«Ντροπή σας, φτου!». Έτσι υποδέχθηκαν τον Πάνο Σκουρλέτη οργισμένοι κάτοικοι χωριών του Αγρινίου που επλήγησαν από τις πλημμύρες της περασμένης Παρασκευής και του Σαββάτου.
Ο υπουργός Εσωτερικών επισκέφθηκε σήμερα τις πληγείσες περιοχές για αυτοψία, ωστόσο βρέθηκε αντιμέτωπος με την οργή των κατοίκων, που είδαν τις περιουσίες τους να χάνονται σε μια στιγμή και τη ζωή τους να κινδυνεύει.
«Τα γνωρίζετε τα προβλήματα, τι κάνετε;», «Πνιγόμαστε», του έλεγαν απαριθμώντας τις ζημιές τους.
Σημειώνεται ότι ο κ. Σκουρλέτης επισκέφθηκε την περιοχή του Ζευγαρακίου Μακρυνείας που επλήγη περισσότερο από τη νεροποντή.
O κ. Σκουρλέτης συνοδευόταν από τον περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολο Κατσιφάρα και τον δήμαρχο Αγρινίου Γιώργο Παπαναστασίου, προκειμένου να διαπιστώσει το μέγεθος των καταστροφών που προκάλεσαν τα ακραία καιρικά φαινόμενα του Σαββάτου.
Οι κάτοικοι εξέφρασαν έντονες διαμαρτυρίες και στον περιφερειάρχη και στον δήμαρχο Αγρινίου. Ειδικά ο κ. Παπαναστασίου είχε πολύ έντονους διαλόγους με κάποιους κατοίκους σχετικά με τη διάθεση νερού και διάφορων ειδών πρώτης ανάγκης στους πλημμυροπαθείς.
Στη συνέχεια έγινε επίσκεψη και στα Κλεισορεύματα ενώ ακολούθησε σύσκεψη στα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας στο Μεσολόγγι, με τη συμμετοχή του υπουργού Εσωτερικών, του περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, των δημάρχων Αγρινίου, Μεσολογγίου και Αμφιλοχίας, εκπροσώπων Αρχών και υπηρεσιακών παραγόντων.
Η κακοκαιρία χτύπησε πολύ σοβαρά το Αγρίνιο με κατοίκους και επαγγελματίες σε κεντρικές περιοχές να είναι ανάστατοι και τις εικόνες να είναι πρωτοφανείς. Ειδικά στην περιοχή των οδών Δ. Σταϊκου, Καραπαπά, Δημοτσέλιου, την ώρα της νεροποντής, καταγράφτηκαν απίστευτες εικόνες, από το μεγάλο ρέμα των Αγίων Πάντων, που διέρχεται δίπλα από το γήπεδο του Παναιτωλικού (από τη λαϊκή αγορά), που υπερχείλισε.
Ο δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου ζήτησε από την δημοτική αστυνομία να βοηθήσει στην αποκατάσταση των κεντρικών αρτηριών:
agriniopress.gr
ΚΟΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΔΟΠΡΟΒΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΣΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΗΡΩΙΚΟ ΧΕΡΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΓΟ Η’ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΘΡΑΣΥΤΑΤΟ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΓΥΦΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΤΣΕΠΗ;
ΕΤΣΙ ΦΑΤΕ ΤΙΣ ΠΛΗΜΗΡΕΣ ΚΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΘΡΟ ΟΡΚ ΤΟΜΑΡΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΨΗΦΗΣΑΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΔΡΑΚΟΓΕΝΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ ΕΤΣΙ ΣΚΑΣΜΟΣ ΛΟΙΠΟΝ
ΞΑΝΑ ΨΗΦΗΣΤΕ ΑΘΕΟΥΣ ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΗΔΗΞΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΠΥΘΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΗΣΑΝ ΕΤΣΙ ΦΑΤΕ ΤΗΝ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΨΩΛΙΑ
Δημοτικά σχολεία: Έτσι θα “αξιολογούνται” οι μαθητές
Δευτέρα, 04 Δεκέμβριος 2017 18:59
“Αγνοείται” η λέξη «άριστα» στο τέλος της χρονιάς.
Τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών του δημοτικού ορίζει απόφαση του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου.
Σύμφωνα με την απόφαση, «αξιολόγηση του μαθητή είναι η συνεχής παιδαγωγική διαδικασία με την οποία παρακολουθείται η πορεία της μάθησης, προσδιορίζονται τα τελικά αποτελέσματα και εκτιμώνται συγχρόνως και άλλα χαρακτηριστικά τα οποία σχετίζονται με το έργο του σχολείου.
Πρώτος στόχος της είναι η συνεχής βελτίωση της διδασκαλίας αλλά και η συνεχής ενημέρωση εκπαιδευτικών και μαθητών για τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους, ώστε να επιτυγχάνονται τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Σε καμιά περίπτωση δεν έχει χαρακτήρα ανταγωνιστικό για το μαθητή του Δημοτικού Σχολείου και δεν αναφέρεται μόνο στην επίδοση στα μαθήματα του Ωρολογίου Προγράμματος, αλλά και σε άλλα χαρακτηριστικά του, όπως είναι η προσπάθεια που καταβάλλει, το ενδιαφέρον του, οι πρωτοβουλίες που αναπτύσσει, η δημιουργικότητά του, η συνεργασία με τους συμμαθητές του και ο σεβασμός του κανονισμού λειτουργίας του σχολείου».
Διαδικασία αξιολόγησης
Α. Στις Α’ και Β’ τάξεις Δημοτικού προβλέπεται μόνο προφορική περιγραφική αξιολόγηση. Ο δάσκαλος της τάξης με τη λήξη κάθε τριμήνου ενημερώνει τους γονείς των μαθητών για την πρόοδό τους.
Στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου δεν καταχωρίζεται καμία βαθμολογία και οι στήλες για τις τάξεις αυτές στο εν λόγω βιβλίο παραμένουν κενές. Στο τέλος του διδακτικού έτους συμπληρώνονται με την ένδειξη «Προάγεται» ή «Επαναλαμβάνει την τάξη».
Β. Στις Γ και Δ τάξεις Δημοτικού προβλέπεται περιγραφική αξιολόγηση σε συνδυασμό με κλίμακα βαθμολογίας ως ακολούθως: Άριστα (Α), Πολύ καλά (Β), Καλά (Γ), Σχεδόν καλά (Δ). Στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου καταχωρίζεται η βαθμολογία με τα σύμβολα των λεκτικών χαρακτηρισμών, δηλαδή με τα κεφαλαία γράμματα Α, Β, Γ και Δ. Η διαδικασία αυτή τηρείται και στους ελέγχους προόδου των μαθητών. Κατά την έκδοση των αποτελεσμάτων,στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου αναγράφεται μόνο η λέξη «Προάγεται».
Γ. Στις Ε και Στ τάξεις Δημοτικού προβλέπεται περιγραφική αξιολόγηση σε συνδυασμό με κλίμακα Βαθμολογίας που είναι λεκτική και αριθμητική, ως ακολούθως: Άριστα (9-10), Πολύ καλά (7-8), Καλά (5-6), Σχεδόν καλά (˂5). Στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου καταχωρίζεται η βαθμολογία με αριθμητικά σύμβολα.
Αν κατά την εξαγωγή του μέσου όρου της ετήσιας επίδοσης μαθητή κατά μάθημα όσο και του γενικού μέσου όρου όλων των μαθημάτων προκύψει κλάσμα ίσο ή μεγαλύτερο από το μισό της ακέραιας μονάδας, τότε αυτό λογίζεται ως ακέραια μονάδα και προστίθεται στο ακέραιο μέρος του μέσου όρου. Το κλασματικό αυτό υπόλοιπο παραλείπεται αν είναι μικρότερο από το μισό της ακέραιας μονάδας.
Προαγωγή μαθητών – Επανάληψη τάξης
Α. Οι μαθητές των Α’ και Β’ τάξεων προάγονται εφόσον κατά την κρίση του δασκάλου ανταποκρίνονται στα στοιχεία της αξιολόγησης, όπως αυτά αναφέρονται στο Π.Δ. 8/95. Σε αντίθετη περίπτωση επαναλαμβάνουν την τάξη.
Β. Οι μαθητές των Γ’ και Δ’ τάξεων προάγονται εφόσον υπερισχύουν σε αριθμό οι χαρακτηρισμοί Α, Β και Γ. Όταν στους τελικούς μέσους όρους υπερισχύουν οι χαρακτηρισμοί Δ, ο μαθητής επαναλαμβάνει την τάξη.
Γ. Οι μαθητές των Ε’ και Στ’ τάξεων προάγονται εφόσον ο γενικός μέσος όρος είναι μεγαλύτερος του 4,5 (˂4,5), σύμφωνα με την περ. γ, του άρθρου 4 της παρούσης Απόφασης.Όταν ο γενικός μέσος όρος είναι μικρότερος από 4,5 (˂4,5) ο μαθητής επαναλαμβάνει την τάξη.
Σε περιπτώσεις δικαιολογημένης απουσίας για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από το μισό του διδακτικού έτους, ο μαθητής μπορεί να προαχθεί, εφόσον με τη σύμφωνη γνώμη του γονέα του, υποβληθεί σε σχετική εξέταση εντός του α’ 10ημέρου του Ιουνίου ή του α’ 10ημέρου του Σεπτεμβρίου.