Την επιβολή ενός νέου χαρατσιού, το οποίο θα επιβληθεί σε αυτοκίνητα που διαθέτουν πετρελαιοκινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας, σχεδιάζει σύμφωνα με πληροφορίες η κυβέρνηση.
Το νέο τέλος θα επιβληθεί σε αυτοκίνητα τεχνολογίας EURO5 και πίσω. Αυτό σημαίνει ότι δε θα υπάρξει επιβάρυνση για τα νέα ΙΧ που είναι αποκλειστικά EURO6.
Τα σενάρια
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως το χαράτσι αρχικά, θα κληθούν να το πληρώσουν οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων παλαιότερης τεχνολογίας από EURO 5 και κάτω ή όσοι έχουν diesel οχήματα από το 2010 και πίσω.
Το χαράτσι εκτιμάται ότι θα είναι στα 50 με 70 ευρώ για τα αυτοκίνητα EURO 5, ποσό που θα αυξάνεται, προοδευτικά, στα παλαιότερα κατά περίπου 30%.
Τα επαγγελματικά οχήματα, δε, άνω των 1.5 τόνων, καθώς και τα φορτηγά κλπ, θα πληρώσουν αρκετά περισσότερο (εκτιμάται 100 ευρώ και πάνω), ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με Leasing.
ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΑΣ:
ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ – ΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΙΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΗ.
ΑΥΤΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΑΝ ΣΩΣΤΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ, ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ.
ΣΥΝΕΠΩΣ, Η ΜΕΡΚΕΛ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΝΤΗΖΕΛ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ BMW VW AUDI OPEL Κ.Λ.Π. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΝΤΗΖΕΛ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.
ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ;
ΑΝ ΠΕΙΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΤΟΤΕ ΕΙΣΤΕ ΠΟΙΟ ΧΑΖΟΙ ΑΠΟ ΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.