Το Ισλάμ είναι λαοπλάνο και πρόδρομος του Αντίχριστου (ΦΩΤΟ)

Κοινοποίηση:
2-lezanta-anoigma

Η ιστορική μοίρα οδήγησε τους ορθοδόξους λαούς σε μακραίωνη γειτνίαση και συμβίωση με λαούς η θρησκεία των οποίων ήταν το Ισλάμ.Η Ορθόδοξη Εκκλησία λόγω γεωγραφικής τοποθέτησης σχεδόν από την αρχή βρέθηκε αντιμέτωπο με το Ισλάμ, καθώς και με τις επεκτατικές τάσεις του. Η πρώτη γνωριμία της Ορθοδοξίας με το Ισλάμ ήταν κατ’ αρχάς πολύ αρνητική, αφού έγινε μέσω του περάσματος στην αραβική-μουσουλμανική κυριαρχία ορισμένων εκτεταμένων εδαφών της Μέσης Ανατολής, της Βορείου Αφρικής καθώς και της Μικράς Ασίας.

Οι αραβικές κατακτήσεις απέσπασαν βιαίως από την Ορθόδοξη Εκκλησία εκτεταμένες επαρχίες και μητροπόλεις με πολυάριθμους πιστούς μεταξύ των οποίων πολλοί δέχθηκαν μαρτυρικό θάνατο για την πίστη τους.

Όπως λέει Κ. Τσοπάνης, στην ιστορία των σχέσεων μεταξύ της Ορθόδοξης Εκκλησίας και του Ισλάμ διακρίνουμε δύο μεγάλες περιόδους: α) από την εμφάνιση του Ισλάμ και έως την κατάρρευση της Κωνσταντινούπολης (1453) και β) από αυτό το θλιβερό για τον Ελληνισμό συμβάν έως σήμερα.

anoigma-2

Στην πρώτη περίοδο διακρίνονται οι προσπάθειες που έκαναν οι Βυζαντινοί για να γνωρίσουν το Ισλάμ ως θρησκεία και να τα βρούνε μαζί του, προκειμένου να εξομαλυνθεί η δύσκολη κατάσταση στην οποία ευρίσκονταν οι ορθόδοξοι χριστιανοί που είχαν περιέλθει υπό την αραβική-μουσουλμανική κυριαρχία πρώτα και κατόπιν την οθωμανική.

Αυτές οι προσπάθειες κορυφώθηκαν με τη διενέργεια ενός διαλόγου μεταξύ των ορθοδόξων και των μουσουλμάνων ακριβώς πάνω σε δογματικά θέματα. Στη δεύτερη περίοδο, ωστόσο, η Oρθόδοξη Eκκλησία ασχολήθηκε κυρίως με την υπεράσπιση των πιστών της έναντι του κινδύνου εξισλαμισμού, συχνά βίαιου και υποκινούμενου.

Απορριπτική θέση για το Ισλάμ και τον «προφήτη» του

Η στάση των Ορθοδόξων έναντι του Ισλάμ δεν ήταν πάντοτε η ίδια. Στην αρχή προσπάθησαν να το γνωρίσουν και να το προσεγγίσουν μέσα στα πλαίσια κάποιου «θεολογικού διαλόγου», που συχνά είχε προσηλυτιστικό χαρακτήρα, ενώ αργότερα στάθηκαν αρνητικά απέναντί του ως αμυνόμενοι, ιδίως όταν αυτό εκπροσωπήθηκε από τους Τούρκους.
Γι΄αυτό ήταν φυσικό όλοι οι Άγιοι της Ορθόδοξης Εκκλησίας να έχουν αρνητική και απορριπτική θέση για το Ισλάμ και τον «προφήτη» του. Ο Αστέριος Αργυρίου διαπιστώνει ότι: «Καθόλη τη βυζαντινή περίοδο και μέχρι μια αρκετά πρόσφατη εποχή η αρνητική στά­ση του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού θα επικρατήσει σ’ ολόκληρη τη χριστια­νική θεολογία.»

Τα πρώτα συγκεκριμένα στοιχεία για το Ισλάμ τέθηκαν στη διάθεση της Ορθόδοξης Εκκλησίας από τον άγιο Ιωάννη Δαμασκηνό, τον 8ο αιώνα. Σε αυτά προστέθηκαν και πολλά άλλα τα οποία προήλθαν από εκκλησιαστικές, πολιτιστικές και διπλωματικές πηγές όπως μας αποδεικνύουν οι πιο πρόσφατες έρευνες πάνω στις σχέσεις μεταξύ χριστιανισμού και ισλαμισμού. Θα παρουσιάσουμε σύντομα τη γνώμη και την αξιολόγηση του αγίου Ιωάννου Δαμασκηνού περί του Ισλάμ, την οποία δεν δίστασε, όπως φαίνεται, να εκφράσει σε διάλογο με Μουσουλμάνους.

1-lezanta

Άριστος γνώστης του Ισλάμ

Ο άγιος Ιωάννης Δαμασκηνός (680 – 754) ζούσε ένα αιώνα περίπου μετά τον άγιο Μάξιμο Ομολογητή (580 – 662), ο οποίος ήταν πρώτος από τους αγίους που ασχολήθηκε με το Ισλάμ. Ο άγιος Μάξιμος ήταν σύγχρονος της εμφανίσεως και διαδόσεως του Ισλάμ από τον Μωάμεθ (570 – 632). Το Βυζάντιο, υπό τον Ηράκλειο τότε, απησχολημένο στον πόλεμο εναντίον των Περσών, υποτίμησε τον νέο κίνδυνο, που προερχόταν από τους Άραβες, οι οποίοι αποκτούσαν ενότητα κάτω υπό τον νέο ηγέτη και την νέα θρησκεία του Μωάμεθ. Το ίδιο συνέβη και με τους Πέρσες.

Αμφότεροι, Ρωμαίοι και Πέρσες, είχαν εξασθενήσει από τις μεταξύ τους συγκρούσεις και δεν μπόρεσαν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά την ορμή των νεοφώτιστων και επιθετικών Αράβων, παρακινούμενων σε πόλεμο εναντίον των απίστων από τον περίεργο νέο προφήτη, για τον οποίο δικαιολογημένα η έρευνα διερωτάται, αν είναι προφήτης ή δικτάτωρ, θρησκευτικός ή στρατιωτικός ηγέτης.

Την κατάσταση εχειροτέρευε η δυσμένεια των τοπικών χριστιανικών πληθυσμών εναντίον του Βυζαντίου λόγω των χριστολογικών διενέξεων, κα­θότι στις ανατολικές επαρχίες, Συρία, Παλαιστίνη και Αίγυπτο, ο Μονοφυσιτισμός και ο Μονοθελητισμός είχαν ευρεία διάδοση. Οι ενωτικές προσπά­θειες των αυτοκρατόρων δεν απέδωσαν, γι’ αυτό και οι ντόπιοι πληθυσμοί δυσαρεστημένοι με το Ορθόδοξο Βυζάντιο, έβλεπαν στο Ισλάμ τη δυνατότητα να αποσείσουν την βυζαντινή κυριαρχία, μολονότι βέβαια στη συνέχεια επλήρωσαν και πληρώνουν πολύ ακριβά αυτήν την λανθασμένη εκτίμηση.

anoigma-3

Όταν γεννήθηκε ο άγιος Ιωάννης Δαμασκηνός, είχαν παρέλθει πενήντα περίπου χρόνια, αφ’ ότου οι Άραβες είχαν καταλάβει την γενέτειρά του Δαμασκό (634), η οποία μάλιστα έγινε μετά από λίγο κέντρο του Ισλαμικού κόσμου, γιατί εγκαταστάθηκε εδώ το αραβικό χαλιφάτο, η θεοκρατική δηλαδή κυβέρνηση των Μουσουλμάνων (661). Γεννήθηκε, λοιπόν, και ανατράφηκε σε Ισλαμικό περιβάλλον και έμαθε πολύ καλά τα της νέας θρησκείας, πολύ περισσότερο μάλιστα διότι και ο ίδιος και ο πατέρας του ήσαν ανώτατοι πολιτικοί αξιωματούχοι, λόγω της υψηλής των μορφώσεως στην αυλή του χαλίφη της Δαμασκού.

Ο άγιος Ιωάννης Δαμασκηνός ήταν άριστος γνώστης του Ισλάμ. Με ανησυχία έβλεπε εκτός της πολιτικής και στρατιωτικής επεκτάσεως και την εξάπλωση των ιδεών του, όπως αυτό εμφανώς έχει διαπιστωθεί και από τις πηγές και από την έρευνα στην περίπτωση των εικονομάχων, που είχαν επηρεασθεί από τον ανεικονισμό και του Ιουδαϊσμού και του Μουσουλμανισμού. Περιλαμβάνει το Ισλάμ στα Περί αιρέσεων έργο του ως μία από τις τελευταίες αιρέσεις, που εμφανίσθηκαν μετά τον Ηράκλειο. Ο χαρακτηρισμός του Ισλάμ ως αιρέσεως οφείλεται ασφαλώς στα πολλά ιουδαϊκά και χριστιανικά στοιχεία που έχει ενσωματώσει.

Ισλάμ: Λαοπλάνο και πρόδρομος του Αντίχριστου

Ονομάζεται πάντως θρησκεία από τον άγιο Ιωάννη στην αρχή του σχετικού κεφαλαίου, όπου με αυστηρή γλώσσα την χαρακτηρίζει ως λαοπλάνο και πρόδρομο του Αντίχριστου. «Έστι δε και η μέχρι του νυν κρατούσα λαοπλάνος θρησκεία των Ισμαηλιτών πρόδρομος ούσα του Αντίχριστου».

Αναφέρεται στα ονόματα Αγαρηνοί, Ισμαηλίται και Σαρακηνοί με τα οποία είναι γνωστοί, όπως και στο προηγούμενο ειδωλολατρικό τους παρελθόν, που διαρκεί μέχρι των χρόνων του Ηρακλείου, «αφ’ ου χρόνου και δεύρο ψευδοπροφήτης αυτοίς ανεφύη, Μαμέδ επονο­μαζόμενος», ο οποίος ισχυρίζεται ότι όσα διδάσκει του αποκαλύφθηκαν εξ ουρανού, είναι, όμως αυτά «γέλωτος άξια».

Αναφέρεται βέβαια η βίβλος του και στον Χριστό, τον Οποίο θεωρεί προ­φήτη και δούλο του Θεού, όπως και στην μητέρα Του Μαρία. Αρνείται, όμως, την σταύρωση, ισχυριζόμενος από επίδραση του Ασκητισμού, ότι οι Ιουδαίοι «εσταύρωσαν την σκιάν αυτού». Ο Χριστός δεν απέθανε, ούτε εσταυρώθη· «ο γαρ Θεός έλαβεν αυτόν προς εαυτόν εις τον ουρανόν δια το φιλείν αυτόν».

Στην συνέχεια βάζει ο Μωάμεθ τον Χριστό σε διαλογική συζήτηση με τον Θεό, μετά την άνοδό του στους ουρανούς, να αρνείται ο ίδιος την θεότητα του και να λέγει ότι όσα σχετικά γράφονται στο Ευαγγέλιο είναι ψεύδη και πλάνες. Ο άγιος Ιωάννης Δαμασκηνός μεταφράζει από το Κοράνιο (19, 29) τον διάλογο μεταξύ του Θεού και του Χριστού: «Ω Ιησού, συ είπας, ότι ‚Υιός ειμί του Θεού και Θεός; Και απεκρίθη, φησίν, ο Ιησούς· ‚Ιλεώς μοι, Κύριε· συ οίδας ότι ουκ είπον, ουδέ υπερηφανώ είναι δούλος σου· αλλ’ άνθρωποι οι παραβάται έγραψαν, ότι είπον τον λόγον τούτον, και εψεύσαντο κατ’ εμού και εισί πεπλανημένοι.

Και απεκρίθη και φησίν αυτώ ο Θεός· ‚Οίδα ότι συ ουκ έλεγες τον λόγον τούτον». Κατά τα άλλα εμείς μπορούμε να ονομάζουμε το Κοράνιο «ιερό» και να το εξισώνουμε με το Ευαγγέλιο, για το οποίο το ίδιο το «ιερό» Κοράνιο πιστεύει ότι γράφτηκε όχι από τον Θεό, αλλά από ανθρώπους «παραβάτας», «ψεύστας» και «πεπλανημένους». Μετά την παράθεση αυτού του εδαφίου από το Κοράνιο λέγει πάλι ο άγιος Ιωάννης· «Και άλλα πολλά τερατολογών εν τη τοιαύτη συγγραφή γέλωτος άξια, ταύτην προς Θεού επ’ αυτόν κατενεχθήναι φρυάττεται».

Κανένας προφήτης δεν μίλησε για τον Μωάμεθ

Στη συνέχεια σε διάλογο, που έχει με Μουσουλμάνους, παρουσιάζει την θέση ότι η διδασκαλία του Μωάμεθ δημιουργεί αμφιβολίες και επιφυλάξεις, γιατί δεν υπάρχουν μάρτυρες, που να βεβαιώνουν ότι πράγματι ο Θεός την έδωσε στον προφήτη τους, όπως έγινε με τον Μωυσή στο όρος Σινά, και όπως έγινε με τον Χριστό, για τον Οποίον εμαρτύρησαν οι προφήται πριν ακόμη έλθει. Κανένας προφήτης δεν μίλησε για τον Μωάμεθ. Και ενώ ο ίδιος ο Μωάμεθ συνιστά στους οπαδούς του τίποτε να μη πράττουν ή να δέχονται χωρίς την παρουσία μαρτύρων, η ίδια η πίστη και η Γραφή του είναι αμάρτυρες.

Κανένας προφήτης δεν μίλησε περί αυτού, αλλά και κανένας άλλος δεν είδε πως του δόθηκε η διδασκαλία· «ο γαρ ταύτην υμίν παραδούς ουδαμόθεν έχει το βέβαιον, ουδέ τις προμάρτυς εκείνου γνωρίζεται, αλλά και κοιμώμενος εδέξατο ταύτην».

 «Κτηνώδεις» οι αντιλήψεις της «ακράτειας» των μουσουλμάνων

Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός δίνει σαφή γνώμη για το Ισλάμ. Αναφέρεται στη συνέχεια και σε κατηγορίες των Μουσουλμάνων εναντίον των Χριστιανών, τις οποίες αναιρεί. Κατόπιν μεταξύ των άλλων «κληρωδιών» μνημονεύει όσα έχουν σχέση με τον γάμο, την επιτρεπόμενη πολυγαμία, και την συμπεριφορά του ιδίου του Μωάμεθ, ο οποίος εχώριζε ανδρόγυνα, γιατί ερωτευόταν ξένες γυναίκες, και αυτήν την ακράτειά του παρουσίαζε ως εντολή του Θεού. Νομοθετεί μάλιστα την εντός του γάμου ακράτεια συνιστών στους άνδρας· «‚είργασαι την γην, ην ο Θεός έδωκέ σοι, και φιλοκάλησον αυτήν και τόδε ποίησον, και τοιώσδε, ίνα μη πάντα λέγω, ως εκείνος, αισχρά».

Δεν παραλείπει να αναφερθεί και στην παχυλή εσχατολογία του Ισλάμ. Ονομάζει «κτηνώδεις» τις αντιλήψεις των και τους προειδοποιεί ότι αντί των υλικών αγαθών και απολαύσεων τους περιμένει η αιώνια κόλαση· «Εκείσε δε σκότος εστί το εξώτερον και κόλασις ατελεύτητος· πυρ ηχούν, σκώληξ ακοίμητος και ταρτάριοι δαίμονες».

Η γνώση του Ισλάμ οδηγεί στην αλληλοκατανόηση και στο σεβασμό της ετερότητας, εντός της οποίας καλείται η Εκκλησία να επιτελέσει το έργο της και την αποστολή της. Την εποχή του Μωάμεθ ήταν φιλικές οι σχέσεις μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων, ενώ ο ίδιος ο προφήτης φαίνεται ότι δεν είχε σκοπό να τους εξισλαμίσει αλλά να τους καταστήσει φόρου υποτελείς προκειμένου να τους ταπεινώσει για την «λανθασμένη» πίστη τους.

Οι μεταξύ τους σχέσεις όμως με τον καιρό μετατράπηκαν σε εχθρικές, κυρίως αφότου οι μουσουλμάνοι άρχισαν να αποκτούν δύναμη και να εποφθαλμιούν εδάφη της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, με την οποία σύντομα μάλιστα ήρθαν σε ρήξη. Σ’ έναν κόσμο όπου η κλαγγή του πολέμου, της τρομοκρατίας και των διενέξεων καλύπτεται συνήθως με την επίκληση της θρησκευτικής πίστης, ορθώνοντας έτσι μεταφυσικά τείχη, αναδύεται ταυτόχρονα από την κριτικά τοποθετημένη συνείδηση του πιστού η ανάγκη οικοδόμησης διαύλων διαθρησκειακής επικοινωνίας και συνεννόησης, ιδίως μεταξύ των αυτών που δηλώνουν, και θέλουν να είναι, «παιδιά του Αβραάμ».

Απέναντι σε όσους θεματοποίησαν ιδεολογικά την Σύγκρουση των θρησκειών και των πολιτισμών και στους μιλιταριστές πολιτικούς που κηρύσσουν νέες σταυροφορίες, η θεολογία οφείλει να επιμείνει στον αγαπητικό διάλογο, το σεβασμό και τη δεξίωση της θρησκευτικής και πολιτισμικής ετερότητας, μέσω της σοβαρής και έντιμης θεολογικής συζήτησης για να μπορέσουμε να θεραπεύσουμε τις μνήμες των συγκρούσεων και των διενέξεων.

Πηγή:

prof. ThDr. Ján Zozuľak, PhD.

Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Πρέσοβ (Σλοβακία)

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ

    ‘’ΕΠΕΣΤΗ ΠΛΕΟΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΑΝΑΒΟΛΗ ΔΕΝ ΧΩΡΕΙ.Ο ΚΩΔΩΝ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΕΣΗΜΑΝΕΝ.
    Ή ΘΑ ΥΠΑΡΞΩΜΕΝ Ή ΘΑ ΠΕΣΩΜΕΝ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ’’
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΩΘΕΙΤΕ

    Τον καπνό όλοι τον βλέπετε…
    Το ότι τα ΙΕΡΑ και τα όσια της Ελλάδας και των παιδιών της που ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ.. νερό κανείς σας δεν δίνει !
    Την ώρα που ο πλούτος της Ελλάδος φτάνει ο κάθε έλληνας να πάρει 96 δις ευρώ… Οι έλληνες είναι χρεωμένοι; Και πληρώνουν δυσβάστακτους φόρους; Και ο λαός κοιμάται στους δρόμους; ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΙΟ … ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΦΤΩΧΟΙ !

    Τα ελληνόπουλα τα καταντήσανε πρεζόνια, τους φτωχούς ακόμα φτωχότερους. Και κανείς μας δεν νοιάζεται ότι μας πουλάνε σε ξένα έθνη…. Η Ελλάδα δεν αντιπροσωπεύεται από κόμματα και παρατάξεις ιδεολογιών, αλλά με την ΑΓΑΠΗ, την ΠΑΙΔΕΙΑ της, και τα ΙΔΑΝΙΚΑ των ΠΡΟΓΟΝΩΝ πατέρων της ελευθερίας μας, στους ΝΟΜΟΥΣ του Θεού, και της ΕΙΡΗΝΗΣ του λαού της.

    Πενθώ … Ένα απλήρωτο γραμμάτιο, χρωστάει η γενιά αυτή, στο αδικοχαμένο αίμα των πατέρων πεσόντων υπέρ της πατρίδας μας…

    Κάποτε ο Αρχάγγελος Μιχαήλ ήρθε σε λογομαχία με τον σατανά… ‘’θα σε σφάξω βρε χαμένε, πάλι ψέματα μου λες;’’ Και τότε ο διάβολος με απάθεια και αλαζονεία του απαντά… ‘’για δες τους Έλληνες, από το πρωί μέχρι το βράδυ τρώγονται σαν τα σκυλιά , και όμως νόμος δεν υπάρχει… διότι Μιχαλάκη μου όταν κάνεις πολιτική, τότε το δίκαιο αλλάζει νόμιμα. ‘’… Πού είναι τα ιδανικά της ελευθερίας, όταν αυτά αποκτήθηκαν με θυσίες και αίμα, μέσα από την σκλαβιά… και σήμερα ενώ έχουμε ελευθερία, χαθήκαν τα ιδανικά της και ζούμε μέσα στην σκλαβιά; Ο φιλοτομαρισμός και η αδράνεια είναι δείγματα Εθνικής και Κοινωνικής σαπίλας.

    ΕΛΛΗΝΕΣ ! ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ !
    ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΑΥΡΩΝΟΥΝ !
    ΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ,
    ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΣ !
    ΜΗ ΛΕΜΕ «Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΟΤΕ» ! ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΕΛΛΑΣ !
    ΕΜΕΙΣ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ !
    ΕΜΕΙΣ ΑΦΗΣΑΜΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ !
    ΜΗΝ ΛΕΜΕ «ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ…» !
    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ…ΕΣΥ, ΑΥΤΟΣ, ΕΓΩ…
    ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ !

    Έλληνες ΑΔΕΡΦΩΘΕΙΤΕ, γιατί αν ξεσηκωθούμε χωρίς αδερφοσύνη … «και αν μισούνται αναμεταξύ τους δεν τους πρέπει ελευθεριά» λέει ο Σολομός. <>(Θ. Κολοκοτρώνης)

    ΟΧΙ ΕΛΛΑΣ Η ΤΕΦΡΑ, αυτό είναι εκ του πονηρού.
    ΟΧΙ Η ΕΛΛΑΣ Η ΣΚΟΝΗ, ΜΑ Η ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ !

    Αλλά ο Χριστός Αληθώς Ανέστη. Από την τέφρα αυτή γεννάται η Ελλάς. Το ιδεώδες της ελευθερίας δεν βρίσκεται μέσα σε αυτήν. Διότι μπορεί να καταλυθεί η ελευθερία και όμως το ιδεώδες της να ζει. Η ελευθερία του ανθρώπου έγκειται στην ελευθερία του πνεύματός του. Η ελευθερία του καθενός μας καθορίζει την πορεία της ζωής του. Η όποια θυσία προσφορά, για να έχει αποτέλεσμα χρειάζεται να γίνεται χωρίς πίεση εσωτερική ή εξωτερική, αλλά με βάση την επιθυμία να ζήσουμε αυτό το «κάτι άλλο» του κόσμου μας.

    Κανείς δεν φοβάται το σκοτάδι, φοβάται αυτό που κρύβεται μέσα του…
    Κανείς δεν φοβάται τα ύψη, φοβάται την πτώση…
    Κανείς δεν φοβάται να πει Σ’ Αγαπώ, φοβάται την απάντηση.

    Συνήθως θεωρούμε την ευτυχία ως κατάσταση που έχει πηγή το είναι μας, τον εαυτό μας. Όμως φαίνεται πως αυτό είναι πλάνη. Αγάπη σημαίνει θυσία του εαυτού μας. Σημαίνει διάλυση του ΕΙΝΑΙ, αυτό το «απαρνησάσθω εαυτόν». Τότε αυτή η θυσία, γίνεται αιτία ανασυγκρότησης του είναι μας, ανάσταση και όντως Ζωή. Ελλάς είναι Ορθοδοξία, η δόξα των Ουρανών. Γι αυτό και σήμερα, όποιος είναι υπέρ της Ελλάδος αποκεφαλίζεται και πολεμιέται.
    «Αν το παιδί όμως δεν φωνάξει, η μάνα δεν καταλαβαίνει ότι πεινάει» Ήρθε η ώρα να φωνάξουμε Έλληνες !

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΣ ΑΔΕΡΦΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ !
    ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟΤΟΜΑΡΙΣΜΟ ΜΑΣ.
    ΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΓΩ ΜΑΣ!
    ΑΦΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ Ο,ΤΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΕΙ ! ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΜΕΙΣ !
    ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΕΝΑ !
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΩΘΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΑ, ΤΟ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ !

    “Κλείσε μέσα στην ψυχή σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο”
    Έχετε θάρρος Έλληνες !!! Ας κάνουμε το πρώτο καθήκον μας, αυτό της αδελφοσύνης μας, και ας μην σκεπτόμαστε και αγωνιούμε τι θα κάνουμε μετά !

    Όταν ένας πολεμά για μια ιδέα… αυτός πολεμά ! Όταν όλοι ενωθούν για την ανθρωπιά και το ήθος της ανθρωπιάς και της ειρήνης, τότε ο Θεός είναι τα πόδια σας, τα χέρια σας, η καρδιά σας…η αγάπη σας.

    ΜΕΤΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΑΔΕΡΦΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !
    ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ, ΥΠΕΡ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

    Εν αρχή της αφυπνίσεως ο Λόγος, Εν αρχή της αγάπης η ανθρωπιά. Μα που η ανθρωπιά και η αγάπη… όταν διδαχτήκαμε πως χωρίς το χρήμα είσαι….τίποτα; Ναι για Θεό όλοι μιλάμε… μα τι εστί Θεός και τί εστί ανθρωπιά… όταν ο αδελφός τον αδελφό ως κάτι άλλο από το είναι μας εμείς πολεμάμε; Το να τιμάς τους θεούς σου… και να μάχεσαι για αυτούς, ενώ μισείς τον αδελφό σου… σταυρώνεις την ανθρωπιά !
    Φωνάζουμε ανάσταση…. και όμως τον θάνατο της αγάπης υπηρετούμε.
    Ονομαζόμαστε Ελλάδα… και τους εχθρούς της ειρήνης μας προσκυνάμε, και την Ολύμπια φλόγα των ουρανών για το χρήμα την ποδοπατάμε.
    Αν δεν θέλουμε να ζούμε σαν σκλάβοι…. τότε γιατί θέλουμε να ζούμε σαν αφέντες;
    Αν θέλουμε να ζούμε σαν βασιλιάδες….τότε γιατί τον κρατάμε μαρμαρωμένο;
    Εσύ Ελλάδα, μαρμαρωμένη από αγάπη …. εσύ η νεκρή από το πνεύμα της θεϊκής σου φύσης και ανθρωπιάς, ανάστασης ώρα ελύληθεν, αμήν!!!
    Οι ψευδοπροφήτες της νέας τάξης και εποχής, με την δημιουργία σκηνοθετημένων γεγονότων.. διαιωνίζουν τις προφητείες τους …προς την καταστροφή και την αυτο-σκλάβωση εμάς των Ελλήνων … και την καταπάτηση της γης μας, από ξένα έθνη….

    Έλληνες αδελφωθείτε…. καιρός να αναστηθούμε…
    Μην πέφτουμε στα δίχτυα του φθόνου και του μίσους αναμεταξύ μας…
    Αδέλφια εμείς το Σώμα Χριστού ….εμείς έλληνες !
    Καρποί και γόνοι ειρήνης και αγάπης της φύσης του Θεού , αεί εσμέν !
    Και όχι της λερναίας Ύδρας τα κεφάλια.

    Το κακό μας έλκει και δεν μας σπρώχνει στο γκρεμό. ΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΠΟΝΗΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΚΩΝ..ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΘΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ….ΕΜΕΙΣ ΣΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ… ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ… ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΓΗ. ΑΜΑΡΤΗΣΑΜΕ – ΑΣΤΟΧΗΣΑΜΕ, ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΛ-ΛΗΝΕΣ = ΑΓΙΟΙ = ΧΡΙΣΤΟΣ = ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΩΝ ΥΙΟΣ, ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ; ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟ; ΔΙΑΙΡΕΜΕΝΟ;

    ΕΜΕΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΜΕ στους ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ !
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΩΘΕΙΤΕ ! Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ !

    Αυτός που είδε ότι η γη γυρίζει… αυτός το γνωρίζει. Αυτός που άκουσε ότι η γη γυρίζει , αυτός το ξέρει. Αυτό που γνωρίζεις εμπειρικά, είναι ο φύλακας άγγελός σου. Αυτό που ξέρεις από κάποιους άλλους που σου επιβάλουν το τί πρέπει και τί δεν πρέπει είναι δαιμόνιον. ‘Ο,τι πιστεύει ο άνθρωπος, θεουργείται… και πραγματώνεται, ό,τι δεν πραγματώθηκε στην ζωή του ανθρώπου, είναι ό,τι πίστεψε ότι δεν θα πραγματοποιηθεί…. δηλαδή δεν γνώριζε, αμφέβαλε, και έσπειρε τον καρπό της φοβίας του. Και σήμερα είναι ο καιρός, που οι άνθρωποι καλικάντζαροι γίναμε, με καλικαντζάρους στα μυαλά για γνώση…. και έτσι το αίμα των ελλήνων από χρηστό έγινε ά-χρηστο. Αγάπη και φθόνος δεν είναι πνεύμα ελληνικό. Αγάπη και συγχώρεση, είναι ορθόδοξο και ελληνικό. Το αίμα φέρνει αίμα… Το μίσος φέρνει μίσος …. Η αγάπη = Ανάσταση αδελφοσύνης, δικαιοσύνης και ειρήνης. Και η «ενωμένη Ελλάδα, το Μέγα Πάσχα της Λαμπρής του Κυρίου !»

    Αν δεν σπάσεις το ΕΓΩ ποτέ δεν θα γίνεις το ΟΛΟΝ… Ελάτε να ντύσουμε την Ελλάδα… με τα χρώματα της Αγιά-Σοφιάς. Ελάτε να στολίσουμε την Ελλάδα με το θείο φως της… Ελάτε να αγαπηθούμε αδέλφια όλοι σε μια γροθιά. Να κάνουμε τα πάντα νέα…. και ειρηνικά… Όπως οι πατέρες μας κάποτε ελπίζανε για τα παιδιά τους.

    https://www.youtube.com/watch?v=mGaidXQrbzc

Comments are closed.