Στον τρόπο με τον οποίο ξεκίνησε… το brand “Zeus + Dione”, που ίδρυσαν η Δήμητρα Κολοτούρα και η Μαρέβα Γκραμπόφσκι, σύζυγος του Κυριάκου Μητσοτάκη, αναφέρεται εκτενές αφιέρωμα του Guardian.
Το “Zeus + Dione” ιδρύθηκε τον Αύγουστο του 2011, επισημαίνει ο Guardian. «Οι δύο φίλες έτρωγαν ένα βράδυ και άρχισαν να μιλούν για τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν στη δουλειά και στη χώρα. Η Γκραμπόφσκι, σύζυγος του πρόσφατα εκλεγμένου προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκου Μητσοτάκη, εργαζόταν πάνω στα οικονομικά.
Η Κολοτούρα διοικούσε μια ταξιδιωτική εταιρεία δημοσίων σχέσεων στην Ελλάδα, με λογαριασμούς όπως αυτούς του BBC, του Conde Nast και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Και οι δύο ένιωθαν απογοητευμένες εν μέσω οικονομικής κρίσης», γράφει η βρετανική εφημερίδα.
Κάπως έτσι ήρθε η ιδέα του “Zeus + Dione”. Οι δύο γυναίκες άρχισαν να ταξιδεύουν σε όλη την Ελλάδα και να αναζητούν τεχνίτριες.
Η συνέχεια, σύμφωνα με το αφιέρωμα, θέλει τις δύο ιδρύτριες του brand “Zeus + Dione” να πλησιάζουν γυναίκες στα Πομακοχώρια για να δουν αν μπορούν να προσθέσουν τη δική τους πινελιά στα φανταχτερά ρούχα της Κολοτούρα και της Γκραμπόφσκι .