Σε τεχνικής φύσεως πρόβλημα αποδίδει το υπουργείο Παιδείας το ζήτημα που προέκυψε με τη βαθμολόγηση των γραπτών στις προαγωγικές εξετάσεις της Α’ Λυκείου.
Το λάθος εντοπίστηκε στον αλγόριθμο που χρησιμοποιούσαν οι διορθωτές για τη βαθμολόγηση των γραπτών και είχε ως αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να βαθμολογηθούν κάτω από τη βάση.
Κατόπιν αυτού, οι διορθωτές κλήθηκαν να προχωρήσουν στην ιδιόχειρη βαθμολόγηση των γραπτών ή να κάνουν χρήση του σωστού αλγορίθμου.
Πήγες του υπουργείου Παιδείας τόνιζαν ότι δεν θα υπάρξει καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων, ενώ επισήμαναν ότι δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για τις επιδόσεις των μαθητών αν δεν υπάρξει μεγαλύτερο δείγμα ή ακόμη και τα τελικά αποτελέσματα.
Πληροφορίες ανέφεραν ότι σε κάποια μαθήματα το ποσοστό των μαθητών που έχει γράψει κάτω από τη βάση έφτανε ακόμη και το 40%.
Αιτία αυτής της «βουτιάς» θεωρήθηκε η Τράπεζα Θεμάτων από την οποία αντλήθηκε για πρώτη φορά φέτος το 50% των ερωτημάτων στις εξετάσεις.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έχει καταστήσει σαφές ότι, εάν χρειαστεί, θα υπάρξουν διορθώσεις, αποκλείοντας ωστόσο την κατάργηση του θεσμού. «Εμείς πιστεύουμε στον θεσμό και δεν πρόκειται να τον αλλάξουμε, θα δούμε όμως ποιες τεχνικές παρεμβάσεις μπορούμε να κάνουμε αφού όμως βγουν οι βαθμολογίες» τόνισε χαρακτηριστικά από τη Ρόδο ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος.
ΠΡΟΔΌΤΗ ΛΟΒΕΡΔΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ… Ο ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΟΙ 300 ΣΤΟ ΓΟΥΔΊ
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο Abu Ja’far Mohammed ibn Musa Αl-Khwarismi ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΜΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ.
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ.
ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΘΕΛΕΙ ΔΕ ΘΕΛΕΙ , ΜΠΟΡΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ, ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΒΡΕ ΤΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ.
ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ;
ΑΡΙΣΤΟΙ, ΜΕΤΡΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ
ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΧΑΝΕ ΜΑΘΕΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ, ΒΟΗΘΟΥΣΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΤΟ ΚΑΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΗΣΥΧΟ, ΜΟΛΙΣ ΕΓΙΝΕ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΕ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΓΥΜΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΦΥΣΙΚΑ Ο ΑΛΛΟΣ, ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΙΧΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ.
ΤΩΡΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο Αl-Khwarismi
ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΞΑΤΑΞΙΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ Γ/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΥΝΕΤΕΛΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ