι εξελίξεις γύρω από τον «γάμο» Σκλαβενίτη-Μαρινόπουλου;
Σταδιακά γεμίζουν τα καταστήματα του πρώην δικτύου του Ομίλου Μαρινόπουλος που πλέον από την 1ηΜάρτη με την αλλαγή του ΑΦΜ έχουν περάσει στον Όμιλο Σκλαβενίτη.
Μπορεί οι ταμπέλες να μην έχουν αποκαλυφθεί, όπως φαίνεται στη φωτογραφία (υποκατάστημα Χανίων) ή να μην έχουν καν αλλαχθεί, ωστόσο σε πολλά καταστήματα, εξέχουν ξεκινήσει διαδικασίες ανακαίνισης, ενώ οι τσάντες που διαθέτουν πλέον φέρουν την επωνυμία Σκλαβενίτης.
Πάντως ήδη στην Ιεράπετρα το πρώτο κατάστημα από το παλιό δίκτυο Μαρινόπουλος έχει αναρτήσει την επιγραφή σηματοδοτώντας την αλλαγή σελίδας από το νοτιότερο σημείο της χώρας.
Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, το «γέμισμα» στα ράφια αυτές τις ημέρες φτάνει το 40-50% μεσοσταθμικά καθώς άλλα καταστήματα είναι σχεδόν γεμάτα κι άλλα με σημαντικές ελλείψεις.
Τα σημεία που βρίσκονται σε πυκνοκατοικημένες περιοχές μέσα δηλαδή στον αστικό ιστό φαίνεται να έχουν προτεραιότητα. Κατ΄ εκτίμηση παραγόντων της αγοράς για την ολοκλήρωση της τροφοδοσίας απαιτείται τουλάχιστον ποσό 40 εκατομμυρίων, που προέρχεται από την λεγόμενη ενδιάμεση χρηματοδότηση.
Παράλληλα σε εξέλιξη είναι σεμινάρια επανεκπαίδευσης του προσωπικού ώστε να υιοθετηθούν οι νέες εταιρικές αρχές της Σκλαβενίτης, που εν πολλοίς θεωρούνται, κλειδί επιτυχίας.
Σημειώνεται ότι στην εταιρεία «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ» μεταβιβάστηκαν συνολικά 400 καταστήματα. Εξ αυτών 238 ανήκαν στη «Μαρινόπουλος ΑΕΓΕ», 103 στην «Express M A.E.», 15 στην «Ξυνός Α.Ε.», 2 στην «Πειραϊκόν Α.Ε.» (πρόκειται για θυγατρικές της «Μαρινόπουλος»).
Τα υπόλοιπα 42 σημεία πώλησης αφορούν στην ουσία μεταβίβαση στην «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης» των συμμετοχών που είχε ο όμιλος Μαρινόπουλου στις εξής εταιρείες: «Μαρκέτα» στη Σαντορίνη (3 καταστήματα), «Παλαμάρης» στην Τήνο και τη Σύρο (4 καταστήματα), Κρόνος – Καρακίτσος στην Πάτρα (17 καταστήματα και Chris Cash & Carry στην Κύπρο (18 καταστήματα).
Με βάση πάντως τις αρχικές εκτιμήσεις, η επιχείρηση «ανάσταση του δικτύου» θα απαιτήσει περίπου τέσσερις μήνες, αλλά έχει και σημαντικές δυσκολίες. Πέρα από τη χρηματοδότηση θα πρέπει να πειστούν οι καταναλωτές να επανέλθουν.
Με δεδομένο ότι σχεδόν το 50% των αγορών γίνονται μέσα από προσφορές, όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς, θα πρέπει η αλυσίδα Σκλαβενίτης να προχωρήσει σε σειρά προωθητικών ενεργειών.
Αυτό θα πρέπει να γίνει σε όλα τα σημεία πώλησης και μάλιστα ταυτόχρονα, ενώ θα υπάρξει μεγάλη πίεση στους προμηθευτές. Συνεπώς αναμένεται ένταση του ανταγωνισμού καθώς και οι άλλες αλυσίδες δε θα καθίσουν με σταυρωμένα τα χέρια.
Ας στηριξουμε αυτη την επιχειρηση χαρη σε αυτην εργαζονται οι πρωην υπαλληλοι Μαρινοπουλου και δεν εκλεισαν οι χιλιαδες επιχειρησεις που τροφοδοτουσαν τον ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟ.
Πήγαινε στα lidl και στον Βασιλόπουλο βλαμενε
Πήγα δύο φορές και ψώνισα για στήριξη αλλά δεν είδα ούτε μία προσφορά.
Κανένα σχεδόν είδος σε χαμηλότερη τιμή από άλλα σούπερ μάρκετ.
Τα άλλα s/m έχουν και από 5 ας πούμε προσφορές.
Παλιά ο Σκλαβενίτης όταν άνοιγε κάποιο δικό του για πάνω από ένα μήνα έβαζε συνεχώς προσφορές
να κερδίσει πελατεία.Τώρα τίποτε.
Οπότε για ποιό λόγο να ξαναπάω;;;;Να περπατήσω στα ωραία γιαλιστερά και πανάκριβα πιθανώς
νέα πλακάκια που φρόντισαν να τοποθετήσουν.
Καλές τιμές θέλει ο πελάτης.Δεν τον πολυνιάζει το πλακάκι κύριοι.
εχει δικιο ο φιλος -παρατηρητης- ετσι ειναι..οταν ανοιγε ενα καινουργιο καταστημα σκλαβενιτη οι προσφορες σε τροφιμα και απορυπαντικα ηταν το κατι αλλο..ακομα θυμαμαι τις προσφορες οταν ανοιξε ο σκλαβενιτης στην -ιζολα- περιοχη καλλιθεας..φαινεται οτι αυτο περιβοητο ντηλ με τον μαρινοπουλο μονο ζημια θα του φερει..
ναι έχεις δίκιο.. τον νοιάζει να τα δίνει στη delhaize και να φεύγουν στο εξωτερικό τα λεφτά