Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ειδήμονα για το Ισλάμ. Κάθε άλλο. Είμαι όμως μελετητής του Ισλάμ εδώ και δεκαετίες. Και επειδή πιστεύω πως υπάρχει παντελής άγνοια σε Ελλάδα και Κύπρο για το Ισλάμ –και πως δηλαδή οι πλείστοι πιστεύουν πως είναι μια ακόμη μονοθεϊστική θρησκεία, όχι διαφορετική από τις άλλες την οποία θα πρέπει να σεβόμαστε– θα προσπαθήσω να δώσω κάποια στοιχεία, γεγονότα και ερμηνείες για να τεκμηριώσω πως το Ισλάμ, όπως αυτοπροσδιορίζεται, όχι μόνο δεν είναι μια ακόμη μονοθεϊστική θρησκεία, αλλά θεωρεί πως είναι η μόνη πραγματική θρησκεία και η οποία επιδιώκει τον εξισλαμισμό όλων των μη μουσουλμάνων ανά τον κόσμο. Η «λογική» του Ισλάμ είναι πως κανείς δεν πρέπει να πεθαίνει ως μη μουσουλμάνος καθότι αμαρταίνει, εφόσον ζει ως άπιστος (καφίρ).
Είτε λοιπόν θα πρέπει να ασπαστεί το Ισλάμ, είτε να γίνει δούλος των μουσουλμάνων –δηλ. ντίμμης– πληρώνοντας τον ετήσιο κεφαλικό φόρο «ζτίζγια» (capitation tax), είτε θα πρέπει να πεθάνει για να σταματήσει να είναι αμαρτωλός. Αυτές είναι οι τρεις επιλογές που το Ισλάμ προσφέρει στους άπιστους.
Τη θέση πως οι μη μουσουλμάνοι, ζώντας αμαρταίνουν κα εφόσον δεν ασπάζονται την πίστη πρέπει να θανατώνονται ώστε να σταματήσουν να αμαρταίνουν, συμμερίζεται και ο πάλαι ποτέ δάσκαλος και συνεργάτης του Ερντογάν –και σημερινή του νέμεσις– ο περιβόητος Γκιουλέν. Για τον Γκιουλέν μαθαίνουμε, πως έχει και ένα σημαντικό θαυμαστή στην Κύπρο, τον Μουσταφά Ακιντζί –ο άνθρωπος είναι Γκιουλενιστής και ο Ερντογάν το γνωρίζει. Στην περίπτωση του Ακιντζί αρχίζουν σιγά-σιγά να βγαίνουν στην επιφάνεια και οι δραστηριότητές του στα «χαμένα» του χρόνια στην Αμερική –μετά το 2004– όπου και εγκαταστάθηκε για κάποιο χρόνο και επέστρεψε ανανεωμένος και, το κυριότερο, καλά «δασκαλεμένος»!
Το Ισλάμ δεν είναι θρησκεία ειρήνης, ανοχής και αγάπης. Είναι θρησκεία υποταγής. Είναι θρησκεία πολεμοχαρής. Είναι θρησκεία κατάκτησης. Γράφει σχετικά o Hassan al Banna, ο Αιγύπτιος ιδρυτής των Αδελφών Μουσουλμάνων (1928): «Είναι στη φύση του Ισλάμ να κυριαρχεί και όχι να κυριαρχείται, να επιβάλλει τον νόμο του σε όλα τα έθνη και να επεκτείνει τη δύναμή του σε ολόκληρο τον πλανήτη». Κατά το Ισλάμ ο ισλαμικός νόμος της σαρία πρέπει να επιβληθεί στους πάντες και να καθοδηγά την καθημερινότητά τους. Κατά τους Αδελφούς Μουσουλμάνους (ΑΜ) η οργάνωσή τους είναι αφοσιωμένη στην οργάνωση ενός Μεγάλου Τζιχάντ δηλ. ενός Ιερού Πολέμου, (υπάρχει και το μικρό τζιχάντ της εσωτερικής διαπάλης) για να καταστρέψει τον Δυτικό Πολιτισμό και τον αρρωστημένο του Οίκο χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του σαμποτάζ, με τα χέρια των ΑΜ και τα χέρια των πιστών, ώστε να εξαφανιστεί ο Οίκος της Δύσης και η θρησκεία του Αλλάχ να καταστεί νικηφόρα.
Το Κοράνι, γραμμένο στα αραβικά που κατά τους Άραβες είναι η γλώσσα του Θεού, είναι, ως κείμενο, κυριολεκτικά «ακαταλαβίστικο». Αυτή είναι μια γενική διαπίστωση από πάρα πολλούς επιστήμονες που το έχουν μελετήσει διεξοδικά. Ένας λόγος είναι πως τη σημερινή του μορφή την πήρε πολύ αργότερα επί Χαλιφείας του Ούθμαν. Τότε, και για ανεξήγητους λόγους, τα μεγάλα εδάφια της Μεδίνας τοποθετήθηκαν μπροστά από τα μικρότερα –τα αρχικά της Μέκκας– που τοποθετήθηκαν στο τέλος, χωρίς να έχουν καμιά χρονολογική σχέση και συνοχή μεταξύ τους. Περίπου το ένα τρίτο του Κορανίου ασχολείται με τους Εβραίους και τον Εβραϊσμό και λίγο πολύ λέει πως οι Εβραίοι διέφθειραν τον λόγο του Γενάρχη των Αράβων –του Αβραάμ, και του πρώτου μουσουλμάνου– και πως βρίσκονται στη ρίζα του κακού και γι’ αυτό πρέπει να θανατώνονται όπου και να βρίσκονται.
Υπάρχει μεν σεβασμός ειδικά για τους προφήτες, τον Χριστό, τους «λαούς της Βίβλου» κ.λπ., όμως στο τέλος ο καλός μη μουσουλμάνος είναι ο νεκρός μη μουσουλμάνος. Το άλλο τρίτο ασχολείται με τις διαμάχες και τις φατρίες των Αραβικών φυλών, κάτι το πολύ σημαντικό για να κατανοήσουμε τα σημερινά πράγματα μέσα στο Ισλάμ. Το υπόλοιπο ένα τρίτο ασχολείται με την Αποκάλυψη που κατά τους επαΐοντες περιέχει εξαιρετικά πνευματικά αλλά και ποιητικά αποσπάσματα. Όσο για τον Μωάμεθ (δες το εξαιρετικό βιβλίο του Tor Andrae “Μοhammed: the man and his faith”, 1960) αυτός θεωρείται αλάθητος και παντοδύναμος.
Είναι δε αδέσμευτος και από αυτά που είπε στο παρελθόν ή θα πει στο μέλλον. Και βέβαια τίποτα δεν γίνεται χωρίς τη θέλησή του. Οι Δίδυμοι Πύργοι έπεσαν την 11η Σεπτεμβρίου το 2011 επειδή ο Αλλάχ το θέλησε. Όχι επειδή έπεσαν πάνω τους τα δυο εμπορικά αεροπλάνα. Μπορούσε ο Αλλάχ να άλλαζε γνώμη την τελευταία στιγμή και τα αεροπλάνα θα άλλαζαν πορεία! Αυτός αποφασίζει.
Ο Αλλάχ δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανένα. Ποιος θνητός γνωρίζει περισσότερα από τον Αλλάχ για να τον αμφισβητήσει; Για το μεγάλο σχίσμα στο Ισλάμ ανάμεσα στους Σουννίτες, που ακολουθούν τη Σούννα, δηλ. τις παραδόσεις και τους Σιία δηλ. τους οπαδούς του Άλι που τον ήθελαν αυτόν ως διάδοχο-Χαλίφη μετά τον θάνατο του Μωάμεθ (Ιουνίου 8, 632 μ.χ.), κάτι που δεν έγινε –ένα σχίσμα που συνεχίζει να σκοτώνει περισσότερους μουσουλμάνους από όσους σκοτώνονται σε συγκρούσεις με τους απίστους– το Κοράνι φυσιολογικά δεν λέει τίποτα. Όπως τίποτα δεν λέει και για το μείζον ζήτημα της διαδοχής του Μωάμεθ, που είναι η Χαλιφεία.
Η λέξη χαλίφης, δηλ. διάδοχος του Μωάμεθ, είναι απούσα από το Κοράνι. Μαζί με το Κοράνι, οι παραδόσεις –Σούννα– και οι αφηγήσεις –Χαντίθ– αποτελούν το αλφαρητάρι του Ισλαμ. Η Σούννα και τα Χαντίθ αφορούν στη συμπεριφορά του Μωάμεθ όπως την έζησαν οι άμεσοι συνεργάτες του ή την αφηγήθηκαν κατοπινοί. Οι συμπεριφορές του Μωάμεθ αποτελούν πρότυπο συμπεριφοράς και η μίμησή τους θεωρείται μεγάλη τιμή.
Αν για παράδειγμα ο Μωάμεθ παντρεύτηκε κοριτσάκι εννέα ετών (είχε συνολικά εννέα γυναίκες, πέραν βέβαια από τις αιχμάλωτες και τις δούλες) τότε νομιμοποίειται και ο κάθε γερο-ξεκουτιάρης πιστός να τον μιμηθεί. Αν ο Μωάμεθ υπήρξε αιτία ο θετός του υιός να χωρίσει την όμορφη γυναίκα του επειδή την «λιμπίσθηκε» δηλ. την ήθελε ο πατέρας του, τότε καλώς έγινε! Επειδή το ζήτημα αυτό με τη γυναίκα του γιου του έβλαψε την εικόνα του Μωάμεθ με τους πιστούς, εμφανίστηκε αργότερα και εδάφιο στο Κοράνι που δικαιολογεί την πράξη αυτή του Μωάμεθ! Όλα δηλ. γίνονται «καλά και άγια» με το Κοράνι να αποτελεί την απόλυτη εκλογίκευση αναφορικά με τον Προφήτη. Όσο για τους πιστούς, όσοι πεθαίνουν για την πίστη τους ως ιεροπολεμιστές δηλ. ως τζιχαντιστές, πηγαίνουν στον παράδεισο (Jannah).
Εκεί αμείβονται με τις ηδονές της ζωής σε έναν υλικό παράδεισο (εντελώς αντίθετο με τον πνευματικό του Χριστιανισμού) αν και το θέμα με τα 72 ουρί (τις παρθένες) δεν υπάρχει πουθενά στο Κοράνι. Εντοπίζεται μόνο σε ένα Χαντίθ.
Θρησκεία υποταγής
Τι είναι τελικά το Ισλάμ; Είναι θρησκεία ή κάτι άλλο; Το Ισλάμ θεωρείται θρησκεία αλλά στην ουσία αποτελεί τρόπο ζωής και διακυβέρνησης με την υπακοή να είναι το κυρίαρχό της στίγμα και στοιχείο. Θα πρέπει επίσης να υπογραμμιστεί πως στο Ισλάμ ενυπάρχει και ένα ισχυρό στοιχείο αραβικού ρατσισμού και πολιτισμικού ιμπεριαλισμού.
Το Ισλάμ είναι ένα πατριαρχικό μισογυνιστικό σύστημα στο οποίο ο μισός πληθυσμός –οι γυναίκες– λειτουργούν ως φαντάσματα, έχοντας αξία μισού άνδρα και λιγότερη από αυτή ενός καθαρόαιμου αραβικού αλόγου! Πάντοτε κατά το Κοράνι. Πώς θα προοδεύσει μια κοινωνία που αντιμετωπίζει το ήμισυ του πληθυσμού της ως υπανθρώπους, είναι ένα ζήτημα. Το Ισλάμ δεν είναι θρησκεία ανοχής και αγάπης, όπως διατείνεται. Είναι θρησκεία υποταγής και πολέμου που επιδιώκει, με τη βία και εν τέλει με Ιερό Πόλεμο –Τζινχάντ– να εξισλαμίσει τους μη μουσουλμάνους πολεμώντας τους με κάθε μέσο και με την κάθε ευκαιρία, όπως συμβαίνει στις μέρες μας. Το Ισλάμ είναι θεωρία κατάκτησης.
Είναι θεοκρατικός φασισμός που επιβάλλεται στους πιστούς ενώ στους μη μουσουλμάνους –τους ντίμμηδες– που βρίσκονται υπό την κυριαρχία του επιβάλει τον ετήσιο Κεφαλικό φόρο «τζίζγια». Η επιβολή του Κεφαλικού Φόρου γίνεται μέσω μιας επαίσχυντης διαδικασίας αυτοταπείνωσης ώστε να δοξάζεται η κυριαρχία του Ισλάμ και να επιτρέπεται έτσι στους μη μουσουλμάνους να «φορούν» το κεφάλι τους για ένα ακόμη χρόνο!
Ο καιρός είναι πιο κοντά από ποτέ: Κατακλύζουν τα ελληνικά σπίτια με μετανάστες!
Τετάρτη, 04 Οκτώβριος 2017 18:57
Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες της νέας αντιμετώπισης του προσφυγικού ζητήματος τόσο από την πολιτεία όσο και από τις διάφορες ΜΚΟ, που νόμιμα ή μη δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό χώρο.
Σταδιακά και πολύ μεθοδικά, από την “προσωρινή φιλοξενία” των προσφύγων, οδεύουμε στην “υποχρεωτική στέγασή τους”, με την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων να μην αντιλαμβάνεται τι ακριβώς έρχεται.
Δυστυχώς για τους περισσότερους, τα γεγονότα κυλούν καθημερινά και η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από έτοιμη προκειμένου να αφομοιώσει τους “στοκ ανθρώπους” της νέας εποχής.
Ο υφυπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής, Γιάννης Μπαλάφας, μιλώντας στον Real FM νωρίτερα σήμερα, προανήγγειλε την σταδιακή και αμετάκλητη παύση των δομών φιλοξενίας των προσφύγων, τόσο στα νησιά όσο και στην ενδοχώρα, καλωσορίζοντας την εποχή όπου όλοι οι μετανάστες θα διαμένουν σε ελληνικά σπίτια.
Οι συνθήκες στα κέντρα φιλοξενίας είναι ανθρώπινες, σύμφωνα με τον κ. Μπαλάφα. Επίσης, ένας αριθμός έχει μεταφερθεί σε διαμερίσματα, σε πολλές πόλεις, επ΄ ωφελεία και της τοπικής κοινωνίας και των ενοικιαστών. και αν υπήρχε μεγαλύτερη προσφορά θα είχε ίσως λυθεί ευκολότερα, όπως σημείωσε. Συμπλήρωσε επίσης, ότι προς το τέλος του χρόνου θα υπάρχουν 18 από τις 25 δομές που λειτουργούν σήμερα. «Αυτή η κατάσταση δεν θα διαιωνιστεί» εκτίμησε.
Πράγματι, οι ενοικιάσεις διαμερισμάτων αποκλειστικά και μόνο σε μετανάστες είναι κάτι το οποίο έχει αρχίσει και αποτελεί απτή πραγματικότητα σε πολλές ελληνικές πόλεις, ακόμη και στην πρωτεύουσα.
Πρόκειται ως επί το πλείστον για πρώην διαμερίσματα Ελλήνων που είτε τα παράτησαν λόγω αυξημένων χρεών (π.χ. φόρων) είτε έμειναν για πολύ καιρό ανοίκιαστα εξαιτίας της οικτρής οικονομικής κατάστασης στην χώρα.
Κάπου εδώ έρχονται ακόμη και οι ίδιες οι οργανώσεις ΜΚΟ, με σκοπό ουσιαστικά να…προσφέρουν άμεση λύση τόσο στο κράτος όσο και στους Έλληνες ενοικιαστές.
Θυμίζουμε -για όσους τυχόν ξεχνάνε- την προφητική δήλωση του κ.Μπαλάφα για τις μετεγκαταστάσεις προσφύγων, μόλις λίγο πριν το καλοκαίρι:
https://youtu.be/v83bx6k90cU
Προειδοποιήσεις ΡΚΚ σε Τουρκία και Ιράν για το κουρδικό δημοψήφισμα: “Αναγνώριση ή πόλεμος”
Τετάρτη, 04 Οκτώβριος 2017 08:15
Αντεπίθεση των Κούρδων μετά τις απειλές Ερντογάν
Θέση επί του θέματος του κουρδικού δημοψηφίσματος πήρε ο στρατιωτικός επικεφαλής του Εργατικού Κόμματος Κουρδιστάν (PKK), Μουράτ Καραγιλάν, ο οποίος προειδοποίησε με αντίποινα την Τουρκία -ύστερα από τις απειλές της Άγκυρας λόγω του κουρδικού δημοψηφίσματος- λέγοντας ότι το δημοψήφισμα ήταν νόμιμο δικαίωμα του κουρδικού λαού.
Ο Καραγιλάν, που καταζητείται από το καθεστώς Ερντογάν, τόνισε ότι το δημοψήφισμα αποτελεί εσωτερικό ζήτημα της αυτόνομης κουρδικής επικράτειας στο βόρειο Ιράκ, ήταν νόμιμη ενέργεια των Κούρδων και ότι οι Κούρδοι έχουν το δικαίωμα στην αυτοδιάθεση. Πρόσθεσε ότι οποιοσδήποτε αμφισβητεί το αποτέλεσμα ή τις συνέπειες αυτού παρανομεί. Η Τουρκία, όπως είπε, απειλεί το ιρακινό Κουρδιστάν ως να ήταν τουρκικό έδαφος και όχι ιρακινό και κατηγόρησε την Άγκυρα ότι εκείνη υποδαυλίζει τις επιθετικές κινήσεις σε Ιράκ και Ιράν αποκλειστικά για επέκταση της κυριαρχίας της στην ευρύτερη Μ. Ανατολή.
Τέλος, προειδοποίησε την Τουρκία ότι το Εργατικό Κόμμα Κουρδιστάν (PKK) δεν θα παραμείνει παρατηρητής εάν η Τουρκία επιτεθεί στο ιρακινό Κουρδιστάν. Βέβαια, το ΡΚΚ δεν έχει σταματήσει ούτε στιγμή τον ανταρτοπόλεμο στην ανατολική και νοτιοανατολική Τουρκία, στις τουρκοκρατούμενες επαρχίες. Προφανώς, αυτό που εννοούσε ο Καραγιλάν είναι η αύξηση των επιθέσεων σε τουρκικούς στόχους.
Οι κουρδικές απειλές έρχονται λίγες μέρες μετά τις προκλήσεις Ερντογάν, ο οποίος δήλωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι κουρδικές αρχές στο Ιράκ θα πληρώσουν το τίμημα για την πραγματοποίηση του δημοψηφίσματος της ανεξαρτησίας, στην διεξαγωγή του οποίου, ήταν αντίθετες οι ξένες δυνάμεις. “Δεν συγκροτούν ένα ανεξάρτητο κράτος, αλλά ανοίγουν μία πληγή στην περιοχή, γυρνώντας το μαχαίρι μέσα σε αυτή,” είπε ο Ερντογάν απευθυνόμενος σε μέλη του κυβερνώντος κόμματος (AKP) στην πόλη Θεοδοσιούπολη, στα ανατολικά της Τουρκίας.
Τονίζεται ότι η κατάσταση στα σύνορα Τουρκίας-Ιράκ παραμένει τεταμένη ενώ με γοργούς ρυθμούς εργαζόμενοι τουρκικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στο Ερμπίλ και τα περίχωρα, στην ημιαυτόνομη περιοχή του Ιρακινού Κουρδιστάν, εγκαταλείπουν την περιοχή εν όψει της έναρξης απαγόρευσης διεθνών πτήσεων προς το αεροδρόμιο της πόλης. Οι περισσότερες τουρκικές εταιρίες αποφάσισαν να εκκενώσουν τα εργοτάξια μέχρι νεωτέρας για λόγους ασφαλείας, δηλώνουν εργαζόμενοι που επέστρεψαν ήδη στην Τουρκία.
Θρίλερ με F-16 στην άσκηση “Παρμενίων”!
Τετάρτη, 04 Οκτώβριος 2017 17:47
F-16 που συμμετέχει στην άσκηση “Παρμενίων” παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα
Ο πιλότος έκανε αναγκαστική προσγείωση στην Κάρπαθο – Σύμφωνα με πληροφορίες, είναι ασφαλής
Αναστάτωση επικράτησε στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας, όταν ένα αεροσκάφος F-16 που συμμετέχει στην άσκηση “Παρμενίων”, παρουσίασε ένδειξη μηχανικής βλάβης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το F-16 έκανε αναγκαστική προσγείωση στην Κάρπαθο και ο πιλότος του είναι ασφαλής.
Ξεφεύγουν οι Τούρκοι: Τι ζητούν να δημιουργηθεί άμεσα στην Αθήνα
Τετάρτη, 04 Οκτώβριος 2017 18:56
Περαιτέρω επέλαση του Ισλάμ μετά το τζαμί στον Βοτανικό
Ευθεία επέμβαση στα εσωτερικά ζητήματα της Ελλάδας και ειδικότερα στον χαρακτήρα της πόλης της Αθήνας έκανε η τουρκική εφημερίδα Yenisafak, η οποία σε χθεσινό της άρθρο με τίτλο: «Είναι λυπηρό να μην υπάρχει μουσουλμανικό νεκροταφείο στην Αθήνα», ζητάει άμεσα από την ελληνική πολιτεία να λύσει αυτό το “μεγάλο πρόβλημα”, όπως το χαρακτηρίζει.
Το άρθρο της εφημερίδας είναι γεμάτο από “προσωπικές ιστορίες” μουσουλμάνων μεταναστών, οι οποίοι έχασαν κάποιο συγγενικό ή φιλικό πρόσωπο. “Οι μετανάστες”, γράφει η ίδια εφημερίδα, “στην ελληνική πρωτεύουσα πρέπει να θάψουν τα σώματα των συγγενών τους σε άλλες πόλεις, εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά”.
“Δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να πάω στην κηδεία του μωρού μου. Ήταν πολλά χιλιόμετρα μακριά” δήλωσε στο πρακτορείο Anadolu ο Μουχάμεντ Λέγκαρ, ένας 33χρονος Παλαιστίνιος πρόσφυγας που εγκατέλειψε το Χαλέπι, τη Συρία, μετά το θάνατο του αγέννητου παιδιού στην Αθήνα. Όπως μας πληροφορεί το άρθρο, το σώμα του αγέννητου παιδιού του Leggar θάφτηκε στην πόλη της Κομοτηνής – περίπου 750 χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα και συνεχίζει:
“Οι ελληνικές αρχές απορρίπτουν το αίτημα των μουσουλμάνων να χτίσουν ένα δικό τους νεκροταφείο στην πόλη, όπου ζουν περίπου 300.000 πιστοί του ισλάμ. Οι μετανάστες καταλήγουν έτσι να στέλνουν τους νεκρούς τους σε πόλεις στα βορειοανατολικά της Ελλάδας, που έχουν υψηλότερο μουσουλμανικό πληθυσμό καθώς και μουσουλμανικά νεκροταφεία, με τη βοήθεια των ΜΚΟ”. Για παράδειγμα, τα έξοδα για τη μεταφορά του παιδιού toυ Λέγκαρ, περίπου 1.500 € (1.760 δολάρια), καλύφθηκαν από μια… τοπική ΜΚΟ με έδρα την Αθήνα, η οποία ζήτησε να παραμείνει ανώνυμη.
‘’Η σύζυγός μου και εγώ είμαστε πολύ λυπημένοι. Πολλά όνειρα που είχαμε όταν ήρθαμε εδώ καταστράφηκαν”, δηλώνει ο Λέγκγκαρ απογοητευμένος, προσθέτοντας ότι δεν ξέρουν πού είναι το θαμμένο παιδί τους στην Κομοτηνή.
Κλείνοντας, ο συντάκτης του άρθρου τονίζει ότι η Αθήνα είναι επίσης η μόνη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που δεν έχει τζαμί, αν και αναμένεται ότι το πρώτο επίσημο τζαμί θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.