Το ζευγάρι που παράτησε το μόντελινγκ για να γυρίσει τον κόσμο και.. βγάζει τρελά λεφτά! ΦΩΤΟ από Σαντορίνη και Μαλδίβες!

Κοινοποίηση:
sant708_3

Πρωινό στη Σαντορίνη, πάρτι σε ιδιωτικά τζετ και βουτιές σε λιμνοθάλασσα στο Τουλούμ.

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις φωτογραφίες που βγάζει η Τζέσι Άλεν και το αγόρι της Πίξι Μάρλαν σε παραδεισένια μέρη ανά τον κόσμο.

Όλα ξεκίνησαν όταν το ζευγάρι γνωρίστηκε τυχαία σε ένα μπαρ πριν από έναν χρόνο. Εκεί, εκμυστηρεύτηκε ο ένας στον άλλον την αγάπη του για τη φωτογραφία και τα ταξίδια. Ηταν έρωτας με την πρώτη ματιά.

«Συναντηθήκαμε σε ένα μπαρ, την επόμενη μέρα βγήκαμε ραντεβού κι από τότε δεν έχουμε περάσει ούτε μία μέρα χωριστά. Το αγόρι μου ασχολείται με τη φωτογραφία από τα 14 και είπε πως θα μου δείξει όλα όσα ήθελα να μάθω», είπε η Τζέσι.

Το ζευγάρι αποφάσισε να αφήσει την γκλάμουρ ζωή του στον κόσμο της μόδας -τόσο η Τζέσι όσο και ο Πίξι ήταν μοντέλα γνωστών εταιρειών και εσωρούχων- και να ταξιδέψουν σε όλο τον κόσμο, δημιουργώντας έναν κοινό μπλογκ και λογαριασμό στο Instagram.

Το ζευγάρι στην αρχή πόσταρε ως χόμπι τις φωτογραφίες του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά όταν είδαν πως το προφίλ τους γίνεται όλο και πιο δημοφιλές, αποφάσισαν να ασχοληθούν μόνο με αυτό και να ανακαλύψουν τον κόσμο.

Βέβαια, αυτό δεν ήταν τόσο απλό, καθώς τον τελευταίο χρόνο η Τζέσι και ο Πίξι έχουν ταξιδέψει σε πολλές χώρες, λείποντας από τη «βάση» τους για περίπου 8 μήνες.

Από την Ελλάδα μέχρι τις Μπαχάμες και από την Αμερική στην Ευρώπη και τις Μαλδίβες, το ζευγάρι βγάζει πρωτότυπες φωτογραφίες όπου κι αν βρεθεί, ενώ η Τζέσι δεν σταματά να φωτογραφίζεται με μαγιό σε πόζες που εμπνεύστηκε από το περιοδικό Playboy.

Βέβαια μπορεί η δουλειά τους να φαίνεται ονειρική για μερικούς, αλλά οι ίδιοι καθημερινά πρέπει να φωτογραφίζουν ο ένας τον άλλο και να διαλέγουν ένα με δύο καρέ από τα τόσα που βγάζουν.

Το ζευγάρι αναμένεται τώρα να κάνει μία επιστροφή στη μόδα και να συνεργαστεί με διάφορα γνωστά brands, αυξάνοντας κι άλλο τους 400.000 ακολούθους του.

Στα σχέδιά τους είναι επίσης να δημιουργήσουν ένα κανάλι στο YouTube, όπου θα παίρνουν συνεντεύξεις από μοντέλα, δείχνοντας έτσι από άλλη ματιά τη βιομηχανία της μόδας.

πηγή: iefimerida

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: