Στο «συρτάρι» του οικονομικού επιτελείου φαίνεται πως μένουν οι προαναγγελθείσες αλλαγές, με αποτέλεσμα τα τέλη να παραμείνουν στην πλειονότητα τα ίδια.
Μάλιστα, όπως φαίνεται δεν θα εφαρμοστεί ακόμη και το σενάριο που έλεγε ότι θα ευνοηθούν ιδιοκτήτες ΙΧ μεγάλου κυβισμού (άνω των 1.929 κ.εκ.) για οχήματα με άδεια κυκλοφορίας πριν από το 2005, καθώς στο υπουργείο Οικονομικών δεν έχουν καταφέρει ακόμη να βρουν τα όποια ισοδύναμα μέτρα.
Μία άλλη πρόταση που είχε πέσει τα προηγούμενα χρόνια στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για γενναία μείωση των τελών κυκλοφορίας και παράλληλα να αυξηθεί η τιμή της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης κατά 1-2 λεπτά ώστε να επιβαρύνονται με τέλη και οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με ξένες πινακίδες απορρίφθηκε γιατί όπως αναφέρθηκε από τους ειδικούς δεν μπορεί να εξασφαλιστεί με ακρίβεια ότι το κράτος θα εισπράττει κάθε χρόνο τα 1,1 δισ. ευρώ.
Τα τέλη κυκλοφορίας που θα κληθούν να πληρώσουν έως το τέλος του τρέχοντος έτους οι ιδιοκτήτες θα είναι τα ίδια σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περυσινά και οι όποιες αλλαγές πραγματοποιηθούν θα αφορούν πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών, όπως είναι για παράδειγμα οι πολύτεκνοι και τα άτομα με ειδικές ανάγκες.