Το μπαμπέσικο σχέδιο των Γερμανών! Πώς ετοιμάζονται να χτυπήσουν τον Σκλαβενίτη τα Lidl;

Κοινοποίηση:
lidl_29

Η Lidl σε αντίθεση με άλλες εκπτωτικές αλυσίδες που ήρθαν στη χώρα μας όπως η Aldi και η Plus εκμεταλλεύθηκε τη συγκυρία καλύτερα από τον καθένα. Επένδυσε και συνεχίζει να επενδύει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε προσφορές και νέα καταστήματα, και πλέον δεν κρύβει τη φιλοδοξία της να κατακτήσει την πρωτιά.

Υπολογίζεται ότι από την ημέρα που ήρθε στην Ελλάδα, -περίπου 20 χρόνια πριν- μέχρι σήμερα έχει διαθέσει πάνω από 1,5 δισ. ευρώ μόνο για την αγορά και ανάπτυξη ακινήτων (!). Σήμερα, μόλις ένα κατάστημά της είναι μισθωμένο, όλα τα υπόλοιπα είναι ιδιόκτητα.

Με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, αποφάσισε να μπει δυναμικά σε νέες περιοχές που μέχρι σήμερα δεν είχε παρουσία, αρχίζοντας από τα κέντρα των μεγάλων πόλεων με ένα νέου τύπου κατάστημα κατάλληλα προσαρμοσμένο στις συνθήκες.

«Θα είναι πιο μεγάλο, πιο φωτεινό και θα καταναλώνει λιγότερη ενέργεια ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι θα απέχουν περισσότερο από τους χώρους πώλησης», ανέφεραν στελέχη της αλυσίδας στο περιθώριο της παρουσίασης της 1ης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της εταιρείας, δίνοντας μια πρόγευση για την εικόνα που θα έχει το νέο κατάστημα.

Το πρώτο απ’ αυτά θα λειτουργήσει στον Πειραιά μέσα στον Δεκέμβριο, ενώ τρία ακόμη θα ανοίξουν τη νέα χρονιά στα κέντρα της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Λάρισας.

«Δοκιμάζουμε διάφορα πράγματα για να δούμε πιο μοντέλο λειτουργεί καλύτερα», σημείωσε ο πρόεδρος της Lild Hellas, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, λέγοντας πως το μεγάλο τους πλεονέκτημα είναι το χαμηλό λειτουργικό κόστος. Η εξοικονόμηση που θα προκύπτει, προσέθεσε, θα πηγαίνει στην περαιτέρω μείωση των τιμών.

Ο ίδιος είπε ακόμη ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο μετεγκατάστασης κάποιων σημείων ώστε να έρθουν πιο κοντά στον αστικό ιστό, τονίζοντας μάλιστα πως ήδη γίνεται σχετική ανάλυση προς αυτή την κατεύθυνση. «Πάμε όπου μας θέλει ο πελάτης», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Ενδεικτικό της κινητικότητας που υπάρχει στην Lidl και των πειραματισμών που γίνονται για να βρεθεί το νέο μοντέλο καταστήματος που θα «κλέψει» πελάτες από τον ανταγωνισμό είναι η δημιουργία στον Άγιο Δημήτριο του πρώτου διώροφου καταστήματος. Πρόκειται για πανευρωπαϊκή καινοτομία, καθώς δεν υπάρχει σε άλλη χώρα διώροφο κατάστημα της εταιρείας.

Παράλληλα, σχεδιάζεται η ενσωμάτωση του bake off (ζεστές γωνιές όπου θα πωλούνται αρτοσκευάσματα) σε 20 σημεία μέσα στο 2018, με στόχο να εγκατασταθούν και στα 221 καταστήματα που έχουν έως το 2019 ενώ δεν αποκλείεται η πιθανότητα πώλησης και έτοιμων προς κατανάλωση γευμάτων.

Για το τελευταίο, το επιτελείο της εταιρείας μελετά σε βάθος τους τρόπους που μπορεί να γίνει, ώστε να πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου, καθώς όπως λένε στελέχη της Lild υπάρχει μεγάλη ασάφεια στο συγκεκριμένο κομμάτι.

Επιπρόσθετα, δρομολογείται ο εμπλουτισμός της γκάμας με περισσότερα προϊόντα Ελλήνων παραγωγών, σε μια εποχή που η «ελληνικότητα» πουλάει και η περαιτέρω εντατικοποίηση των προσφορών.

Αξίζει να σημειωθεί πως στην χώρα μας σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη, η εταιρεία έχει επιτρέψει την τοποθέτηση επώνυμων προϊόντων στα ράφια της.

Ο παράγοντας Σκλαβενίτης

Είναι προφανές ότι η διοίκηση της Lidl Hellas θέλει να εκμεταλλευθεί το θετικό μομέντουμ που υπάρχει αυτή τη στιγμή για την εταιρεία και να διευρύνει το αποτύπωμά της, μπαίνοντας για πρώτη φορά τόσο πολύ στα νερά των «mainstream» λιανέμπορων.

Την ίδια ώρα, υπάρχει και ο παράγοντας Σκλαβενίτης που δεν μπορεί να υποτιμήσει κανείς. Οι ρυθμοί ανάπτυξης της εταιρείας, όπως και των υπολοίπων αλυσίδων που επωφελήθηκαν από την κατάρρευση του Μαρινόπουλου θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα του Σκλαβενίτη να «αναγεννήσει» τα σημεία της Μαρινόπουλος που εντάχθηκαν στο δίκτυό της.

Ανεξάρτητα πάντως από το ποιος τελικά θα επικρατήσει, η μάχη στη αγορά των σούπερ μάρκετ προμηνύεται ιδιαίτερα σκληρή τα επόμενα χρόνια καθώς όλοι θα παλέψουν μέχρι τέλους για να κρατήσουν τα κεκτημένα τους. Σε ένα περιβάλλον δύσκολο, αφού η κατανάλωση σύμφωνα με τις εκτιμήσεις δεν πρόκειται να αυξηθεί σημαντικά.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

9 Σχόλια

  1. Τα Λιντλ είναι καλά για να πάρεις πράγματα ευτελή κ χαμηλής αξίας και οπωσδήποτε μη τρόφιμα. Π.χ καμία σαγιονάρα κ διάφορες βλακείες, δεν θα πας στο Λιντλ ούτε για φέτα, ούτε για γραβιέρα, ούτε για κανένα τρόφιμο!

  2. Τα lidl έχουν περισσότερα ελληνικά προϊοντα σε σχέση με το μέγεθος των δύο επιχειρήσεων.Ο σκλαβενίτης είναι πανάκριβος και είναι φούλ στα κινέζικα….απο όσπρια,ξηροί καρποί κλπ,κοιτάξτε λίγο την προέλευση των προϊόντων που έχει.Κανονικές τιμές έχει μόνο στα δικά του ταμπέλας μαράτα.Βασίζεται στο καλό όνομα που έχει και στα πιο πλούσιο πελατολόγιο του.Αυτά όμως θα καταρεύσουν σε κάποια φάση,αν δεν ρίξει το βάρος του στα ελληνικά προϊόντα και στις πραγματικές προσφορές.

  3. Προκαλεί η Τουρκία στέλνοντας μαχητικά πάνω από την Λευκωσία!
    Τρίτη, 14 Νοέμβριος 2017 16:48
    Τουρκικά μαχητικά παραβίασαν τον κυπριακό εναέριο χώρο,

    πετώντας πάνω από το κατεχόμενο τμήμα της Λευκωσίας σε μια πρόβα για την αυριανή στρατιωτική παρέλαση για τη συμπλήρωση 34 ετών από την ανακήρυξη της αυτοαποκαλούμενης «Τουρκικής Δημοκρατίας Βορείου Κύπρου (ΤΔΒΚ)», η οποία αναγνωρίζεται μόνο από την Τουρκία.

    Η ακροβατική ομάδα της Τουρκικής Αεροπορικής Δύναμης θα πραγματοποιήσει αύριο επίδειξη στην Κερύνεια.

    Αύριο το βράδυ ο Μουσταφά Ακιντζί θα παραδώσει δεξίωση σε ξενοδοχείο στα κατεχόμενα, θα ακολουθήσει προβολή ταινίας για την ίδρυση της «ΤΔΒΚ» και ρίψη πυροτεχνημάτων.

    Στις εκδηλώσεις θα παραστούν ο γ.γ. της Προεδρίας της Τουρκικής Δημοκρατίας, Φαχρί Κασιργκά, και ο Τούρκος αναπληρωτής πρωθυπουργός, αρμόδιος για θέματα (της κατεχόμενης) Κύπρου, Ρετζέπ Ακντάγ.

    Στα κατεχόμενα ήδη βρίσκονται και πραγματοποιούν επαφές ο εκ των αναπληρωτών προέδρων της τουρκικής Εθνοσυνέλευσης, Αχμέτ Αϊντίν, και ο υπαρχηγός του τουρκικού ΓΕΣ, στρατηγός Ουμίτ Ντιουντάρ.

    Για τον ίδιο σκοπό βρίσκονται στα κατεχόμενα και πραγματοποιούν επαφές βουλευτές από το Κόσοβο, τη Γκάνα, την Κένυα, τη Γκάμπια και τη Μαδαγασκάρη.

  4. Αφηστε τους σκατοκεφαλους ελληνοφωνους και γραικυλους να τρωνε τις καρκινογονες σαβουρες της ” εκλεκτης ” φυλης .
    Ετσι κι αλλιως ψηφοφοροι των δοσιλογων ειναι και επομενως αχρηστοι στον Ελληνισμο και το Εθνος μας .

  5. ……ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΝΕΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ;;;;;ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ –ΚΟΙΝΩΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΚΑΚΑΛΑ ΤΟΥΣ– ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΕΓΧΩΡΙΑ ΑΓΟΡΑ.
    ……ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΝ ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΩΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ;;;;;
    …..ΚΟΙΝΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥ !@#@@@#; ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΛΕΕΙΝΟΥΣ.

  6. Ο έλληνας μάγκας σκλαβενίτης θα τους στείλει αδιάβαστους….

  7. με λιγα λογια και απλα τα lidl ειναι βρωμογερμανικα και εχουν μονο αποβλητα προιοντα για πεταμα κοινως σαβουρες

  8. ψωνιζετε απο τα lidl δευτερης ποιοτητος πραγματα ( εκτος απο τα λαχανικα) που σχεδον εχουν τις ιδιες τιμες με τα ελληνκα σουπερ μαρκετ (αντε κανενα δεκαλεπτο διαφορα και οχι παντα)για να πλουτιζει ο απογονος του Γκεμπελς που ειναι ενας απο τους πιιο πλουσιους Γερμανους.Ναι εχουν κερδος γιατι δεν πληρωνουν προσωπικο ,πας το πρωι και ειναι αντε 4 ατομα που κανουν τα παντα ,κοινως τους πινουν το αιμα.Εαν το θελετε αυτο πηγαινετε εκει να ψωνιζετε ,ενα να ξερετε τις ιδιες τιμες εχουν τα ελληνικα καταστηματα αναφορικα με το ρουχισμο αλλα και στα τροφημα δεν ειναι πρωτης ποιοτητας γι’αυτο ειναι σχετικα πιο φθηνα.Αγοραζετε ελληνικα το εχουμε αναγκη ,να ξεκουμπιστουν να φυγουν απο δω για να σταματησει το χρημα να πηγαινει Γερμανια.

  9. ΤΑ LIDL ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΤΗΣ “ΕΚΛΕΚΤΗΣ” ΦΥΛΗΣ

Comments are closed.