Ο Γερμανός ιστορικός Heribert Illig λεει ότι δεν βρισκόμαστε στο έτος 2017 και ότι βρισκόμαστε στο έτος 1.720. Επιμένει να ισχυρίζεται ότι το γρηγοριανό ημερολόγιο δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα μεγάλο ψέμα και ότι ένα μεγάλο κομμάτι από τον Μεσαίωνα δεν έχει συμβεί ποτέ!!
Ο Illig λέει ότι έχει αρχαιολογικά στοιχεία που μπορούν να αποδείξουν ότι ένα μεγάλο κομμάτι του Μεσαίωνα δεν υπήρξε και οτι δημιουργήθηκε. Η θεωρία του Illig παρουσιαστηκε το 1991 και ονομάστηκε η Φανταστική Χρονικη Υπόθεση.
Ο ιστορικός ισχυρίζεται ότι τρεις παγκόσμιοι ηγέτες συνήψαν συνωμοσία το 1000 μ.Χ. για να αλλάξουν το σύστημα χρονολόγησης. Οι τρεις λέγεται ότι ήταν ο βυζαντινός αυτοκράτορας Κωνσταντίνος Β ‘, ο ιερός Ρωμαίος αυτοκράτορας Όθωνας ΙΙΙ και ο Πάπας Σιλβέστερ Β’.
Μια ομάδα ερευνητών της Ηλεκτρονικής Βιβλιοθήκης των Πρώιμων Χειρογράφων (EMEL) στην Καλιφόρνια χρησιμοποίησε μια νέα τεχνολογία στα αρχαία χειρόγραφα για να ανακαλύψει γραφές σε χαμένες γλώσσες σε περγαμηνή που είχε πλυθεί και επαναχρησιμοποιηθεί.
Η ύπαρξη αυτών των χαμενων γλωσσών των σκοτεινών Ημερών του Μεσαίωνα που βρέθηκαν στο ημερολόγιο της Αιγυπτιακής Μονής μιλάνε για μία διαφορετική ιστορία.
Βαση των νεων δεδομενων ο Otto άρχισε να βασιλεύει το 1000 μ.Χ. και ότι το ημερολόγιο είχε αλλάξει έτσι ώστε να φανεί σαν να ξεκίνησε την βασιλεια το 1000 μ.Χ. αντί του 996.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το 1000 εχει ενα ακουσμα σαν αριθμος με πιο πολύ νόημα και ηθελαν να το κανουν να μοιαζει με τον αριθμο 1 οπου εμφανιστηκε ο Μεσιας στην γη. Ο Illig είπε ότι οι τρεις που άλλαξαν τα ιστορικα έγγραφα δημιούργησαν νεα φανταστικα ιστορικά γεγονότα που ήταν δόλια.
Λεγεται επίσης για τους τρεις «παραχαρακτες» της ιστοριας ότι έκαναν τους ανθρώπους να υποστηρίξουν τους ισχυρισμούς τους παλι με διαφορους ασχημους και δολιους τροπους. Ο Illig συνέχισε να λέει ότι ο Άγιος Ρωμαίος Αυτοκράτορας Καρλομάγνος δεν ήταν ο πραγματικός κυβερνήτης, ήταν μόνο κάποιος όπως ο βασιλιάς Άρθουρ, που υπήρξε μεσα απο τους θρύλους. Είπε ακομα ότι η πλαστογραφία είχε προσθέσει 297 χρόνια στην ιστορία. Ο Illig ισχυρίζεται ότι το σύστημα των χρονολογούμενων μεσαιωνικών αντικειμένων είναι ανεπαρκης και οτι οι άνθρωποι βασίζονται σε αυτό που γράφτηκε στην ιστορία πάρα πολύ και έτσι έχουν ευθύνη για αυτό το μεγαλο ψεμα . Η έρευνά του δειχνει ότι τα έτη μεταξύ 614 και 911 μ.Χ. δεν ταιριάζουν.
Πριν από το 614 τα χρόνια ειναι γεματα από πολλά σημαντικά γεγονότα και το ίδιο συμβαινει μετά το 911. Για τα ενδιαμεσα χρόνια που εχει κανει ερευνα τα πραγματα δειχνουν πολυ θολα σαν να μην τρεχει ο χρονος σωστα και να μην υπαρχουν σημαντικα γεγονοτα-εξελιξη-σημεια σημαντικα κοκ . Συνέχισε να λέει ότι τα ιουλιανά και γρηγοριανά ημερολόγια περιπλέκουν τα πράγματα ακόμη περισσότερο καθώς υπάρχουν μαθηματικές αποκλίσεις μεταξύ τους. Το Γρηγοριανό ημερολόγιο έχει χρόνο 11 λεπτών μικρότερο από το Ημερολόγιο του Ιουλιανού Το ημερολόγιο του Ιουλιανού ισχυρίζεται ότι ένα έτος είναι 365,25 ημέρες, ενώ το Γρηγοριανό, που χρησιμοποιείται σήμερα, έχει ένα ολόκληρο έτος 11 λεπτά μικρότερο.
Ο Illig επεσήμανε επίσης ότι η αρχιτεκτονική των Ρωμαίων κατά τον 10ο αιώνα στη Δυτική Ευρώπη ήταν υπερβολικά σύγχρονη για το χρονικό πλαίσιο που είχε υπολογισθει ότι είχε δημιουργηθει. Η Φανταστική Χρονικη Υπόθεση φαίνεται να είναι κάτι που ανηκει μονο στη φαντασία του ιστορικου,ωστοσο υπάρχουν κάποιοι ανθρώποοι που την υποστηρίζουν. Το 1995 ο Δρ Hans-Ulrich Nimitz δημοσίευσε ένα έγγραφο που ρώτουσε αν υπήρξε πραγματικά ο πρώιμος Μεσαιωνας και ισχυρίζοταν ότι δεν υπηρξε!!
Είπε ότι ο Ρωμαίος αυτοκράτορας Αύγουστος είχε ζήσει πριν από 1700 χρόνια και όχι τα 2000 χρόνια που η κανονικη ιστορια λεει. Πολλές από τις αξιώσεις του ταιριάζουν με αυτές του Illig, συμπεριλαμβανομένων των διαφορών μεταξύ του γρηγοριανου και ιουλιανου ημερολογίου. Πολλοί από τους ιστορικούς του κόσμου έχουν επικρίνει την Φανταστική Χρονικη Υπόθεση και έχουν πει ότι έχουν καταγραφεί ημερομηνίες ηλιακών εκλείψεων και ιστορικά γεγονοτα που έχουν τεκμηριωθεί από ολα τα μέρη σε όλο τον κόσμο που αποδεικνύουν μερικές περιόδους από το χρόνο που λείπει με βάση τον ισχυρισμό της φανταστικής χρονικής υπόθεσης.
katohika.gr