Το τελευταίο αντίο στον Άρη Σταθάκη (φωτό&βίντεο Makeleio.gr)

Κοινοποίηση:
kideia3

Σήμερα Δευτέρα, 16/6/2014, στις 4.00 το απόγευμα, στο Α’ Νεκροταφείο (Ιερός ναός Αγίων Θεοδώρων), ο Άρης Σταθάκης, ο δημοσιογράφος που ταύτισε το όνομά του και την επαγγελματική του πορεία με την έννοια της οδικής ασφάλειας, πήρε το δρόμο για την τελευταία του κατοικία. Ο γνωστός και αγαπητός Άρης έχασε τη μάχη για τη ζωή την περασμένη Παρασκευή, κατάφερε όμως να σώσει πολλές άλλες ζωές με το πλούσιο έργο του στον τομέα της ενημέρωσης για τη σωστή και ασφαλή χρήση του αυτοκινήτου και της μοτοσικλέτας.

Στο τελευταίο αντίο του Άρη Σταθάκη παρευρέθηκαν συγγενείς, φίλοι και γνωστά πρόσωπα.

kideia1

kideia10

kideia11

kideia12

kideia4

kideia5

kideia6

kideia7

kideia8

kideia9

 

Ποιος ήταν ο Άρης Σταθάκης

Ο Αριστείδης Σταθάκης γεννήθηκε το 1943 στον Ασωπό Λακωνίας και σπούδασε στη Βιομηχανική Σχολή Πειραιά. Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του ως συντάκτης αυτοκινήτου στην εφημερίδα «Νέα Πολιτεία» (1968-1972) και τα περιοδικά «Auto Express» (1968-1970) και «4 Τροχοί» (1970-1974).

Το διάστημα 1975-1990 εργάστηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή». Από το 1984 έως το 1990 ήταν ανταποκριτής της ολλανδικής ραδιοφωνίας NOS. Την περίοδο 1987-1990, εργάστηκε στην κρατική ραδιοφωνία και από το 1990 έως το 2004, στο ραδιοφωνικό σταθμό ΑΝΤΕΝΝΑ. Έργάστηκε και στην τηλεόρηση, στους τηλεοπτικούς σταθμούς ΕΤ-1 (1987-1990) και ΑΝΤΕΝΝΑ (1990-1999), κυρίως σε εκπομπές με θέματα το αυτοκίνητο και τις μεταδόσεις γκραν πρί.

Το διάστημα 1983-1989 διετέλεσε αρχισυντάκτης του περιοδικού «Τα νέα της ΕΛΠΑ», ενώ υπήρξε διευθυντής των περιοδικών «Πίστες & δρόμοι» τις περιόδους 1972-1974 και 1988-1990 και «Car & Driver» το 1993.

Από το 1990 έως το 2002 αρθρογραφούσε στην «Απογευματινή», υπήρξε οδηγός αγώνων αυτοκινήτου από το 1968 έως το 1984 και διετέλεσε γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου από το 1975 μέχρι το 1977 και από το 1980 έως το 1984. Το 1992, τιμήθηκε με το βραβείο δημοσιογραφίας του Ιδρύματος Προαγωγής Δημοσιογραφίας «Μπότση» «για την προσφορά του στην ελληνική κοινωνία, με το σκεπτικό ότι “έμαθε τους Έλληνες να φορούν ζώνες ασφαλείας και κράνη”».

Υπήρξε πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Συντακτών Αυτοκινήτου (1993-1998) και αντιπρόεδρός του από το 1990 έως το 1992.

Εξελέγη δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων το 1998 και το 2002 και διετέλεσε αντιδήμαρχος Αθηναίων το 1999 και το 2003, εκπρόσωπος Τύπου του δήμου από το 2001 μέχρι το 2003 και πρόεδρος του Οργανισμού Οδικής Ασφάλειας του δήμου.

Το διάστημα 2002-2004 χρημάτισε μέλος της Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας και στη συνέχεια πρόεδρός της.

Τον Σεπτέμβριο του 2007 εξελέγη κοσμήτορας της Βουλής των Ελλήνων.

Τον Ιανουάριο του 2008 παραιτήθηκε από την προεδρία της Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας.

Ήταν παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.»

(caranddriver.e-go.gr)

Το ποιο κόμμα διάλεξε για να εκλεγεί βουλευτής ελάχιστη σημασία έχει (θυμίζουμε στο σημείο αυτό ότι εξελέγη βουλευτής Β’ Αθηνών με τη Νέα Δημοκρατία δύο φορές: 3/2004-8/2007 και 9/2007-9/2009). Ο Άρης Σταθάκης θα έλεγε αυτά που πίστευε ότι έπρεπε να πει, ακόμα και αν ερχόταν σε ρήξη με στελέχη του κόμματός του. Γιατί υπήρξε τελικά μια υπερκομματική προσωπικότητα, που κατάφερε να κατακτήσει τις καρδιές εκατομμυρίων Ελλήνων χρησιμοποιώντας το πιο αποτελεσματικό όπλο: την κοινή λογική…

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: