ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ;;; Αυτά τα έξι «αρχαία» αυτοκίνητα ακόμη κατασκευάζονται! (φωτογραφίες!)

Κοινοποίηση:
aa_7

Τα περισσότερα μοντέλα της αγοράς δεν θυμίζουν σε τίποτα παλαιότερες γενιές τους και ακόμη κι αν έχουν διατηρήσει την ονομασία των προκατόχων τους, έχουν αλλάξει πλήρως από εκείνους. Υπάρχουν όμως και κάποια άλλα που συνεχίζουν «ακάθεκτα» μέχρι και σήμερα, ύστερα από πολλά χρόνια στην παραγωγή.

Να σημειώσουμε πως διαλέγουμε αποκλειστικά εκείνα που διατηρούν δεσμούς με τις προηγούμενες γενιές και δεν άλλαξαν «χαρακτήρα» με την πάροδο του χρόνου. Για παράδειγμα, απορρίψαμε το σύγχρονο Volkswagen Beetle γιατί θυμίζει ελάχιστα τον γνωστό μας «σκαραβαίο», αφού ο κινητήρας του βρίσκεται μπροστά, όπως και η κίνηση, σε αντίθεση με το ορίτζιναλ μοντέλο. Στον αντίποδα, η Porsche 911 που μένει πιστή στο «όλα πίσω» εδώ και τόσες δεκαετίες, περιλαμβάνεται στη λίστα. Δείτε και τα υπόλοιπα!

Porsche 911 

Η 911 είναι ένα θρυλικό σπορ αυτοκίνητο που σε κάθε της γενιά πραγματικά ξεπουλάει. Ύστερα από 55 σχεδόν χρόνια, έχει μεγαλώσει πολύ σε όλες τις διαστάσεις της αλλά συνεχίζει να έχει το ίδιο, ιδιαίτερο σχήμα του αμαξώματος, ενώ ο κινητήρας βρίσκεται πίσω, μέχρι και σήμερα. Μετά την 993 έγινε αναγκαστικά υδρόψυκτη, λόγω τις μεγαλύτερες ανάγκες για ψύξη των ισχυρότερων μοτέρ, όμως διατηρεί την αρχική φιλοσοφία του μοντέλου. Σήμερα είναι ταχύτερη και ικανότερη από ποτέ, με εκδόσεις που φτάνουν τους 700 ίππους, στην περίπτωση της GT2 RS!

Lada Niva 

Στην περίπτωση του Lada Niva δεν έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο που άλλαξε πολλές γενιές αλλά διατήρησε την ίδια φιλοσοφία, αφού από το 1977 δεν έχει διαφοροποιηθεί σχεδόν καθόλου! Συνεχίζει να προσφέρει πάνω-κάτω ότι και τότε, όμως πλέον προσφέρεται με υδραυλικό τιμόνι και ηλεκτρικά παράθυρα. Στην φωτογραφία βλέπετε το πιο πρόσφατο Niva, όμως θα χρειαστείτε μπόλικη παρατηρητικότητα για να το ξεχωρίσετε από κάποιο της δεκαετίας του ’80. Αναλλοίωτες έχουν παραμείνει και οι εκτός δρόμου επιδόσεις του, που είναι απλώς εξαιρετικές και δύσκολα θα ακολουθήσει κάποιο άλλο τετράτροχο.

Mercedes-Benz G-Class 

Η G-Wagen είναι ένα κεφάλαιο από μόνη της στην ιστορία της Mercedes-Benz. Σίγουρα στο εσωτερικό της δεν θυμίζει σε τίποτα το στρατιωτικό όχημα που παρουσιάστηκε πριν από δεκαετίες όμως στο εξωτερικό της είναι «καρμπόν». Διατηρεί το ίδιο, τετραγωνισμένο σχήμα, ίδιο μοτίβο στα φωτιστικά σώματα και αναλλοίωτες αναλογίες και η Mercedes έχει καταφέρει να τη διατηρήσει επίκαιρη έως σήμερα. Η πρώτη «πολιτική» έκδοση της G-Class παρουσιάστηκε το 1979 και στη διάρκεια της ζωής της έχει εμφανιστεί σε πολλές παραλλαγές όπως είναι οι ταχύτατες AMG εκδόσεις, το εξάτροχο θηρίο της Brabus και πολλές ακόμη.

Suzuki Jimny 

Σίγουρα δεν είναι τόσο παλιό αφού το πρώτο Jimny παρουσιάστηκε το 1997, όμως από τότε έχει δεχθεί μόνο facelift πολύ μικρής έκτασης. Το πλαίσιο τύπου σκάλας και το τιμόνι με επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια είναι δύο στοιχεία που εξηγούν και γιατί βρίσκεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα που επιλέξαμε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικά ικανό αυτοκίνητο εκτός δρόμου χάρη στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τους μικρούς προβολους και το χαμηλό του βάρος, μαζί με τις κοντές σχέσεις και την αποτελεσματική τετρακίνηση.

Jeep Wrangler 

Η «σκούφια» του Wrangler κρατά από τον δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο που παρουσιάστηκε σαν Willys, το τζιπάκι που εξελίχθηκε μέσα σε μόλις 49 μέρες για τις ανάγκες του αμερικανικού στρατού. Η πρώτη «πολιτική» έκδοσή του παρουσιάστηκε το 1987 (YJ) και συνεχίζει να διατίθεται ακόμη μέχρι και σήμερα με τις ομοιότητες να είναι εμφανείς από γενιά σε γενιά. Όπως και με τη G-Class έτσι και με αυτό, έχει αναβαθμιστεί αρκετά και επικαιροποιείται συχνά, ενώ άλματα έχουν γίνει και στο εσωτερικό με αποκορύφωμα την επερχόμενη γενιά του που ακόμη δεν παρουσιάστηκε επίσημα. Παραμένει ένα από τα πιο ικανά off road οχήματα.

Caterham 7 

Από το 1973 όπου βγήκε στους δρόμους, το Caterham 7 δεν έχει αλλάξει καθόλου. Βασίζεται στη Lotus Seven και η βρετανική Caterham συνεχίζει να το διαθέτει προς αγορά, ως ένα ανόθευτο σπορ αυτοκίνητο με αίσθηση καρτ. Εδώ που τα λέμε, δεν διαφέρει και πολύ από αυτά! Δεν έχει οροφή και είναι ένα πολύ ειδικό μοντέλο που απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Ένα από τα πιο βασικά του χαρακτηριστικά είναι το πολύ περιορισμένο βάρος του, γεγονός που συνεισφέρει στα μέγιστα στην κορυφαία οδική συμπεριφορά του.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Μη τα λετε «αρχαια» διοτι θα τα βρει η κυρια Περιστερη και θα ζητει επιδοτησεις

Comments are closed.