Την απαγόρευση της
πετρελαιοκίνησης για αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro 4 ή και παλιότερα στον πράσινο δακτύλιο προτείνει ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου, Δημήτρης Πάτσιος.
Όπως επισημάνει: “δυστυχώς στη χώρα μας συχνά αφήνεται να εννοηθεί πως η κυκλοφορία υπέργηρων αυτοκινήτων είναι κοινωνική ανάγκη”.
Ο ίδιος πάντως εστιάζοντας στο πρόβλημα ρύπανσης της Αθήνας, αλλά και των υπολοίπων μεγάλων πόλεων αναφέρει ότι δεν υπάρχει επαρκής αστυνόμευση. “Αυτό που γίνεται εκτιμούμε ότι αυτή είναι μια εντελώς λάθος προσέγγιση, καθώς έχει αποδειχτεί ότι η ρύπανση στα αστικά κέντρα και η μειωμένη οδική ασφάλεια έχουν δραματικές συνέπειες στην κοινωνία.
Υφίσταται λύση, μέσω της παροχής κινήτρων και αντικινήτρων, οι ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων να οδηγηθούν στην αγορά ενός νεώτερου αυτοκινήτου, πχ. δεκαετίας αντί εικοσαετίας που καταφέρνουν να διατηρούν χάρη στους αναποτελεσματικούς ελέγχους των ΚΤΕΟ ή και ορισμένα φορολογικά παράδοξα. Εκτός της αυστηρής λειτουργίας των ΚΤΕΟ, θα πρέπει να ισχύσει επαρκής αστυνόμευση για την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης (για τα αυτοκίνητα Euro 4 ή παλαιότερα) και την είσοδο στο πράσινο δακτύλιο”.
Ο Δημήτρης Πάτσιος αναφέρθηκε και στις πωλήσεις Σεπτεμβρίου που σημείωσαν πτώση 10,3% σε σχέση με την περσινή χρονιά. “Είναι γεγονός ότι υφίσταται μικρή κάμψη στις πωλήσεις λιανικής το τελευταίο διάστημα, αν και η αγορά διατηρεί θετικό πρόσημο από τις αρχές του έτους (+8,6%). Ενώ ο κλάδος δέχτηκε με ικανοποίηση την πρόσφατη αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης, οι επίκαιρες φορολογικές υποχρεώσεις περιορίζουν ευθέως την κατανάλωση.
Παρά ταύτα και δεδομένου του νέου χαμηλού Τέλους Ταξινόμησης και των σημαντικών ευκαιριών που προσφέρουν τα επίσημα δίκτυα των αντιπροσωπειών, είμαστε αισιόδοξοι ότι αφότου αποκατασταθεί η ισορροπία στην οικονομία, θα συνεχίσει η σταθερή ανάταξη της αγοράς”, τόνισε ο διευθυντής του ΣΕΑΑ.
Ωστόσο, οι προβλέψεις του για την φετινή χρονιά είναι θετικές καθώς: “η τρέχουσα εκτίμηση είναι ότι η αγορά θα «κλείσει» λίγο περισσότερο από τις 80.000 ταξινομήσεις, περίπου δηλαδή +6-8% ως προς το 2016. Όπως αναφέρθηκε, η πρόοδος αυτή θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη, ίσως και +10-12%, αν είχε επικρατήσει περισσότερη βεβαιότητα στην οικονομία. Να σημειωθεί, ότι η αγορά, παρά τη μικρή πρόοδο των τελευταίων 3 ετών, παραμένει μακριά (-71,1% επί του παρόντος) από τις επιδόσεις της δεκαετίας 2000-2009, περίοδο που πάντως απείχε σημαντικά από τους κοινοτικούς μέσους όρους”.
δεν ξερω τι τρεχει με το δακτυλιο αλλα το να μην πληρωνουν τελη οσοι εχουν χρημα να αγορασουν καινουριο αυτοκινητο χαμηλων ρυπων ειναι παραλογο. δε γινεται να πληρωνουν τα παπακια και οχι αυτοκινητα >15000euro
Τι λεει ρε ο ανθρωπος; Το αυτοκινητο που αγορασα το 2009 καινουργιο euro 4 να το πεταξω για κονομησεις εσυ ρε λαμογιο, γιατι δηθεν υπαρχει προβλημα απο ρυπανση ποτε; Τωρα που στην Αθηνα κυκλοφορουν τα μισα αυτοκινητα και πολυ πιο καθαρα σε συγκριση με πριν απο 7 χρονια που κυκλοφορουσαν τα διπλασια και πολυ πιο ρυπογονα; Τοτε ομως δεν ειχες ευαισθησιες γιατι πωλουσατε και κονομαγατε ε; Τωρα που δεν πουλατε εχετε οικολογικες ανησυχιες; Γιατι δεν πας στο κομα του Βεργη αληθια; Σε ποιον απευθηνεσε ρε, σε μαλακες, η σε Ωνασιδες; Αλλου ρε Κισιγκερ που λεν και στο χωριο μου για να μη σου Αι και γ…..υ .
Φιλαρακι οτι κονομησατε κονομησατε και μην σε πηραν αποτομα οι οικολογικες ανησυχιες.