Την δεκαετία ’70, οι Abba, το pop συγκρότημα που περνούσε τα μηνύματα της παγκόσμια ελίτ εκείνης της εποχής, τραγουδούσαν το «Μoney, money, money», ένα τραγούδι που εστιάζει στο χρήμα: που να το βρω; να βρω πλούσιο γκόμενο; να πάω στο Λας Βέγκας ή στο Μονακό; πληρώνω όλους τους λογαριασμούς και δεν μου μένει ούτε penny στην τσέπη!
Μια δεκαετία πριν, η ιλλουμινατική βιομηχανία παιδικού θεάματος, η Walt Disney, κυκλοφόρησε την κορυφαία ταινία Marry Poppins, βασισμένη στο αριστουργηματικό βιβλίο της P. L. Travers. Το πιο πιθανό, ούτε και οι ίδιοι κατάλαβαν την αληθινή αξία αυτού του έργου, πόσο δε μάλλον την προφητικότητα του.
Κεντρική ηρωίδα η Marry Poppins έρχεται να σώσει μια οικογένεια, τους «Banks», από το χάος. Η μητέρα το παίζει φεμινίστρια παραμελώντας τις υποχρεώσεις της, ενώ ο πατήρ Banks, δουλεύει -που αλλού;- σε τράπεζα! Μάλιστα την θεωρεί πιο οικογένεια του από την δική του.
Η εξαιρετική ταινία κορυφώνεται με το «tuppence». Η καλή νταντά φροντίζει τα παιδιά να περάσουν κάποιες ώρες με τον πατέρα τους προκειμένου να δεθούν περισσότερο, με μια επίσκεψη στο χώρο εργασίας του, την τράπεζα. Τους λέει ακόμα να προσέξουν στο δρόμο, τη φτωχή γιαγιούλα που πουλάει σπόρους για τα πουλιά, προς δυο πένες – «tuppence».
Την επομένη, ο μικρός που έχει αυτό το τρομερό ποσό στην τσέπη του θέλει να ταΐσει τα πουλιά, ο πατέρας του και οι τραπεζίτες προσπαθούν να τον πείσουν να «τα επενδύσει» στην τράπεζα τους, εκείνος αρνείται, ακολουθεί πανικός και η τράπεζα κοντεύει να καταρρεύσει εξ αιτίας του. Ο πατέρας χάνει τη δουλειά του, αλλά κερδίζει την οικογένεια του και τον πραγματικό ρόλο του σε αυτήν.
Μισό αιώνα μετά, ο στιχουργός των Αbba, Μπιορν Ούλβαους, που έγραψε το «Μoney, money, money», προβάλλεται ως ένθερμος οπαδός της κατάργησης των μετρητών, μιας διαδικασίας που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη στη Σουηδία.
Η Σουηδία προηγείται στην κατάργηση των μετρητών ακόμη και μεταξύ των ήδη πρωτοπόρων γειτονικών της χωρών, με τέσσερις στις πέντε πληρωμές να γίνονται ήδη ηλεκτρονικά, και μάλλον θα είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο που θα καταργήσει πλήρως τα μετρητά. Σύμφωνα με τον Μίκλας Αρβιντσον του Πολυτεχνικού Ινστιτούτου της Στοκχόλμης, η μετάβαση θα έχει πλήρως ολοκληρωθεί μέχρι το 2030. Στη Νορβηγία, η μεγαλύτερη νορβηγική τράπεζα, η DNB, έχει ζητήσει την κατάργηση των μετρητών, και διά στόματος διευθυντικών στελεχών της έχει υπογραμμίσει ότι η Τράπεζα της Νορβηγίας μπορεί να ελέγξει μόνον το 40% από τα 50 εκατ. κορώνες που κυκλοφορούν. Στη Δανία, περίπου το 1/3 των πολιτών πληρώνει με την εφαρμογή MobilePay τα κινητά.
Η τάση, όμως, για κατάργηση των μετρητών δεν περιορίζεται στον δυτικό κόσμο. Από τη Σκανδιναβία μέχρι την Κίνα και από τον Καναδά μέχρι την Κένυα, προωθείται η μετάβαση σε μια εποχή χωρίς υλικό χρήμα αλλά με πληρωμές μέσω κάρτας, μέσω τραπεζικών λογαριασμών και μέσω κινητών.
Στην Κίνα, μάλιστα, έχει σε ορισμένες περιοχές προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό η μετάβαση στη νέα εποχή, ώστε ορισμένες πόλεις τείνουν να παραλείψουν πλήρως την εποχή της χρεωστικής κάρτας και να μεταβούν απευθείας από τα μετρητά στις πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου. Σύμφωνα με την εφημερίδα Asia Times, στο νότιο μέρος της πόλης Σεντζέν το 80% πληρωμών γίνεται ήδη μέσω κινητού τηλεφώνου.
Αλλά και ορισμένες χώρες της Αφρικής δεν πάνε πίσω. Στην Κένυα, για παράδειγμα, δεν είναι καν απαραίτητος πλέον ο τραπεζικός λογαριασμός για μια πληρωμή χωρίς μετρητά. Εδώ και μία δεκαετία υπάρχει η πλατφόρμα πληρωμών M-Pesa που δίνει τη δυνατότητα σε εκατομμύρια χρήστες κινητών να μεταφέρουν χρήματα στέλνοντας μόνον ένα γραπτό μήνυμα από το κινητό τους. Η Ζιμπάμπουε, άλλωστε, γνώρισε το περασμένο έτος μια οξύτατα κρίση ρευστότητας που αναθέρμανε την απέχθεια της κοινής γνώμης προς τις τράπεζες και οδήγησε στην ανάπτυξη μιας σειράς από πλατφόρμες πληρωμών μέσω κινητών. Σε κατάργηση χαρτονομισμάτων μεγάλης αξίας προέβη ξαφνικά και η Ινδία προκαλώντας την οργή των αιφνιδιασμένων πολιτών.
Από τους μαέστρους της φοροαποφυγής προβάλλεται το επιχείρημα «πάταξη της φοροδιαφυγής»!
Αυτοί που κάνουν κουμάντο τις τράπεζες, που με τη σειρά τους κάνουν κουμάντο τις οικονομίες των χωρών, είναι και οι κορυφαίοι που φοροδιαφεύγουν και που υποστηρίζουν ότι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές θα σώσουν την οικονομία από την φοροδιαφυγή. Ωστόσο η παγκόσμια οικονομική ελίτ έχει κόψει στα μέτρα της τη λύση των «offshores», ώστε ό,τι χρήμα βουτάει από τους πολίτες, να το στέλνει… διακοπές σε φορολογικούς παραδείσους και να μην τους επιστρέφει ούτε penny!
Δαιμονοποιούν «το χρήμα», δηλαδή το ίδιο το χαρτονόμισμα και όχι ποιος το κάνει κουμάντο και πως. Παρόμοιο κολπάκι έχει παιχτεί κι εδώ στην Ελλάδα, προβάλλοντας το γνωστό διχαστικό ζήτημα για το ποιο πρέπει να είναι το νόμισμα της χώρας και όχι το γεγονός ότι, όποιο και να είναι, ένας τελικά βγαίνει ο κερδισμένος, η ντόπια μας η ελίτ. Στη δαιμονοποίηση του χρήματος, αλλά και στην προπαγάνδα της αχρήματης κοινωνίας έχει εδώ και χρόνια συμβάλλει και το Κίνημα Zeitgeist, πίσω από του οποίου τη δημιουργία κρύβεται η Θεοσοφική Σχολή της σατανίστριας Έλενας Μπλαβάτσκι.
Η αχρήματη κοινωνία προβλέπει να είναι όλοι «online». Αυτόματα, στην απέξω μένουν όσοι είναι ηλικιωμένοι και δεν μπορούν να προσαρμοστούν στο νέο απόλυτα ελεγχόμενο μέσω τεχνολογίας μοντέλο ζωής, όσοι χάνουν τη δουλειά τους, αλλά κύρια, όσοι είναι αντίθετοι με την «συνδεδεμένη» επί 24ώρου βάσεως διαβίωση. Φαντάζεστε μια εικόνα; Να θες να ταΐσεις τα πουλιά και να πληρώνεις τη γιαγιά με ανέπαφη συναλλαγή; Τον καλλιτέχνη του δρόμου; Το παιδάκι που θέλει να πάρει κουλούρι από το κυλικείο του σχολείου; Τον άστεγο στο δρόμο;
Παράλληλα με την επιβολή της αχρήματης κοινωνίας και κατάργηση του χρήματος, τρέχει και η απατηλή προπαγάνδα της κατάργησης της εργασίας: «θα δουλεύουν τα ρομπότ» και οι πολίτες θα έχουν ελεύθερο χρόνο να κάνουν «ό,τι θέλουν» – μια άλλη πτυχή του σατανικού Zeitgeist.
Η αυτοματοποίηση εργασίας που ξεκίνησε από τη δεκαετία ’70, δημιούργησε μια μεγάλη μεσαία τάξη καλά εκπαιδευμένη να καταναλώνει αυτά που δεν παρήγαγε. Η ρομποτοποίηση και αχρήματη κοινωνία του 21ου αιώνα, στοχεύει στη διάλυση τόσο αυτής της μεσαίας τάξης, της ελάχιστης που απέμεινε από την «εργατιά», του μικρομεσαίου επιχειρηματία. Για λίγο ακόμα, στη Νέα Εποχή της παγκόσμιας ελίτ, θα μπορούν να επιβιώσουν οι «συνδεδεμένοι», αυτοί που παρέχουν τις υπηρεσίες τους στην περαιτέρω εξέλιξη της τεχνολογίας και του ελέγχου των πληθυσμών.
Όταν αυτή εικόνα κορυφωθεί, «θραύση» θα κάνουν τα ρομπότ καταστολής εξεγέρσεων και όσοι συμβάλλουν στη δημιουργία τους. Θα πληρώνονται μέσω PAYpal…
katohika.gr