Τι αποκάλυψε η Βίκυ Καγιά για το Shopping Star;
To καλοκαίρι της Βίκυς Καγιά φέτος δεν είχε πολλές διακοπές. Πέρα από ένα δεκαήμερο στο εξοχικό τους στην Εύβοια, το πρόγραμμα είχε μόνο κάποιες τριήμερες αποδράσεις στη Μύκονο, καθώς τα γυρίσματα για το Shopping Star ολοκληρώθηκαν στις 10 Αυγούστου, ενώ ξεκίνησαν και πάλι πριν φύγει ο τελευταίος μήνας του καλοκαιριού.
Φέτος, δεν επισκέφτηκαν τη Μύκονο απλώς γιατί η Βίκυ και ο σύζυγός της, Ηλίας Κρασσάς, αγαπούν το νησί των Κυκλάδων. Στις αρχές Αυγούστου ο επιχειρηματίας άνοιξε εκεί το πρώτο κατάστημα Fresh, στον περιφερειακό πηγαίνοντας πρoς τη Χώρα.
Το συγκεκριμένο Fresh δεν είναι απλά ζαχαροπλαστείο αλλά ένα all day πρότζεκτ, καθώς εκτός από τα signature γλυκά του, σερβίρει πρωινό, brunch, αλλά και υπέροχα κοκτέιλ το βράδυ στο sunset bar, καθώς εκεί, όπως μας λέει η Βίκυ, έχεις την ευκαιρία να απολαύσεις και ένα μοναδικό ηλιοβασίλεμα.
Το δικό της διάλειμμα όμως ήταν το δεκαήμερο που πέρασε στην Εύβοια με την κορούλα της.
«Μετά τα γυρίσματα, πήγαμε με την Μπιάνκα στο σπίτι μας στην Εύβοια, ενώ ο Ηλίας πηγαινοερχόταν, καθώς το μαγαζί στη Μύκονο ήταν καινούριο και με πολλές απαιτήσεις» μου λέει η Βίκυ, ενώ τη συναντώ εν μέσω γυρισμάτων και με ελαφρύ τζετ λαγκ, καθώς έχει μόλις επιστρέψει από τη Νέα Υόρκη, όπου βρέθηκε για το μεγάλο launch της σειράς ρούχων που σχεδίασε η Heidi Klum για τα Lidl, των οποίων η Βίκυ είναι ambassador για την Ελλάδα.
Ακούγεται ενθουσιασμένη από την τηλεοπτική της συνεργασία στο Star για το παιχνίδι Shopping Star, που συνεχίζεται για δεύτερο χρόνο και φέτος θα κάνει πρεμιέρα στις 25 Σεπτεμβρίου.
«Είμαι πολύ ευχαριστημένη με τη συνεργασία, το κλίμα είναι εξαιρετικό, η ομάδα της παραγωγής είναι άνθρωποι ήρεμοι και ωραίοι, που αγαπάνε πολύ τη δουλειά τους και ο καθένας δίνει τον καλύτερο εαυτό του», λέει στο People. Το παιχνίδι φάνηκε να κερδίζει αμέσως το κοινό, σημειώνοντας πολύ υψηλά νούμερα σχετικά με το μέσο όρο τηλεθέασης του σταθμού και δημιουργώντας μια νέα κατηγορία στη μεσημεριανή ζώνη.
Όπως λέει η Βίκυ, «η τεράστια επιτυχία της εκπομπής είναι ότι οι πρωταγωνίστριες είναι καθημερινές γυναίκες. Είναι πραγματικά ο εαυτός τους. Δεν τους λέμε ποτέ εμείς τι να πουν ή πώς να ντυθούν. Αυτό είναι ένα καθαρά δικό τους κομμάτι, βγάζουν τη δική τους προσωπικότητα. Κρύβουν μια αλήθεια και μια κανονικότητα, με την οποία θεωρώ πως είναι λογικό να ταυτίζεται ο κόσμος.
Μας λείπει η κανονικότητα από την τηλεόραση, που συνήθως προβάλλει μια πολύ καλογυαλισμένη εικόνα». Η ίδια πίστευε από την αρχή το συγκεκριμένο πρότζεκτ.
«Το συγκεκριμένο φορμάτ το πίστευα, γιατί το ήξερα και από τη Γαλλία, όπου προβάλλεται με τον τίτλο La Reine Du Shopping (σ.σ. Η Βασίλισσα του Shopping) εδώ και οκτώ χρόνια. Πίστευα πως θα πάει καλά, απλά δεν περίμενα ότι θα πάει τόσο γρήγορα καλά. Θεωρούσα πως πρώτα ο κόσμος πρέπει να το καταλάβει, να το αγαπήσει, να το συνηθίσει.
Πήγε τόσο καλά γιατί ταυτίστηκαν πολλές γυναίκες με τις παίκτριές μας, καθώς οι καθημερινές γυναίκες είναι οι παίκτριές μας».