Το Υπουργείο Υποδομών απαντώντασε σε δημοσιεύματα δίνει στη δημοσιότητα, τους μισθούς των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ.
Αναλυτικά η απάντηση του Υπουργείου:
»Σας το είπαμε και δεν μας πιστέψατε… Θα σας το ξαναπούμε:
Αγαπητοί εραστές του κρατικοδίαιτου ιδιωτικού τομέα και της σπατάλης των χρημάτων του ελληνικού λαού, θα πιείτε το ποτήρι των αποκαλύψεων του ΟΑΣΘ, μέχρι την τελευταία σταγόνα, όποιο επικοινωνιακό τερτίπι και αν χρησιμοποιήσετε…
Τις τελευταίες ημέρες, ενόψει ΔΕΘ, οι “έγκριτες” εφημερίδες της ΝΔ και οι φιλικές της ιστοσελίδες στη συνέχεια, επιχειρούν τη δημιουργία αρνητικού κλίματος για την “κακή” “κομματική” νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ. Δηλαδή, για τη νέα διοίκηση που έχει αναλάβει 3 εβδομάδες, έναν οργανισμό διαλυμένο που ταλαιπωρεί τους Θεσσαλονικείς εξήντα χρόνια.
Μέχρι πριν 3 εβδομάδες το μόνο που ήταν διασφαλισμένο δεν ήταν οι αστικές συγκοινωνίες της πόλης, δεν ήταν τα λεωφορεία και πόσα από αυτά καθημερινά θα εξυπηρετούν τους πολίτες, δεν ήταν πώς θα υπάρχει διαφάνεια και χρηστή διοίκηση, δεν ήταν το κοινωνικό έργο μέσω των αστικών συγκοινωνιών, αλλά το διασφαλισμένο κέρδος των παλαιών μετόχων και τα εκατοντάδες εκατομμύρια επιχορήγηση κάθε χρόνο από το ελληνικό δημόσιο και τους Έλληνες πολίτες.
Σήμερα, για μια ακόμη φορά μέσα στις τελευταίες τρεις εβδομάδες, επιχειρείται από τον φιλικό στην ΝΔ τύπο η συντήρηση ενός κλίματος δήθεν αποκαλύψεων του “κακού” και “σπάταλου” “κομματικού” ΣΥΡΙΖΑ, με τις δήθεν αποκαλύψεις .
Το άρθρο έχει τίτλο: “ Πόσο θα πληρώσουμε τον άμισθο … Παππά στον κρατικό ΟΑΣΘ” και στην σελίδα 8 : “Το κόστος για τον άμισθο Παππά και την διοίκηση των ημετέρων”
Πραγματικά “ανατριχιάζει” κανείς από τη “συγκλονιστική” δημοσιογραφική “αποκάλυψη” και ταυτόχρονα “επιτυχία” της δημοσίευσης του πρακτικού της Γενικής Συνέλευσης του ΟΑΣΘ. Το πρακτικό αποτελούσε “επτασφράγιστο” μυστικό της κυβέρνησης….
[….]
Ο απερχόμενος Πρόεδρος του ΟΑΣΘ, κ. Στεφανίδης, δεν αμειβόταν με 4000€ μικτά, αλλά με 7.560,71€ μικτά κάθε μήνα. Η αμοιβή δε του απερχόμενου Προέδρου του ΟΑΣΘ ήταν καθορισμένη επί των καθαρών απολαβών του. Μια ακόμη καινοτομία του ΟΑΣΘ των 60 χρόνων. Δηλαδή δεν καθοριζόταν οι μικτές απολαβές στη σύμβαση του με τον ΟΑΣΘ αλλά οι καθαρές απολαβές. Όταν ανέβαινε η φορολογία, οι ασφαλιστικές εισφορές και τα υπόλοιπα που πληρώνουν ΟΛΟΙ, οι Έλληνες, ΟΛΟΙ, στην αμοιβή του Προέδρου του ΟΑΣΘ, απλά ανέβαιναν οι μικτές αποδοχές, για να μείνουν οι καθαρές αποδοχές σταθερές. Καθαρά πράγματα. Διασφαλισμένα τα κέρδη των μετόχων και οι καθαρές αποδοχές του Προέδρου.
Προφανώς καλύπτονταν τα έξοδα μετακίνησης και ένα πολυτελέστατο αυτοκίνητο, τα κλειδιά του οποίου παρέδωσε ο απερχόμενος Πρόεδρος. Και προφανώς 100€ κάθε ημέρα που ήταν εκτός έδρας, όπως και τα υπόλοιπα μέλη του απερχόμενου Δ.Σ.
Ο απερχόμενος Αντιπρόεδρος του ΟΑΣΘ, δεν αλειβόταν με 3000€ μικτά, αλλά με 5.348,46€ μικτά κάθε μήνα.
Προς σύγκριση ο σημερινός Πρόεδρος του ΟΑΣΘ δεν αμείβεται και ξέρουμε ότι αυτό ενοχλεί πολλούς.
Επίσης, καλύπτονται τα έξοδα μετακίνησης και διαμονής του, όπως και στον απερχόμενο Πρόεδρο και δεν χρησιμοποιεί το πολυτελέστατο Mercedes, γιατί από ότι γνωρίζουμε και βλέπουμε δεν είναι του στυλ του… Ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος αμείβεται με μικτές αποδοχές 4.500€. Να επαναλάβουμε μικτές. Δεν είναι διασφαλισμένες οι καθαρές του αποδοχές. Είναι όπως των υπολοίπων Ελλήνων, μικτές. Επειδή οι Έλληνες πολίτες πρέπει να τα ξέρουν όλα, οι καθαρές αποδοχές του νέου διευθύνοντα συμβούλου, κ. Παναγιωτίδη, ανέρχονται στο εξωφρενικό ιλιγγιώδες ποσό, για διευθύνοντα σύμβουλο, των 2.610€, έναντι των σταθερών και απολύτως λογικών καθαρών αποδοχών 4.100 € του απερχόμενου κ. Στεφανίδη.
Τα απερχόμενα μέλη του Δ.Σ. του ΟΑΣΘ, δεν αμειβόταν με 800 μικτά συν 100€ για κάθε συνεδρίαση έκαστος, ό αλλά δύο μέλη με 2.174,08 € μικτά, ένα μέλος με 2.165,11 € μικτά, ένα μέλος με 2.117,70 € μικτά, ένα μέλος με 2.089,71 € μικτά, ένα μέλος με 2.077,96 € μικτά, ένα μέλος με 2.005,61€ μικτά, ένα μέλος με 1.967,82 € μικτά, δύο μέλη με 1.236,25 € μικτά και δύο με 1.087,75 € μικτά.
Προς σύγκριση τα σημερινά μέλη του Δ.Σ. αμείβονται με 50€ τη συνεδρίαση μικτά, με μέγιστο αριθμό τις τέσσερις συνεδριάσεις το μήνα. Η μικτή δαπάνη του νέου Δ.Σ. δεν ξεπερνά μηνιαίως μικτά τα 7.200 €, ενώ το ποσό για το σύνολο των μελών του απερχόμενου Δ.Σ. ήταν 34.329,24 €.
Επίσης, το νέο Δ.Σ. προχώρησε σε μια ακόμη απαράδεκτη απόφαση, για τα 60 χρόνων έθιμα και διαδικασίες του ΟΑΣΘ. Τα μέλη του Δ.Σ. να πληρώνονται μόνο αν έχουν πληρωθεί ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ. Απαράδεκτο. Τόσα χρόνια πληρώνονταν οι μέτοχοι και τα μέλη του Δ.Σ. πρώτα.
Πεινάτε εκεί στον ΟΑΣΘ!!!